Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:09:36 GMT

جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۷۷۸۵۴

چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و مراسم نکوداشت روز روابط عمومی چهارشنبه (سوم خرداد ماه) در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، هوشمند سفیدی، دبیر جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با اعلام این مطلب گفت: این جشنواره با تمرکز بر روی موضوع «روابط عمومی و حقوق شهروندی» روز چهارشنبه - سوم خرداد - با حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان روابط عمومی‌های کشور برگزار خواهد شد و طی آن از تمامی کارکنان روابط عمومی تمجید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیدی افزود: همچنین کارگاه آموزش روابط عمومی، فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و حقوق شهروندی در این روز برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره ستارگان روابط عمومی، تجلیل از خانواده بزرگ روابط عمومی کشور را مهمترین هدف این جشنواره دانست و گفت: اعطای ستاره خدمت به بازنشستگان روابط عمومی، تجلیل از فوت‌شدگان صنف روابط عمومی با اعضای ستاره ماندگار روابط عمومی، تکریم از مدیران متخصص روابط عمومی با اعطای ستاره شایستگی، تقدیر از ستاره ارتباطی دولت و نیز معرفی ستارگان ملی و استانی روابط عمومی در سال ۱۳۹۵ محور های اصلی جشنواره هستند.

وی همچنین گفت: تجلیل از ستاره پیشکسوت روابط عمومی ایران در دهه ۷۰ و سخنرانی درباره رابطه بین روابط عمومی و حقوق شهروندی و نقش روابط عمومی در پیشبرد آن، مورد توجه خواهد بود .

سفیدی به عنوان سخنگو و دبیر کل خانه روابط عمومی ایران توضیح داد : همچنین در این مراسم قرائت بیانیه خانه روابط عمومی ایران به مناسبت «روز روابط عمومی» و تجلیل از فعالان روابط عمومی های قوای سه‌گانه روابط عمومی کشور (از هر قوه یک روابط عمومی) روابط عمومی و اعطای نشان خاص (که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد)، ویژه برنامه خانه روابط عمومی ایران برای نکوداشت روز روابط عمومی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی