Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:50:47 GMT

جایزه جهانی اربعین در دستان هنرمند فارسی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۷۲۱۵۴

جایزه جهانی اربعین در دستان هنرمند فارسی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یحیی رجبی هنرمند اشکنانی در بخش فیلم جایزه جهانی اربعین توانست با ارایه اثری منحصر به فرد نفر اولی این جایزه جهانی را از آن خود کند.

بنا بر اعلام هیأت داروان در بخش فیلم سومین جایزه جهانی اربعین، یحیی اشکنانی از کویت و سید علی سجادی از ایران و سوئد مقام اول مشترک، محمد علی طراف از لبنان و احمد عبدالله از عمان مقام دوم مشترک، امین عباس ‌اف از جمهوری آذربایجان مقام سوم، مهدی امینی از ایران مقام چهارم و مهدیار مرواریدفروش از ایران مقام پنجم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین با اعلام نظر داوران، رحیم السیلاوی از عراق و عبدالنبی البلوشی از کویت مقام اول مشترک، زینب خفشو از سوریه و امیر قیومی از ایران نفر دوم مشترک، محسن بدر از ایران و اسماعیل شعیب از نیجریه نفر سوم مشترک بلال حیدر از پاکستان نفر چهارم، بصیر احمد حسین‌زاده از افغانستان مقام پنجم بخش عکس سومین جایزه جهانی اربعین شدند.

همچنین جایزه قدردانی هیأت داروان بخش فیلم سومین جایزه جهانی اربعین به حجت‌الاسلام سید محمود شریفی‌اصل از ایران اهدا شد.

یحیی رجبی اشکنانی از اشکنانی‌های مقیم کشور کویت است.

گفتنی است این مراسم با حضور ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سید مهدی مصطفوی قائم‌مقام معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از کارداران و نمایندگان سفارتخانه‌های کشورهای اسلامی در تهران و هنرمندان و علاقمندان به فرهنگ عاشورا، در محل فرهنگستان هنر برگزار شد.
سومین جایزه جهانی اربعین در دو بخش فیلم و عکس توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برگزار شد.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو در سال ۲۰۲۴ به خبرنگاران فلسطینی اعطا شد که تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را پوشش می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این جایزه به توصیه داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران به خبرنگاران فلسطینی در غزه اعطا شد.

مراسم اعطای جوایز در حاشیه نشست جهانی آزادی مطبوعات در شهر سانتیاگو پایتخت شیلی برگزار شد.

رئیس هیأت داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران در این مراسم گفت: ما با اعطای این جایزه می‌خواهیم پیام قوی همبستگی با روزنامه‌نگاران فلسطینی و تقدیر از آنها به اشتراک بگذاریم که بحران را در شرایط فاجعه بار پوشش می‌دهند.

دیگر خبرها

  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • یونسکو جایزه آزادی مطبوعات ۲۰۲۴ را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد
  • یونسکو جایزه «آزادی مطبوعات» را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر