Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آمادگي داريم که به جاي بحث يک طرفه به مناظره با نمايندگان دولت فعلي دربارۀ واقعيت‌هاي گذشته و جاري بپردازيم.

به گزارش مشرق، تعدادي از مديران دولت نهم و دهم در نامه‌اي به رئيس سازمان صداوسيما با بيان اينکه امروز متأسفانه مقامات دولت يازدهم با به دست گرفتن تريبون يکطرفه به گونه‌اي طلبکارانه و با رويکرد اشرافي و با ژست صاحبان هميشگي حکومت، و نه نمايندگان موقتي مردم، مي‌کوشند با تخريب ديگران از بيان جزئيات عملکرد خود فرار کنند، تاکيد کرده‌اند: آمادگي داريم که به جاي بحث يک طرفه به مناظره با نمايندگان دولت فعلي دربارۀ واقعيت‌هاي گذشته و جاري بپردازيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن اين نامه به شرح زير است:
بسمه تعالي
رياست محترم سازمان صدا و سيما- جناب آقاي دکتر عبدالعلي علي‌عسکري
با سلام
مدتي است شاهديم که مسئولان دولتي فعلي که کارنامۀ آنها در دو دولت اسبق (مشهور به سازندگي و اصلاحات) مشخص است، بي محابا و ناجوانمردانه و يک طرفه به انتقاد و سياه نمائي عملکرد دولت گذشته (دولت نهم و دهم) کمر بسته‌اند، و اين در حالي است که حال مرتباً از دستاوردهاي دولت سابق به نام خود بهره‌برداري کرده و افتتاح مي کنند و متأسفانه صدا و سيما نيز با دادن تريبون يک طرفه به آنها به اين امر کمک مي‌کند؛ در حالي که براي تيمي که در دولت نهم و دهم با تلاش شبانه روزي و بدون دريافت حقوقهاي نجومي کار کرده اند، هيچ‌گاه فرصتي ايجاد نکرده که به خلاف‌گوئي آنها پاسخ دهد. کانديداي محترمي که رئيس دولت فعلي است و کانديداي مکمل او مرتب با تقطيع‌هاي آماري و بعضاً نادرست و سياه نمائي، به جاي پاسخ به مردم در بارۀ کارنامۀ خود مي‌کوشند، با تبليغات، تخريب و مظلوم نمايي، افکار عمومي را از ارزيابي عملکرد خود منحرف سازند.
دولت يازدهم با شعار اقتصادي و سياه نمائي افراطي و تند از گذشته و نقد انقلاب روي کار آمد و اين روندي است که در طول عمر دولت استمرار يافته است. اين در حالي است که بعد از دوره دفاع مقدس، به جز دوره هشت ساله دولت‌هاي نهم و دهم، به مدت 20 سال، سه دولت هم راستا در اختيار اين گروه بوده‌اند و بسياري از نارسايي‌هايي که در طول سالها مردم را آزرده است، محصول عملکرد آنهاست؛ اما با انحصارطلبي، مي‌کوشند که با هر ابزار داخلي و خارجي، و از جمله متأسفانه بعضاً با زير سؤال بردن ارزشها و گرفتن ژست اپوزيسيون نظام شرايطي فراهم آورند که کارنامۀ عملکردي آنها براي مردم آشکار نشود.
کارشناسان مطلع اقتصادي مي‌دانند که وضعيت اقتصادي که اين دولت در حال انتقال آن است بسيار نامناسب است و از اين رو، لازم است که اطلاعات درست از وضعيت کشور در اختيار مردم آگاه و انقلابي قرار گيرد. اگر چه بصيرت مردم و آن چه در عمل ديده‌اند و مي‌بينند، خدمتگزار را از مدعي باز خواهد شناساند، اما حقوق شهروندي و وظيفه تاريخي رسانۀ ملي ايجاب مي‌کند که واقعيت‌ها را به اطلاع مردم برساند. نمونه آن که، اگر چه دولت يازدهم کارنامۀ مناسبي در ارائه آمار و اطلاعات ندارد، اما آمارهاي توليدي دستگاههاي اين دولت (بانک مرکزي، مرکز آمار، ساير دستگاهها) و نيز گزارش تفريغ بودجه ديوان محاسبات ناکارآمدي‌هايي را که مردم به عينه احساس مي‌کنند، تأييد مي کند.
مردم بايد بدانند کل منابعي که در سه سال و نيم در اختيار اين دولت بوده يعني حدود 680 هزار ميليارد تومان بيش از کل منابع يا مصارف 8 سال دولت قبل است. آيا نبايستي سؤال کرد اين منابع کجا هزينه شده است؟
مردم بايد بدانند هزينۀ جاري اين دولت در سال 95 حدود 200 هزارميليارد تومان گرديده که نزديک به 5/2 برابر هزينۀ جاري سال آخر دولت دهم بوده، آيا نبايستي سؤال کرد در شرايط تحريم اين ريخت و پاش چه دليلي دارد؟ آيا مي‌دانيد اين جهش لجام گسيخته در هزينۀ جاري، آينده کشور را با بحران جدي روبرو خواهد ساخت؟
آيا مردم نبايد بدانند نسبت بودجه عمراني در اين دولت به حدود 10 درصد از کل مصارف رسيده و اين ميزان حتي پاسخگوي انجام تعديل سنواتي در پروژه‌هاي ملي و استاني نيز نمي‌باشد؟ آيا نبايستي سؤال شود با اين وضعيت تخصيص هزينه‌هاي عمراني، چگونه هر روز يک پروژه افتتاح مي‌شود؟ آيا اين دولت با سياه نمائي عملکرد دولت گذشته، با دستاوردهاي آن عکس يادگاري نمي‌گيرد؟ واقعاً افتتاح پروژه‌هاي عمراني در استانهاي مختلف نتيجه تلاش شبانه روزي دولت گذشته نيست؟
آيا مردم نبايد بدانند دولت فعلي تا پايان سال 95 هر بشکه نفت را بطور متوسط با قيمتي معادل 65 دلار فروخته و با تسعير نرخ ارز بيش از سه هزار تومان سهم دولت را با نرخ بيش از 3000 تومان به خزانه واريز نموده است در صورتيکه در دولت قبل با قيمت متوسط 79 دلار به فروش رسيده و با متوسط نرخ تسعير 1000 تومان به دولت تخصيص يافته است؟
آيا مردم نبايد بدانند مجموع درآمد ريالي 8 سال دولت قبل کمتر از دولت يازدهم بوده است؟ بنابراين چرا بايستي شاهد مظلوم نمائي رئيس دولت در رسانۀ ملي بوده و به صورت مکرر ادعا شود که دولت فعلي با نفت 25 دلاري و دولت قبل با نفت 140 دلاري کشور را اداره نموده است؟ به واقع دلايل اين خلاف گوئي چيست؟ آيا نبايد مخارج سرسام آور دولت فعلي براي مردم شفاف سازي شود؟
مردم بايد بدانند دولت فعلي با بي‌انضباطي و به صورت غير قانوني از صندوق توسعه ملي و ذخاير بانک مرکزي برداشت نموده و علاوه بر آن بالغ بر 210 هزار ميليارد تومان که بيش از دو برابر بدهي مجموع دولتهاي گذشته است به سيستم بانکي بدهکار شده است؟ آيا نبايد معلوم شود اين منابع چگونه هزينه شده و بانکها و صندوقها با چه وضعيتي و با چه ميزان بدهي و معوقات افزايش يافته به دولت بعد منتقل مي‌شود؟
آيا مردم نبايد بدانند دولت محترم براي تأمين هزينه‌هاي جاري خود با انتشار اوراق مشارکت و اسناد خزانه و بدون توجه به آثار و تبعات آن در آينده صرفاً کشور را اداره و بدون آنکه حرکتي در جهت توسعۀ پروژه‌هاي عمراني و اشتغال بردارد، نسل‌هاي آتي را بدهکار کرده است؟ آيا مردم مي‌دانند دولت فعلي بجاي خلق ثروت براي آنها و نسلهاي بعد، انبوهي از بدهي را ايجاد نموده است؟
مردم بايد بدانند که بيش از 55 ميليارد دلار از سرمايۀ صندوق توسعه ملي در دولت دهم واريز شده و با موجودي بيش از 35 ميليارد دلار تحويل دولت فعلي شده است. در صورتيکه کل مبلغ واريزي دولت فعلي به حساب صندوق 20 ميليارد دلار بوده است. دلايل ادعاي خالي بودن صندوق توسعۀ ملي توسط رئيس دولت چيست؟ و چرا دولت بجاي سرمايه‌گذاري مولد و زاينده اقتصادي از محل منابع صندوق، بدنبال تاراج منابع بين نسلي است؟
آيا مردم نبايد بدانند دولت در سازمان تأمين اجتماعي و صندوقهاي بازنشستگي چه مي‌کند؟ آيا مردم مي‌دانند سازمان تأمين اجتماعي بجاي پاسخگويي به ذينفعان خود تبديل به باشگاه سياسي دولت شده است؟ آيا مي‌دانند اين سازمان با بيش از 130 هزار ميليارد تومان بدهي و سه برابر شدن آن ظرف سه سال و نيم گذشته تبديل به سازماني ناکارآمد شده است؟ و اين در حالي است که طي دو سال اخير اين سازمان براي انجام مأموريت خود مجبور شده به دليل طلب‌هاي وصول نشده از دولت حدود 19 هزارميليارد تومان وام از بانکها بگيرد که در بازپرداخت آن با دشواري روبروست.
مردم بايد بدانند وقتي صحبت از تکميل مسکن مهر، ازدواج جوانان و حمايت از واحدهاي توليدي مي‌شود، دولت فعلي ادعاي عدم وجود منابع مي‌کند، در صورتيکه حجم نقدينگي توليد شده در اين دولت بالغ بر 1250 هزارميليارد تومان بوده و يا به عبارتي بيش از 5/2 برابر نقدينگي مجموع دولتهاي گذشته شده است. آيا نبايستي سؤال کرد اين نقدينگي چگونه مديريت مي‌شود؟ چگونه هزينه مي‌شود؟ در اختيار چه کساني است؟ و آيا مردم مي‌دانند با خلق هر بخش از نقدينگي سامان يافته، تعداد کثيري از هموطنانمان زير خط فقر قرار مي‌گيرند؟
گذشته از مسائل اجتماعي، سياسي و فرهنگي بوجود آمده، دهها مورد ديگر از نکات و شاخصها (از جمله رکود، بيکاري، رشد اقتصادي، فاصلۀ طبقاتي(ضريب جيني)، جذب سرمايه‌گذاري، بهره‌وري، مسکن، اشتغال- به خصوص اشتغال جوانان و فارغ التحصيلان) و ... حاکي از کارنامۀ ضعيف اقتصادي اين دولت است، اما متأسفانه مي‌کوشند با ظاهرسازي و قلب واقعيت و البته تا حدي با همراهي صداو سيما، چهره واقعي وضعيت اقتصادي کشور را در پايان دورۀ کاري خود پنهان کنند و در اين راه، با کمک رسانه‌هاي خارجي و داخلي به جاي پاسخگوئي عملکرد خود به سياه نمائي گذشته و تضعيف روحيۀ انقلابي مي‌پردازند.
اين نوع برخورد، همان انحصارطلبي را به ياد مي‌آورد که در سال 88 با همکاري سرويس‌هاي بيگانه، عزت و اقتدار و عظمت حضور 85 درصدي مردم در رأي‌گيري را در پاي مطامع گروهي و جناحي قرباني کرده و با 8 ماه اغتشاش و آشوب و از بين بردن اموال عمومي خواهان ادامۀ سيطرۀ خود خواهانه خود بر دولت بودند. البته حقوق شهروندي ايجاب مي‌کرد صدا و سيما خسارات وارده بر مردم و کشور را از ابعاد سياسي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي و بخصوص تشديد تحريم هاي حاصل از سناريوي فتنه را به اطلاع مردم برساند و نه اين که با سکوت نسبي، آن را تبديل به وضعيت مشابه هولوکاست در اروپا نمايد که به کسي اجازۀ صحبت در موردآن را نمي‌دهند؟ آيا صداوسيما به وظيفۀ تاريخي خود عمل کرده است؟ آيا اين حق مردم نبود که ابعاد اين خسارت را که کشور را به لبۀ پرتگاه برد، بدانند؟ آيا اگر اين کار انجام شده بود، عده‌اي که خود تشديد کنندۀ تحريم بوده‌ امروز مي‌توانستند با حمايت و سکوت دولت، خود را قهرمان مقابله با تحريم‌ها جا بزنند؟
آيا جاي سؤال نيست که چرا رسانه‌هاي بيگانه، در تخريب عملکرد گذشتۀ نظام و دولتهاي قبلي با اين دولت هم صدا مي‌شوند؟ و چرا در مقابل از اين دولت و ادامه کار آن حمايت مي‌کنند؟ آيا وظيفه رسانۀ ملي نيست که وضعيت را تحليل کرده و به آگاهي مردم برساند؟
امروز متأسفانه مقامات دولت يازدهم با به دست گرفتن تريبون يکطرفه به گونه‌اي طلبکارانه و با رويکرد اشرافي و با ژست صاحبان هميشگي حکومت، و نه نمايندگان موقتي مردم، مي‌کوشند با تخريب ديگران از بيان جزئيات عملکرد خود فرار کنند. در اين راستا حتي به ايفاي نقش‌هائي که کارگردانان هنري به آنها پيشنهاد کرده‌اند متن داده و احساسات مردم را نيز به بازي مي‌گيرند. لذا در مقابل اين موج تخريب مداوم، مقتضي است بنابر موازين قانوني ترتيبي اتخاذ فرمائيد که فرصت مناسبي به تيم دولت قبلي داده شود تا با استناد به آمار و ارقام همين دولت به موارد قلب واقعيت اين افراد پاسخ داده شود و قضاوت به مردم آگاه سپرده شود.
طبعاً تصديق مي‌فرماييد که انتظار جامعه و مردم انقلابي از رسانۀ ملي، فراهم آوردن بستر آگاهي و حمايت از ارزشهاي انقلاب اسلامي، از جمله ارائه واقعيت‌ها و تقويت اميد (و نه نشر سياه نمايي و قلب واقعيت) است. بر اين اساس، ما حتي آمادگي داريم که به جاي بحث يک طرفه به مناظره با نمايندگان دولت فعلي در بارۀ واقعيتهاي گذشته و جاري بپردازيم.
اقدام سريع و دستور قاطع جنابعالي در اين زمينه مورد انتظار است.
و منه التوفيق
با تقديم احترام امضاء کنندگان
سيد مسعود ميرکاظمي
رضا تقي پور
محمد سليماني
محمد مهدي زاهدي
مهدي غضنفري
کامران دانشجو
علي اکبر محرابيان
کامران باقري لنکراني
رستم قاسمي
مجيد نامجو
عليرضا علي احمدي
محمد عباسي
سيد محمد حسيني
حيدر مصلحي
اسدالله عباسي
محمد حسن طريقت منفرد
عبدالرضا مصري
علي نيکزاد
صادق محصولي
سيد مهدي هاشمي
محمد ناظمي اردکاني
حميد رضا حاج بابايي
مصطفي محمد نجار
سيد شمس الدين حسيني
محمد حسين صفار هرندي
احمد وحيدي
مهرداد بذرپاش
مسعود زريبافان
سيد امير منصور برقعي
محمود بهمني
فريدون عباسي
سيد احمد موسوي
زهره طبيب زاده
سيد محمد رضا ميرتاج الديني
فاطمه واعظ جوادي
علي سعيدلو

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود

سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز - یکشنبه - هیات دولت، سرکوب شدید اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی و ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های غربی به‌ویژه در آمریکا را برگ دیگری از رسوایی مدعیان آزادی بیان عنوان و تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدای مظلوم غزه چهره واقعی تمدن غربی بیش از پیش برای مردم جهان آشکار و مشخص شده است که مدعیان آزادی بیان، به چیزی غیر از حفظ سلطه‌گری خود پایبند نیستند.

رئیس جمهور در ادامه، خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه را رویدادی بزرگ و دارای ابعادی گسترده توصیف کرد و ضمن تقدیر از نقش‌آفرینی رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی در آشکار کردن و به تصویر کشیدن ماهیت بدون روتوش غربِ مدعی افزود: بدون تردید این خیزش و بیداری در مقابل ظلم و جنایت و سلطه‌گری با اعمال خشونت، ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه امروز هیات دولت با تاکید بر اهمیت موضوع کنترل و نظارت مدیران بر عملکرد زیر مجموعه خود،‌ تصریح کرد:‌ آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

رئیس جمهور در ادامه ضمن ابراز رضایت از گزارشات مسئولان اقتصادی دولت درباره کاهش تورم، کنترل و کاهش رشد نقدیندگی و کاهش قیمت ارز، استمرار این روند را نیازمند کنترل و مراقبت ویژه دستگاه‌های مربوط دانست و در این راستا تشکیل منظم شورای اقتصاد و ستاد تنظیم بازار را ضروری دانست.

رئیسی همچنین  برنامه بازدید خود از مناطق ۱۷ و ۱۸ شهر تهران را اقدامی در راستای سفرهای استانی و ارتباط نزدیک با مردم این مناطق به منظور پیگیری و رفع مشکلات‌شان دانست وبا بیان اینکه حضور مسئولان در میان مردم و ارتباط نزدیک با آنها از نظر اثرگذاری هیچ جایگزینی ندارد،‌ از همه وزرا خواست ضمن توجه ویژه به ارتباط‌گیری با مردم و شنیدن مشکلات و مطالبات آنها برای آن بخش از مردم جامعه که امکان ارتباط مستقیم با دولتمردان ندارند نیز برنامه‌ریزی کنند.

رئیس جمهور ناظر به گزارش وزیر راه شهرسازی درباره ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز در جاده‌های کشور، تصریح کرد: اقتضای قانون و تدبیر نیز آن است که ما با پیشگیری قبل از وقوع حادثه نسبت به رفع زمینه‌های آن اقدام و تا جایی که امکان دارد از وقوع خسارات و حوادث جلوگیری کنیم.    

در ابتدای این جلسه معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به حضور و بازدید رئیس جمهور محترم و تعدادی از وزرا در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران ، این اقدام را اولین برنامه از سلسله برنامه‌های بازدید از مناطق مختلف پایتخت به منظور پیگیری و رفع مشکلات مردم تهران هم راستا با برنامه سفرهای استانی دانست و از تداوم آن در دیگر مناطق تهران با توجه به تراکم جمعیتی موجود در پایتخت خبرداد.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین با اشاره به ورود دولت به موضوع کالاهای رسوبی در بنادر و گمرکات با دستور رئیس جمهور گفت‌: با اقدامات صورت گرفته میزان رسوب کالا در بنادر و گمرکات  به حداقل ممکن رسیده و از میزان متوسط دنیا هم پایین‌تر است که این از دستاورد مهم دولت در  دو سال و نیم گذشته  است.

وی در ادامه تصریح کرد: مشکل معدود کالاهایی که از این فرایند باقی‌مانده بود نیز  با پیگیری جدی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر جهاد کشاورزی در چند روز اخیر حل و فصل و مقرر شد این کالاها یا مرجوع شده یا برای مصرف دامی به کشور وارد شود.

وزیر جهاد کشاورزی نیز در گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حل و فصل محموله حاوی روغن در بندر عباس که مورد تاکید جدی رئیس جمهور بود گفت: از سه کشتی حامل روغن که از سال ۹۹ وارد بندر عباس شده بودند، محموله دو کشتی از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته و ترخیص شده‌اند و محموله سوم که مورد تایید مراجع ذی‌صلاح قرار نگرفت،نیز با پیگیری‌ها صورت گرفته از سوی معاون اول رئیس جمهور،‌ مالک محموله پذیرفت با پرداخت هزینه بارگیری و حل و نقل، محموله سوم را مرجوع کند.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در جلسه امروز به تقدیر رهبری معظم انقلاب از نظام سلامت کشور به‌عنوان یکی از قوی‌ترین و بی‌نظیرترین نظامات سلامت در منطقه و همچنین خدمات  وسیع درمانی و پزشکی به مناطق محروم که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر است اشاره کرد و گفت‌: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تلاش مضاعف این روند را ادامه خواهد داد و با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های نظارت بر سلامت و درمان به صورت مستمر سلامت مردم را پایش و کنترل می کند.

وزیر راه و شهرسازی نیز گزارشی از بهره برداری از ۸ هزار ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی ارائه کرد و گفت: خوشبختانه تا امروز عملیات اجرایی  ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف از جمله ۲۶۴ هزار واحد در بافت فرسوده و ۵۰۰ هزار واحد روستایی آغاز شده و در فرایند ساخت قرار دارند و  همچنین ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ مسکن مهر نیز تحویل شده است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به اقدامات صورت گرفته در اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای در دولت مردمی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۷۲۵ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای اصلاح و رفع شده و  امسال با هدف‌گذاری صورت گرفته بنا داریم مشکل نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای را تا حد زیادی حل کنیم که البته این مهم  به ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وزیر دادگستری نیز در این جلسه از به صفر رسیدن پرونده پرداخت دیه از بیت المال خبر داد و افزود:‌ در سال گذشته برای اولین بار در این دولت توانسته‌ایم پرونده‌ پرداخت دیه‌هایی که به عهده دولت بوده با کمک سازمان برنامه و بودجه به صفر برسانیم و درصدد هستیم مشکل تعداد اندکی از پرونده‌های باقی‌مانده که دارای اشکال و ایراده بوده نیز رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران