Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@10:36:27 GMT

چمران: ۳ بار با لاریجانی درباره رد صلاحیت شدگان دیدار داشتم

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۷۴۳۷۴

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: درخصوص رد صلاحیت‌شدگان مرتبا با نمایندگان جلسه داشته‌‌ایم و 3 بار نیز با رئیس مجلس دیداری داشته‌ام.

خبرگزاری فارس: مهدی چمران در سی و نهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها درباره رد صلاحیت تعدادی از نامزدهای شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور اظهار داشت: در این خصوص مرتباً با نمایندگان مجلس و همینطور شخصاً 3 بار با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدارهایی درخصوص رد صلاحیت شدگان داشته‌‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برخی از نمایندگان مجلس به دلیل پیگیری‌های صورت گرفته درباره رد صلاحیت شدگان دلخوری‌هایی داشتند و مطالبی را عنوان کردند که بندها توضیحاتی دادم که قصد توهین به نمایندگان را نداشتیم و در اجرای قانون تاکید داشتیم.

چمران گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس درخصوص رد صلاحیت‌ها بازنگری انجام دهند و با صداقت، انصاف و براساس قانون و مبنای دینی و شرعی این تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود چرا که آبروی انسان‌ها به این موضوع پیوند خورده است.

رئیس شورای عالی استان‌ها درباره حادثه‌ای که در معدن ذغال سنگ آزادشهر اتفاق افتاد، گفت: شوراها و شهرداری‌های سراسر کشور برای کمک به حادثه دیدگان معدن آزادشهر آمادگی دارند.

وی گفت: حدود 80 نفر از کارگران در این معدن محبوس شده بودند که متاسفانه 26نفر از آنها جان خود را از دست دادند که به خانواده‌های آنها و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

در ادامه عبدالحمید امین نماینده مردم استان گلستان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به حادثه معدن ذغال سنگ آزادشهر و کشته شدن تعدادی از کارگران گفت: از تمامی مدیران و امداد رسانان که از روز گذشته فعالیت خود را برای نجات کارگران آغاز کردند تشکر می‌کنم.

وی گفت: این حادثه در هفته کارگر برای کارگران اتفاق افتاد و همه را داغدار کرد.

امینی افزود: در این حادثه علت تجمیع کار در معدن آزادشهر شاهد چنین حادثه‌ای بودیم که هنوز تعداد آمار مجروحان و کشته شدگان مشخص نشده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید؛ لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229479 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان