Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-01@02:50:10 GMT

گلستان يازدهم کتاب تقدير شده رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۷۵۲۳۹

گلستان يازدهم کتاب تقدير شده رهبر انقلاب

به گزارش بولتن نیوز، در طول برگزاري نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران هر روز يک عنوان کتاب را به علاقه‌مندان کتاب و مطالعه معرفي مي‌کند. گلستان يازدهم آخرين کتاب منتشر شده از بهناز ضرابي‌زاده است که پيشتر علاقه‌مندان کتاب و کتابخواني اين نويسنده را با کتاب «دختر شينا» شناخته‌اند. ضرابي‌زاده مانند کتاب «دختر شينا» در «گلستان يازدهم» نيز به ادبيات دفاع مقدس پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين نويسنده توانمند در «گلستان يازدهم» به روايت خاطرات زهرا پناهي‌روا، همسر شهيد علي چيت‌سازیان از سرداران شهيد استان همدان مي‌پردازد. رهبر معظم انقلاب روي کتاب «گلستان يازدهم» تقريظي به اين شرح نگاشته‌اند: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم، اين روايتي شورانگيز است از زندگي سراسر جهاد و اخلاص مردي که در عنفوان جواني به مقام مردان الهي بزرگ نائل آمد، و هم در زمين و هم در ملأ اعلي به عزت رسيد. هنيئاً له. راوي شريک زندگي کوتاه او نيز صدق و صفا و اخلاص را در روايت معصومانه‌ خود به روشني نشان داده است. در اين ميان، قلم هنرمند و نگارش آکنده از ذوق و لطف نويسنده است که به اين همه، جان داده است. آفرين بر هر دو بانو؛ راوي و نويسنده‌ کتاب. کتاب گلستان يازدهم در 17 فصل تدوين شده است. اين کتاب نيز مانند «دختر شينا» از بياني روان و ساده برخوردار است که به فضا‌سازي و تصوير‌سازي ذهن خواننده کتاب کمک مي‌کند. انتشارات سوره مهر در بخشي از معرفي کتاب «گلستان يازدهم» يادآور مي‌شود: پناهي‌روا از جمله همسران شهيدي است که فرزندش پس از شهادت همسر، متولد مي‌شود. ضرابي‌زاده نيز کتاب را با همين قسمت از زندگي راوي آغاز مي‌کند، به نظر مي‌رسد که يکي از جذاب‌ترين بخش‌هاي کتاب را در فصل نخست با عنوان «زندگي‌ام فيلم مي‌شود»، انتخاب و روايت مي‌کند. نويسنده با اين انتخاب خواننده را ناگزير مي‌کند که در فصل‌هاي بعد به دنبال شخصيت غايب و در عين حال حاضر شهيد بگردد؛ در واقع ضرابي‌زاده با اين انتخاب خواننده را در وسط ماجرا رها مي‌کند تا در فصل‌هاي بعد شخصيت اصلي را بهتر بشناسد. فصل‌هاي بعد نيز به ديگر بخش‌هاي زندگي پناهي‌روا اختصاص دارد، بخش‌هايي که با شهيد چيت‌سازيان ارتباط مستقيم دارد. «گلستان يازدهم» چهره ديگري از يکي از شهداي دفاع مقدس را نشان مي‌دهد. مردي که در خانه‌اش يک همسر مهربان است، با تکيه کلام‌هاي منحصر به خودش و در بيرون از خانه يکي از بسيجي‌هاي امام خميني(ره) که اگر جنگ 20 سال ديگر هم طول بکشد، بايد در جبهه باشد.
علاقه‌مندان براي تهيه کتاب «گلستان يازدهم» مي‌توانند به غرفه انتشارات سوره مهر در بخش A4 راهرو شماره يک، غرفه شماره 5 مراجعه کنند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد

به گزارش «تابناک»، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند