Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
افسردگي و تصوير ذهني منفي از خود ميتواند به زندگي جنسي شما صدمه بزنند

11 راهکار براي داشتن رابطه جنسي بهتر در بيماران ديابتي
ديابت را نبايد به عنوان مانعي براي رابطه جنسي با خود به رختخواب ببريد. ميتوانيد بر مواردي مثل قند خون پايين، خشکي واژن يا مشکلات نعوظ غلبه کنيد نه اين که آنها را مانع بزرگي بدانيد که شما را متوقف ساخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ريزي ميتواند برخي از اين چالشها را برطرف سازد. ممکن است انجام کارهايي مانند رنگ زدن خانه به جاي رابطه جنسي، همکاري خوبي به حساب بيايد اما اين صميميت بين شما را سست ميکند. به خاطر داشته باشيد که کنترل خوب بر ديابت بهترين راه جلوگيري از مشکلات جنسي ناشي از ديابت است.

توصيه هاي زير رابطه جنسي را برايتان لذت بخش تر و آسان تر مي سازد:
1- رابطه جنسي را فعاليتي مانند ورزش در نظر بگيريد.
اين طرز فکر کمک مي کند از نگراني افت قند خون دوري کنيد. افت قند خون (هيپوگليسمي) در حين رابطه جنسي تاثير بدي بر جاي ميگذارد. بدن در حين افت قند، فعاليتهاي خود را متوقف ميکند بنابراين ناگهان لذت متوقف مي شود. اگر انسولين مصرف ميکنيد، پيش از رابطه جنسي قند خون خود را تست کنيد و در صورتي که پايين است، ميان وعده مصرف کنيد. براي لذت بيشتر، ميان وعده را در هنگام پيش نوازش مصرف کنيد. ميتوانيد براي ميان وعده مقداري توت فرنگي، کمي بستني يا شکلات مصرف کنيد.

2- وارد عمل شويد.
برنامه ريزي مفيد است اما وقتي وارد رابطه جنسي شديد، در اين افکار غرق نشويد. دليلي وجود ندارد که چون برنامه معمول ورزشي ديابت خود را دنبال نکرده ايد، فرصت ايجاد شده را کنار بزنيد. فقط پس از رابطه، گلوکز خون خود را بررسي کنيد.

3- جعبه تجهيزات رابطه جنسي براي خود آماده کنيد.
هر چيزي که براي رابطه جنسي خوب لازم داريد، کنار تخت بگذاريد از جمله داروهاي گلوکز و دستگاه تست. اينها لوازمي هستند که هميشه بايد در هر زماني در کنارتان باشند. اگر دوست نداريد به خاطر نبودن لوازم در کنار تخت، رابطه جنسي را متوقف کنيد، هميشه بسته آماده آن را کنار تخت بگذاريد. اگر خانم هستيد، لوبريکانت را نيز به لوازم اضافه کنيد. از روغن ماساژ يا لوازم ديگر براي بهبود کيفيت رابطه جنسي نيز ميتوانيد بهره ببريد. براي مسافرت و زماني که در منزل نيستيد ميتوانيد بسته کوچکي حاوي لوازم مورد نياز آماده کنيد.

4- از لوبريکانت (روان کننده) استفاده کنيد.
اگر دچار خشکي واژن هستيد، لوبريکانت واژني باعث احساس بهتر در هنگام رابطه جنسي مي شود. از پزشک درباره استفاده منظم از لوبريکانت (نه فقط براي رابطه جنسي) سوال کنيد. از آن مانند کرم دست، مرتبا استفاده کنيد.

5- اتاقي در هتل بگيريد.
گاهي سپري کردن يک شب رمانتيک در اتاقي در هتل ميتواند هيجان انگيز باشد. با اين کار ميل جنسي خود و همسرتان را افزايش دهيد. به خصوص اگر در منزل فرزند داريد و براي تنها بودن زمان کافي نداريد، اين ايده برايتان خوب است. براي اين کار از پيش برنامه بريزيد.

6 - مقداري تمرين کنيد.
اگر مردي هستيد که از ابزارهايي مانند پمپ وکيوم يا حلقه (constriction band) براي کمک به اختلال عملکرد نعوظ استفاده ميکنيد، زماني را براي يادگيري استفاده درست از آن صرف کنيد. ممکن است عدم يادگيري استفاده درست از آن باعث سردرگمي و ناشيانه عمل کردن شما جلوي همسر و در نتيجه کاهش ميل جنسي تان شود. هر قدر راحت تر با اين وسايل کار کنيد، هنگام رابطه جنسي آرامش خاطر بيشتر و اضطراب کمتري خواهيد داشت.

7 - از دستگاه نظارت مداوم قند خون استفاده کنيد.
اين توصيه در واقع يک "بايد" براي رابطه جنسي است. با استفاده از اين دستگاه، مراقب سطح قند خون خود هستيد و ميدانيد چه زماني افت مي کند. اين امر به رابطه جنسي با برنامه ريزي و يا ناگهاني کمک زيادي مي کند. در صورتي که از اين سيستم استفاده نميکنيد، انجام تست قند خون نبايد کار سختي باشد. ميتوانيد هر جايي تست قند سي ثانيه اي بگيريد.

8- خلاقيت، ميل جنسي را بر مي انگيزد.
اگر در برانگيختن ميل جنسي مشکل داريد، براي رابطه جنسي به جاي ديگري غير از رختخواب هميشگي خود برويد. حالتهاي جديد را امتحان کنيد. شيوه هاي مختلف اوج جنسي را امتحان کنيد. بيشتر زنان تنها با دخول، به ارگاسم نميرسند. برخي مردان ميتوانند با تحريک پروستات نيز به ارگاسم برسند.

9- مصرف الکل را متوقف سازيد.
مصرف الکل موجب افت سريع قند خون مي شود. اگر مشکل نگه داشتن نعوظ نيز داشته باشيد، الکل مشکلتان را افزايش مي دهد.

10 - آرامش خود را حفظ کنيد.
نگرش شما نسبت به ديابت، مي تواند مسير رابطه جنسي را هموار کند. شما همواره بايد انتظار مسائل غير منتظره در رابطه جنسي را داشته باشيد، اين کمک ميکند در صورت درست پيش نرفتن اوضاع، از حس شوخ طبعي خود استفاده کنيد نه اضطراب. همسر شما هنگام رابطه، احتمالا متوجه مشکل مي شود. اگر شما راحت، با اعتماد به نفس و آرام باشيد، پيام آرامش را منتقل مي کنيد.

11- براي حل مشکلات روانتان به دنبال کمک حرفه اي باشيد.
افسردگي، اضطراب، تصوير ذهني منفي از خود و نگرانيهاي احساسي ديگر ميتوانند به زندگي جنسي شما صدمه بزنند و اين هيجانات منفي وارد زندگي و روابط زناشويي تان نيز ميشود. مشاوره فردي يا زوجي ميتواند به حل مسائل کمک کند. پزشک درمان هايي براي مشکلات جنسي شما از درد در رابطه جنسي گرفته تا مشکل ارگاسم، ارائه مي دهد. شما نيز بايد پيش از اين که مغلوب اين هيجانات و نگراني ها شويد، آنها را شناسايي و برطرف کنيد.

استفاده يا عدم استفاده از پمپ انسولين
برخي افراد تصور ميکنند پمپ انسولين با رابطه جنسي خوب تناقض دارد. برخي ديگر احساس ميکنند در حالي که لوله هايي به آنها وصل است، کمتر جذاب به نظر ميرسند يا ميل جنسي نابود ميشود.
پمپ را به مدت 45 دقيقه تا يک ساعت ميتوان خارج کرد. اما بسياري از کارشناسان توصيه مي کنند براي پوشش زماني که پمپ خارج شده، از تزريق انسولين سريع / کوتاه اثر استفاده شود. بيمار پس از رابطه جنسي دوباره قند خون خود را چک کرده و در صورتي که مقدار آن بالا باشد يک دوز انسولين مصرف ميکند و در صورتي که پايين باشد، ميان وعده ميخورد.

اگر نگران خواب ماندن يا فراموش شدن اتصال دوباره پمپ هستيد، ميتوانيد بر روي گوشي همراه يا ساعت خود زنگ هشدار کوک کنيد. اگر نميخواهيد پمپ را خارج کنيد، از لوله بلندي استفاده کنيد که بتوانيد هنگام رابطه جنسي آزادي حرکت داشته باشيد. به همسرتان بگوييد پمپ به کجاي شما وصل شده است تا تصادفا آن را نگيرد. اگر محل اتصال پمپ، تکان ناگهاني خورد و شروع به خونريزي کرد مشکلي نيست، فقط روي ناحيه خونريزي را فشار بدهيد تا خونريزي متوقف شود. معمولا در کنار همسر، به علت آگاهي او چنين اشتباهاتي اتفاق نمي افتد.
مراقب ديابت خود باشيد. کنترل خوب بر قند خون از مشکلات جنسي جلوگيري کرده يا آن را کنترل ميکند بنابراين هر کاري که بخواهيد ميتوانيد در رابطه جنسي انجام دهيد. رابطه جنسي خوب ميتواند انگيزه قدرتمندي براي کنترل ديابت و حفظ سلامتي باشد.
منبع : seemorgh.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

حجازی: فقط استقلال،بدون پس‌وپیش/ به خاطر تیمم از خارج برگشتم

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...