Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کل دادگستري استان هرمزگان از ارسال 9 گزارش تخلف انتخاباتي به شعب ويژه رسيدگي به جرايم و تخلفات انتخاباتي در دادسراهاي عمومي و انقلاب استان هرمزگان خبرداد و در ادامه افزود: متهمين احضار و پس از تکميل تحقيقات، با صدور قرار مناسب آزاد شده‌اند.

به گزارش ايسنا، ‌حجت الاسلام والمسلمين اکبري صبح امروز در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: قوه قضاييه حسب وظيفه قانوني، با رعايت اولويت و خارج از نوبت و در شعب ويژه به تخلفات انتخاباتي ازجمله تخلفات گزارش شده از دستگاه‌هاي عضو ستاد پيشگيري و رسيدگي به جرايم و تخلفات انتخاباتي استان هرمزگان رسيدگي مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس ستاد پيشگيري و رسيدگي به جرايم و تخلفات انتخاباتي استان هرمزگان با بيان اينکه فضاي سالم تبليغات و رعايت موازين اخلاقي و قانوني در انتخابات پيش رو از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، تصريح کرد: دستگاه‌هاي ذيربط بايد در راستاي حفظ و صيانت از آراء مردم اهتمام ويژه‌اي داشته باشند و تمامي مساعي خود را به کاربندند.
وي در ادامه اظهار کرد: ارتکاب اعمالي چون‌ تبليغات زودهنگام و پيش از موعد قانوني، خريد وفروش آراء، تهديد، تطميع، رأي دادن به نام ديگران و يا با استفاده از شناسنامه اشخاص ديگر، شرکت بيش از يکبار در فرآيند رأي گيري، تهديد، توهين و تخريب رقباي انتخاباتي، نشر اکاذيب و استفاده غيرمجاز از منابع و امکانات دولتي به نفع يا عليه هر يک از نامزدها؛ مهمترين و شايع‌ترين مصاديق تخلفات و جرائم انتخاباتي هستند.
حجت الاسلام والمسلمين اکبري ضمن تأکيد بر لزوم رعايت و اجراي دقيق قانون تبليغات انتخاباتي از سوي نامزدها تصريح کرد: با هرگونه تخلف انتخاباتي از جمله تبليغات زودهنگام در حوزه انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و مجلس شوراي اسلامي، قاطعانه و مطابق با قانون برخورد خواهد شد.
وي ضمن تأکيد بر رصد کامل فضاي تبليغات از سوي دستگاه‌هاي عضو ستاد پيشگيري و رسيدگي به جرايم و تخلفات انتخابات خاطرنشان کرد: از تمامي کانديداهاي انتخابات، ستادها و هوداران آن‌ها خواسته‌ايم که ضمن پرهيز از تخلفات انتخاباتي در چارچوب موازين قانوني حرکت کنند.

انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علی رحیمی آذر  اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه