Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:23:32 GMT

آغاز به کار ستاد انتخاباتی میرسلیم در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۷۳۸۵۰

ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

‌به گزارش ‌ایسنا، محمد کرمی‌راد رییس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمانشاه، در نشست خبری‌ با بیان اینکه انتخاب کاندیدای حزب موتلفه روند یکساله داشته است، گفت: از سال گذشته 60 شاخص و ویژگی کاندیدای حزب، برای انتخابات ریاست جمهوری تعریف شد و بر اساس نظر سنجی‌های صورت گرفته از دفاتر حزب در سراسر کشور افرادی برای این منظور معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از میان این افراد در نهایت به هشت نفر رسیدیم و جلساتی با حضور این هشت نفر شکل گرفت و با انصراف برخی از اشخاص و همچنین نظرسنجی درون حزبی، در نهایت به سه نفر رسیدیم که از میان این سه نفر طی پروسه چندماهه و با برگزاری جلسات متعدد در نهایت آقای «مصطفی میرسلیم» به عنوان کاندیدای حزب معرفی شد.

کرمی‌راد با بیان اینکه میرسلیم از پشتوانه قوی حزبی برخوردار است، گفت: از سال گذشته کارگروه‌های مختلف تخصصی در حزب تشکیل و با مطالعه کارشناسی، سیاست‌های بالادستی احصا شد و برنامه‌ای به آقای میرسلیم ارائه شد.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه به دلیل کانال کشی که میان مردم و جامعه دارد به خوبی به مشکلات جامعه و همه ابعاد آن واقف است، اظهار کرد: در همین راستا برنامه‌های آقای میرسلیم با پشتوانه عظیمی که بر اساس شناخت دقیق از مشکلات جامعه وجود دارد، تدوین شده است.

کرمی راد به سوابق میرسلیم اشاره کرد و افزود: ایشان سال‌ها عضو تشخیص مصلحت نظام بوده و هفت سال رییس نهاد ریاست جمهوری مقام معظم رهبری بوده است و طبیعتا داشتن این مسئولیت مستلزم شناخت و اطلاع دقیق و کافی برای اداره کشور‌است.

"میرسلیم" رقیب "رییسی" و "قالیباف" نیست

کرمی‌راد با بیان اینکه اعضای "جمنا" از آقای میرسلیم برای میثاق نامه خود دعوت کرده بودند، گفت: وی به جمنا اعلام کرد که با حزب موتلفه میثاق بسته و نمی‌تواند میثاق نامه جمنا را امضا کند.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه با "جمنا" اختلاف بنیادی ندارد، گفت: هدف ما و جمنا یکی است و تنها ممکن است در برخی موارد اختلاف سلیقه داشته باشیم.

رییس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در نیروهای انقلاب وجود ندارد، گفت: آقای میرسلیم بارها اعلام کرده‌که رقیب آقای قالیباف و رییسی نیست.

رییس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمانشاه، افزود: رویکرد آقای میرسلیم با جمنا همپوشانی دارد و نقد وی بیشتر بر عملکرد دولت فعلی است.

وی بر برنامه محور بودن فعالیت‌های میرسلیم تاکید کرد و افزود: برنامه‌های وی در صورت انتخاب از سوی مردم، از‌قبل تدوین شده است.

دولت "میرسلیم" فراجناحی خواهد بود

کرمی‌راد با تاکید بر این‌که میرسلیم به دنبال شایسته سالاری در دولت خود خواهد بود، گفت: آقای میرسلیم در فعالیت خود فراجناحی عمل خواهد کرد و از همه مدیران با هر گرایش سیاسی چنانچه شایسته باشند، استفاده خواهد کرد و تمام مدیران شایسته‌ای که به ناحق در دولت‌ها کنار گذاشته شدند را به کار خواهد گرفت.

رییس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان کرمانشاه در ادامه با بیان این‌که برخی ستادهای شهرستانی هم اکنون فعال است، گفت: ستادهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سنقر و سرپل ذهاب هم اکنون آعاز به کار کرده و پوستر و بنرهای تبلیغاتی برای آنها ارسال شده است.

وی افزود: راه‌اندازی ستاد در سایر شهرستان‌ها نیز بزودی در دستور کار قرار دارد و به زودی انجام می‌شود.

کرمی‌راد در خصوص برنامه‌های میرسلیم در کرمانشاه، افزود: میرسلیم در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به کرمانشاه آمد و در ادامه به دلیل فرصت کم به استان‌هایی که تاکنون نرفته‌ است، سفر خواهد داشت.

وی افزود: خوشبختانه با وجود رسانه ملی و برنامه تبلیغاتی مانند مناظره، کمتر نیاز به سفر و برنامه‌های این چنینی است و امروز رسانه و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بسیار به امر تبلیغات کاندیداها کمک کرده‌اند.

کرمی‌راد با بیان این‌که میرسلیم هیچ هزینه شخصی برای تبلیغات انتخابات نخواهد داشت، گفت: هزینه تبلیغاتی آقای میرسلیم که زیاد هم نخواهد بود بر عهده اعضای حزب و یا طرفداران ایشان است که داوطلبانه می‌خواهند کار کنند و بودجه چندانی برای ستادهای ایشان هزینه نکرده‌ایم و شام و نهار هم نمی‌دهیم و تنها معرفی برنامه‌ها را داریم.

‌وی در ادامه بر صداقت رسانه‌ها بویژه در آستانه انتخابات تاکید کرد و افزود: برخی رسانه‌ها استنباط شخصی خود از صحبت‌های افراد مختلف را بیان می‌کنند و نمونه اخیر آن مصاحبه یک روزنامه ارگان دولتی با آقای بادامچیان بود که به نقل از ایشان از آقای روحانی تعریف کرده و انتقادهایی به آقایان رییسی و قالیباف وارد کردند که ایشان همه را تکذیب کرده و تکذیبیه آن را هم داده‌اند.

کرمی‌راد با بیان این‌که برخی مواقع ضرورت بر ماندن کاندیداها در میدان رقابت تا خط پایان است، گفت: اگر سال 1392 آقای حدادعادل انصراف نمی‌دادند، آقای روحانی نمی‌توانست با اختلاف 275 هزار رای بیشتر رییس جمهور شود و اگر ایشان می‌ماند آراء به حد نصاب نمی‌رسید و رقابت به دور دوم کشیده می‌شد.

وی افزود: آقای میرسلیم تا پایان با قدرت در گود رقابت می‌ماند مگر احتمالات و اتفاقات دیگری در ماندن یا رفتن سایر کاندیداها رخ دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: زمانی که انسان به سن تکلیف می‌رسد، یعنی اینکه از این به بعد باید به انجام واجبات و ترک محرمات توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جشن تکلیف دانش‌آموزان دبستان شاهد شهدای پروین‌زاد، اظهار کرد: به روایت قرآن، مادر حضرت مریم (س) هنگام بارداری، فرزندش را برای خدمت در بیت‌المقدس نذر کرد. وقتی فرزندش (دختر) به دنیا آمد، با قانع کردن کاهنان او را خدمتگزاری معبد کرد.

وی افزود: در قرآن چنین آمده است که یک روز زکریا که کفالت مریم را برعهده داشت به نزد مریم می‌رود، در کنار او میوه و غذاهای بسیاری را می‌بیند. گفت؛ «ای مریم این را از کجا آورده‌ای؟ گفت: این از نزد خداست، خداوند به هر کس که بخواهد بی‌حساب روزی می‌بخشد.»

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به هدف خداوند در نقل جزئیات زندگی حضرت مریم (س) در قرآن کریم، خاطرنشان کرد: همه دختر خانم‌ها بعد از رسیدن به سن تکلیف با پیروی و عمل کردن به دستورات خدا می‌توانند به مقامات معنوی بالایی برسند.

حجت‌الاسلام غفوری رسیدن به سن تکلیف را آغاز مرحله جدید زندگی برای انسان دانست و تصریح کرد: زمانی که انسان به سن تکلیف می‌رسد یعنی اینکه از این به بعد باید به احکام خدا عمل کند و به انجام واجبات و ترک محرمات توجه کند.

وی با اشاره به سیاهی گناه در دل انسان بر اساس روایات ائمه معصوم (ع)، اضافه کرد: ایمان به خدا باید در قلب انسان معنا پیدا کند تا مؤمن شود.

امام جمعه کرمانشاه با نقل آیاتی از قرآن کریم از زندگی پس از مرگ به واسطه کارهای خوب دنیوی و عبادت خدا (احترام به بزرگ‌ترها و پدر و مادر، محبت کردن به دوستان، نمازخواندن و قرآن خواندن)، سخن گفت.

حجت‌الاسلام غفوری خطاب به فرزندان شهدای حاضر در جمع دانش‌آموزان، گفت: قدردانی از شهدا وظیفه همه ما است، ما مدیون پدران عزیز شما هستیم و فرزندان شهدا نور چشم ما هستند.

کد خبر 747338

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است