Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: در راستای مدرسه نیمه کاره روستای رضاآباد شهرستان رامیان و پیگیریهای انجام شده توسط خبرنگار گفتگوهایی با مسئولین استانی و شهرستانی ترتیب دادیم.

عماد مخدومی مدیرکل نوسازی گلستان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدرسه روستای رضاآباد شهرستان رامیان با قدمت حدود 30 سال، با 12 کلاس درس و یک کانکس و 650 دانش آموز در دو شیفت مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: کلنگ ساختمان جدید این مدرسه در بهار 1394 به زمین خورد و با پیشرفت فیزیکی حدود 25 تا 30 درصد متوقف شده است.

مخدومی با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان نیاز است، افزود: دوسال گذشته ردیف بودجه برای این پروژه در نظر گرفته شد ولی تخصیص آن عملیاتی نشد.

وی بیان کرد: با گذشت دو سال و با پیگیریهای انجام شده و رای زنی های اخیر نماینده شهرستانهای رامیان و آزادشهر با بنیاد برکت وابسته به ستاد فرمان امام خمینی(ره)، قول مساعد برای اختصاص بودجه به این پروژه و به سرانجام رسیدن آن داده شده است.

مدیرکل نوسازی گلستان تصریح کرد: در صورت دریافت بودجه این پروژه تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

40 درصد از مدارس شهرستان رامیان تخریبی است

اسدالله صادقلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان با اشاره به تخریبی بودن 40 درصد از مدارس این شهرستان، گفت: در دولت تدبیر و امید تعداد 12 پروژه در این شهرستان کلنگ زنی، تکمیل و احداث شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد، دو پروژه مدرسه 12 کلاسه روستای رضاآباد با کلنگ زنی در بهار 94 و مدرسه 12 کلاسه دخترانه شاهد شهر رامیان با کلنگ زنی در سال 93 از تبصره 22 ماده 180 مجلس به علت عدم تزریق بودجه فعلا مسکوت مانده است.

صادقلو افزود: بعد از تامین اعتبار اولیه برای تکمیل این دو پروژه به دنبال تزریق اعتبار بودیم که با فرماندار شهرستان و پیگیری از طریق رئیس معاونت نوسازی قرار بر تکمیل آن شد ولی اعتباری تزریق نشد و آموزش و پرورش شهرستان به پشتوانه فرماندار از طریق بنیاد مستضعفان کشور و بنیاد علوی برای تکمیل این پروژه تلاش هایی انجام شد.

وی بیان کرد: جدیدا از سوی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی با ورود به ستاد اجرایی فرمان امام راحل برای تکمیل این پروژه اقداماتی انجام شده و قول برتکمیل آن داده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان عنوان کرد: برای تکمیل مدرسه شاهد نیز تلاش هایی انجام گرفت ولی این پروژه نیز مسکوت مانده است.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید، بهسازی و تجهیز 75 مدرسه، شوفاژکشی قریب به 30 مدرسه ، تجهیز 5 مدرسه جهت اسکان، تجهیز 4 مدرسه ییلاقی جهت استفاده فرهنگیان و نقشه جامع اردوگاه دانش آموزی شهید بهشتی تهیه و اقداماتی جهت امنیت و آسایش دانش آموزان انجام شده است.

صادقلو تصریح کرد: انتظار این است که با پشتیبانی مسئولین و خیرین، این دو پروژه برای مهر سال 97-96 به سرانجام برسد .

در این گزارش ضمن گلایه از محدرضا وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان که با توجه به پیگیریهای تلفنی خبرنگار پارلمانی در مجلس شورای اسلامی از تهران و اعلام و ارسال گزارش و توضیح درباره وضعیت مدرسه رضاآباد، حاضر به پاسخگویی نشدند.

مدرسه رضا آباد











منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است