Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امید آن داریم که فهم سیاستمداران ما زیاد شود و اگر این فهم قرار نیست زیاد شود این افراد به خانه هایشان بازگردند، افزود: افرادی می گویند که چرا باید با یکدیگر بجنگیم که به این افراد اعلام می کنیم ما حاضر هستیم هزینه های شما را بدهیم تا با خانواده گرامی با دست گل به سوریه رفته و با آنها مذاکره کنید و شما نیز اینکار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از ورامین ما؛ حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهدای مدافع حرم جنوب شرق استان تهران که شامگاه امشب در جوار گلزار شهدای مدافع حرم ورامین برگزار شد گفت: انسان ها قبل از اینکه به وجود آیند دشمنشان به وجود آمده بود، طبق آیات قرآن شیطان قبل از به وجود آمدن انسان به وجود آمده است.

وی ضمن بیان اینکه آدم معمولی یا طرفدار حق هم باشیم باز هم ابلیس دشمن ما است، بیان کرد: شیطان خاصیتی دارد که حتی اگر در راه او قدم برداریم باز هم از ما حمایت نمی کند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: بعضی اوقات طاغوت ها با ما مهربان شده بودند ولی بعد از آن ما را به عنوان سرباز خود وارد صحنه نبرد کردند و ما را به کشتن داده اند و این عمل ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: یکی از نقص های بسیار مهم آموزش و پرورش ما این است که اصولی مانند داشتن دشمن را به دانش آموزان ما آموزش نمی دهد تا این فرد محکم و آماده برای مقابله با آن پرورش یابد.

وی اظهار داشت: امروز مشکل ما دشمن و طاغوت و ابلیس نیست زیرا اینها ضعیف هستند, خداوند به انسان عقل داده و وعده داده است که تو حرکات شیطان را متوجه خواهی شد به همین دلیل نیز ابلیس و طاغوت در برابر ما قدرتی نخواهند داشت.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: تمام امکانات عالم در اختیار صهیونیست ها است و می خواهند آمریکا و اسرائیل را حفظ کنند ولی روز به روز ضعیفتر می شوند، این در حالی است که ما در زمان های مختلف مانند جنگ تحمیلی آرزوی داشتن سلاح های اولیه را داشته ایم.

وی ادامه داد: اینکه امروز صهیونیست ها با همه امکانات نمی توانند در مقابل حزب الله لبنان با امکانات اولیه مقابله کنند به دلیل این است که این ایستادگی و پیروزی وعده خداوند متعال است.

حجت الاسلام پناهیان پس از بیان اینکه این افراد هستند که باعث بدبختی ملت ها می شود، گفت: مشکل ما در طول تاریخ این بود که احمق هایی هستند که میدان به دشمن داده اند و افرادی هستند که ساده لوح، نادان و سطحی نگر هستند و در جامعه ما نیز وجود دارند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: معاویه به حضرت علی(ع) ضربه نزد بلکه خود معاویه اعلام کرد احمق هایی که اطراف علی(ع) بودند به او ضربه زدند.

وی تصریح کرد: برخی افراد بسیار ساده اندیش هستند که در بین سیاست مداران ما نیز وجود دارند، عده ای از آنها اعلام می کنند که عرصه انتخابات عرصه بد بین و خوشبینی نیست و ما خوسبین هستیم، اینجاست که از این افراد می پرسیم پس چرا شما خوشبین هستید.

حجت الاسلام پناهیان افزود: بازرگان در ابتدا اعلام کرد که آمریکا درست می شود ولی بعد از اینکه ۱۷ هزار شهید ترور داشتیم اعلام کرد که اشتباه کرده ایم و به همراه بنی صدر از کشور فرار کردند.

استاد حوزه و دانشگاه ضمن بیان اینکه پیامبر(ص) اعلام کرده است که افراد ساده کمر ما را شکست داده اند، گفت: برخی افراد به گونه ای از اوباما صحبت کردند که تصور برخی افراد نسبت به او بسیار تغییر کرد، این تعاریف به دلیل سادگی این افراد است، به همین دلیل نیز این افراد به درد سیاست مداری نمی خورند.

وی ضمن بیان اینکه واژه ساده لوحی را امام خمینی(ره) وارد ادبیات سیاسی کشور کرد و برای اولین بار این را برای آقای منتظری اطلاق کردند، گفت: بعضی از سیاست مداران ما با آمریکایی ها که دشمن خبیث ما هستند به گونه ای قرارداد بستند که نیمی از آن را مکتوب کرده و نیم دیگر آن را فقط صحبت کردند، این اقدام به دلیل سادگی این مسئولین است.

حجت الاسلام پناهیان پس از بیان اینکه سادگی می گوید به دشمن خود اعتماد کن، تصریح کرد: سادگی برخی مواقع باعث می شود که فرد به خودش اعتماد نکند و فرد استعدادهای پیدا و پنهان ملت خود را نبینند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: در کشور دو جناح داریم که یکی از آنها جناح ساده ها است و عدم اعتماد به نفس ملی دارند و فقط به دنبال دشمنان است، جناح مقابل نیز جناح هوشمندان و متفکرین است.

وی افزود: رئیس جمهور فعلی ما اصولگرا بوده و معاون اول وی نیز اصلاح طلب بوده است وای امروز با هم هستند، به همین دلیل اصولگرا و اصلاح طلب را قبول ندارم بلکه فقط هوشمند بودن را قبول دارم.

حجت الاسلام پناهیان اظهار داشت: دین داری یعنی باهوش بودن و هوشمند بودن را باید از شهدا آموزش ببینیم زیرا شهدا اعلام کردند که با خدا معامله می کنیم که در نهایت نیز به پیروزی و سرافرازی می رسیم.

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: ساده انگاری است که استکبار دوست دارد که ما زندگی آرامی داشته باشیم، واقعیت این است که آنها می خواهند ما هیچ سلاحی نداشته باشیم.

وی ضمن بیان اینکه مشکل ما ساده اندیشی است، گفت: اگر ما از ساده اندیشی عبور کنیم به امام زمان(عج) نیز می رسیم.

حجت الاسلام پناهیان اظهار داشت: ساده اندیش ها دست از مقاومت در برابر دشمن باز می مانند که نمونه آن ابوموسی اشعری است که با سادگی خود لشگر امام علی(ع) را زمین گیر کرد.

استاد حوزه و دانشگاه پس از بیان اینکه در منطقه اقتداری داریم که هیچ کشوری در جهان ندارد و همه دنیا به این مسئله اعتراف می کنند، گفت: برای اینکه جلوی قدرت ما را بگیرند جنگ نیابتی را در منطقه راه اندازی کردند ولی باز هم با شکست روبرو شده اند.

وی تصریح کرد: جنگ هایی سخت تر از حمله صدام به ایران را در سوریه و عراق و یمن و لبنان از بین برده ایم که به همین دلیل نیز مسئولین این کشورها مرید رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران شده اند.

حجت الاسلام پناهیان افزود: کافی است که مسئولین ما توانمند باشند و آمریکایی ها را از قدرت ایران بترسانند که این امر نیز از طریق خلیج فارس امکان پذیر است و می توانند مثل سگ آنها را بترسانند زیرا شریان های حیاتی آمریکا در خلیج فارس است.

استاد حوزه و دانشگاه ضمن بیان اینکه نمی دانیم چرا با این حال که امام راحل گفتند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند باز هم با آنها مذاکره کردیم، گفت: همین که مسئولین ما با قدرت در مقابل استکبار بایستند آنها را سرجای خودشان می نشانند.

وی ضمن بیان اینکه امید آن داریم که فهم سیاستمداران ما زیاد شود و اگر این فهم قرار نیست زیاد شود این افراد به خانه هایشان بازگردند، افزود: افرادی می گویند که چرا باید با یکدیگر بجنگیم که به این افراد اعلام می کنیم ما حاضر هستیم هزینه های شما را بدهیم تا با خانواده گرامی با دست گل به سوریه رفته و با آنها مذاکره کنید و شما نیز اینکار را انجام دهید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این تکنیک ساده عصبانیت خود را کنترل کنید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، واکنش‌های خشم‌آلود به رفتارها یا موقعیت‌های ناعادلانه اغلب عواقب ناخوشایندی به همراه دارند و خشم کنترل‌نشده می‌تواند منجر به مشاجره، درگیری فیزیکی، آزار و تجاوز و صدمه به خود شود.

متخصصان دانشگاه «ناگویا» در ژاپن اکنون این روش را توصیه می‌کنند که نه تنها می‌تواند به کسانی که خشمگین هستند کمک کند بلکه به افراد عادی نیز کمک می‌کند تا اضطراب خود را کم کنند. راه حل آنها نوشتن تجربیات منفی روی یک تکه کاغذ و سپس مچاله کردن، خرد کردن یا دور انداختن آن است.

در این مطالعه که در مجله تخصصی Scientific Reports on Nature منتشر شده است، محققان از حدود ۱۰۰ شرکت‌کننده در ۲ آزمایش خواستند تا نظرات خود را در مورد مسائل اجتماعی بحث‌برانگیز بنویسند. سپس به آنها گفتند که اظهارات آنها توسط یک دانشجوی دکتری در دانشگاه ارزیابی می‌شود. ارزیابی به این شکل بود که ارزیابان از نظر هوش، منطق و عقلانیت به شرکت کنندگان نمره پایینی می‌دادند. همچنین این اظهارنظر توهین‌آمیز را می‌نوشتند که «باورم نمی‌شود یک فرد تحصیل‌کرده اینطور فکر کند. امیدوارم این فرد در دانشگاه چیزی یاد بگیرد.»

پس از ارائه این نظرات منفی، محققان از شرکت‌کنندگان خواستند تا افکار خود را در مورد این ارزیابی بنویسند. در نهایت به یک گروه اجازه داده شد کاغذ را در سطل زباله بیندازند یا آن را ریز ریز کنند، در حالی که گروه دیگر فقط قرار بود کاغذ را روی میز بگذارند. نتایج نشان داد کسانی که کاغذ خود را دور انداخته بودند، خشم کمتری نسبت به گروه دوم داشتند.

متخصصان می‌دانند تولید مداوم مواد شیمیایی مرتبط با استرس از جمله کورتیزول و آدرنالین و تغییرات متابولیکی ناشی از عصبانیت مدیریت نشده می تواند به بسیاری از سیستم های مختلف بدن آسیب برساند.

افرادی که با افزایش سن جوان می‌مانند، معمولا این ۹ عادت روزانه را اتخاذ می‌کنند

برخی از مشکلات سلامتی کوتاه مدت و بلندمدت که با عصبانیت مدیریت نشده مرتبط هستند عبارتند از سردرد، مشکلات گوارشی، مانند درد شکم، بیخوابی، افزایش اضطراب، افسردگی، فشار خون بالا، مشکلات پوستی مانند اگزما، حمله قلبی و سکته مغزی.

این مطالعه از سوی متخصصان ژاپنی نقطه اوج سال‌ها تحقیق در مورد ارتباط بین کلام مکتوب و کاهش خشم است.

کد خبر 844523 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم عصبانیت مهارت‌ها فرد

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • موافقان و مخالفان نوشیدن قهوه چه می‌گویند؟
  • با این تکنیک ساده عصبانیت خود را کنترل کنید
  • عملیات «وعده صادق» صلابت و اقتدار مدافعان امنیت را نشان داد
  • دوستداران رانت؛ مخالفان مردمی‌سازی اقتصاد
  • تقویت خلاقیت معلولان با کلاس‌های صنایع دستی
  • انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
  • مذاکره با کشور‌های اروپایی و آسیایی برای ورود فناوری‌های جدید در ساختمان سازی
  • ساخت نانوبیوسنسوری برای تشخیص ساده و سریع دو بیومارکر بیماری عفونی «سپسیس»