Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کریم آریا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهاداشت که این میزان اعتبار برای ساخت 239واحد مسکن خانوارهای دارای معلول 2 قلو و 270کمک موردی به مددجویان در بخش مسکن هزینه شد.
وی تصریح کرد که برای کمک به اشتغال معلولان به افراد پشتیبانی که اقدام به جذب معلولان کنند، به ازای جذب هر معلول 150میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون مشارکت ها و اشتغال اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نام نویسی 312 معلول دارای تحصیلات عالی برای کار، گفت: توجه سازمان های دولتی به رعایت قانون سه درصد جذب معلولان در استخدام های دولتی ضروری است.
وی از پرداخت 120میلیارد ریال تسهیلات به یکهزار و 200معلول از سال 92 تاکنون در این استان خبر داد و افزود: اشتغال معلولان با استفاده از تسهیلات بانکی یکی از اولویت های این بخش است.
کهگیلویه وبویراحمد دارای 18هزار معلول شناسایی شده است.
خبرنگار:مظفر عدالت نسب**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
6162/8005

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام

                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های استان هزینه شده است، اظهار داشت: از این میزان ۵ هزار میلیارد تومان صرف زیرساخت راه‌های مواصلاتی استان در حوزه اربعین است.

وی در ادامه افزود: استان ایلام دارای، ده بیمارستان دولتی و سه بیمارستان خصوصی است و بیش از ۵۰۰ پزشک و  ۱۹۳ سالن ورزشی و تعداد ۳۷ هزار ورزشکار سامان‌دهی شده دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۰ هزار تن گندم در استان تولید شده است، عنوان کرد: با توجه نزولات جوی امسال تولید گندم به ۴۰۰ هزار تن خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بیمارستان ملکشاهی طی دو ماه آینده و سد میمه با ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرام نیا همچنین تصریح کرد: استان ایلام ۵۹۰ روستا دارد و تراکم جمعیت شهری ۶۸ و تراکم جمعیت روستایی ۳۲ درصد و دارای ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک با سه استان کشور عراق است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: استان ایلام دارای ۶ درصد منابع نفتی و ۱۱ درصد منابع گازی است که بخشی از ظرفیت‌ها بالفعل شده است.

وی در پایان با قدردانی از صدا و سیما، رسانه‌ها و مجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، افزود: سال گذشته از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استان ایلام به عنوان استان نوظهور گردشگری در کشور شناخته شد.

دیگر خبرها

  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید