Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@05:02:08 GMT

احترام به خواست مردم سوریه مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۷۰۸۳۵

احترام به خواست مردم سوریه مورد توجه قرار گیرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در این گفت‌وگو با اشاره به ضرورت پیگیری و استمرار گفت‌وگوهای سیاسی آغاز شده میان گروه های مسلح سوری و دولت این کشور تاکید کرد: احترام به خواست مردم در انتخاب آزادانه سرنوشت و آینده خود و پرهیز از هرگونه اعمال فشار خارجی در روند گفت‌وگوهای سیاسی می بایست مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تقویت رایزنی ها و همکاری های نزدیک سه کشور جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و سوریه روند روشنی در مسیرکاهش قدرت و قلمرو گروه های تروریستی و همچنین برقراری آتش بس به منظور حفظ امنیت مردم آغاز گردیده که می بایست با اتخاذ ابتکارات جدید برای تامین خواست مردم سوریه با قدرت تداوم یابد.

شمخانی با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات سیاسی در آستانه و تثبیت مسیر ایجاد شده برای برقراری و تداوم آتش بس در سوریه افزود: تجربه موفق پایه گذاری و تداوم مذاکرات آستانه نشان داد که تمرکز بر راه حل های مبتنی بر مشارکتهای منطقه ای می تواند در روند پایان دادن به بحران امنیتی سوریه شتاب بیشتری ایجاد نماید.

نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه نیز در این گفت‌وگو با تاکید بر ضرورت تداوم و تقویت رایزنیهای دو کشور برای سرعت دادن به تحقق راهکارهای سیاسی افزود: برخی بازیگران فرا منطقه ای با نادیده گرفتن ضرورت حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت ملی سوریه به دنبال اجرای طرحهایی برای تجزیه سوریه هستند.

وی افزود: حفظ و توسعه آتش بس و بهره گیری از ابتکارات سیاسی جدید می تواند خنثی سازی این توطئه خطرناک را بدنبال داشته باشد.

دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه نشست آستانه را ابتکاری موفق برای کمک به حل بحران جاری در سوریه عنوان کرد و اظهار داشت : ایران و روسیه می بایست از مجموعه ظرفیتهای در اختیار برای تاثیر گذاری بر طرفهای منازعه به منظور افزایش زمینه های ثبات سازی و تداوم آتش بس در این کشوراستفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • (ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است