Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت:به نظر من یک خطای استراتژیک در میان سردمداران حکومت رخ داده و آن این است که آدرس های دنیوی به مردم می دهند، کمتر کسی پیدا می شود که بگوید من اگر بیایم سرکار به فرهنگ دینی مردم خواهم رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، حجت الاسلام نبوی ظهر امروز در همایش حضور حداکثری در انتخابات که در سالن همایش های دارالشفا برگزار شد، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به نظر من یک خطای استراتژیک در میان سردمداران حکومت رخ داده و آن این است که آدرس های دنیوی به مردم می دهند، کمتر کسی پیدا می شود که بگوید من اگر بیایم سرکار به فرهنگ دینی مردم خواهم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دومین نکته در مسائل بین الملل است، در قضیه برجام به کجا رسیدیم؟ در این مذاکرات عزت ملی مخدوش شد و در واقع سلطه بیگانگان را بر خود پذیرفتیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه بیان داشت: آن کسی که قول صد روزه برای رفع مشکلات کشور داده بود با توکل بر خدا نبود بلکه با توکل بر آمریکا این قول را به مردم داده بود.

نبوی گفت: در بسیاری از شهرها رکود و بیکاری وجود دارد و هرکسی منکر آن شود دروغ محض است،اگر در ایران مسابقه دروغگویی بگذارند بعضی ها رکورد دار خواهند بود.

وی ابراز داشت: بعضی ها باکمال پررویی می آیند و در تلویزیون می گویند برجام تمام مشکلات مارا حل کرد که این دروغ محض است، بر اساس فرهنگ قرآن محدودیت دوستی داریم و با هرکسی نمی توانیم دوست باشیم ،بعضی افراد می روند با کفار طرح دوستی می ریزند تا عزت به دست آوردند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه افزود: قرارداد 2030 که در این دولت پذیرفته شد، بسیار خطرناک است که آموزش آن از مدارس ما شروع می شود و باید یونسکو آن را تایید کند که این قرارداد پذیرفتن استعمار غربی ها برکشورمان است.

نبوی با بیان اینکه در قضیه برجام اموال کشور به تاراج رفت، ابراز داشت: دولت مردان باید پایاپای پیش میرفتند، تمام سانتریفیوژها را جمع کردند،قلب راکتور را سیمان ریختندو بدون هیچگونه مطالبه ای از طرف های مذاکره کننده این اقدامات را انجام دادند.

وی گفت: در همین اواخر عده ای به اجانب التماس کردند تا فشار تحریم هارا بیشتر کنند تا ایران از پا بیفتد و مردم از کنار مقام معظم رهبری کنار بروند و بدبین شوند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید مومن فقط باید از خدا بترسد،بیان داشت: یکی دیگر از عواملی که دولت مردان از آن استفاده می کنند ترساندن مردم است، ترساندن مردم از جنگ که امروز بکار گرفته اند اما طبق فرموده رهبر انقلاب این حرف، حرف غلطی است.

نبوی افزود: کار خطرناکی که دارند انجام میدهند دوقطبی کردن انتخابات است،اگر ما رای می دهیم یعنی ما به این جریان ایمان داریم، اگر به یک جریان فساد رای بدهیم و روی کار بیاید، هرکار فسادی که صورت گیرد بر گردن ما هم است و اگر به فرد اصلحی رای دهیم و روی کار بیاید هر کار صلاحی صورت گیرد ما هم از آن سود و بهره می بریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست

ایسنا/ایلام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با تاکید بر اینکه روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کم رنگ شدن روش‌های سنتی تبلیغ نیست، گفت: تمام تلاش ما اجرای برنامه‌های اثربخش با برون‌سپاری فعالیت‌ها به مردم است و تمام تلاش ما این است که از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم، چراکه اگر در رسانه کم کاری کنیم ضربه خواهیم خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رحیمی» با حضور در ایسنا، اظهار کرد: در دنیای امروز تبلیغات در همه عرصه‌ها اهمیت زیادی دارد که این مهم در امور دینی که برنامه زندگی بشر است اهمیت صدچندان پیدا کرده است.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام جامعه قرآنی، کانون مداحان، بسیج، و رسانه‌ها را از جمله پشتوانه‌های مردمی این اداره کل برای اجرای برنامه‌ها عنوان و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که این ظرفیت‌ها را با هم برای تبلیغات درست و بهنگام و اثرگذار هماهنگ کنیم.

رحیمی بر تلاش برای بومی‌سازی تبلیغات تأکید کرد و ادامه داد: راه‌اندازی منبر مجازی بر اساس زیست‌بوم استان از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان ایلام است.

وی برون‌سپاری فعالیت‌ها را از دیگر برنامه‌های این اداره کل اعلام کرد و گفت: مراسم ۱۲ ساعته‌ی نیمه شعبان امسال یک نمونه از این فعالیت‌ها بود که برای اجرای آن از هیئت‌ها و موکب داران دعوت شد و مردم هم مشارکت بسیار قابل توجهی داشتند و مردم هم علاقه خود را بیش از دیگر برنامه‌ها نشان دادند و برای برگزاری مراسم دهه‌ی کرامت نیز برای پای کار آوردن جامعه مداحان، اصناف و هیئات مذهبی برنامه‌ داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام برپایی پاتوق‌های گفت‌وگو، استفاده از ظرفیت متدینین، برنامه‌ریزی برای قشر خاکستری و اجرای برنامه‌ها در محیط‌های عمومی‌تر را از دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»