Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، خبرنگار حوزه ایران و خاورمیانه در حساب کاربری توئیتر خود به برخی اظهارات مسئولان عربستان سعودی درباره نقش محمد بن سلمان ولی عهد پادشاه سعودی اشاره کرده است.

وی نوشته است:

« عبدالواحد میگوید بن سلمان بیشتر دنبال کارهای اقتصادی ست و امور جنگ را به معاونش واگذار کرده وهمین امر فرماندهان عالیرتبه ارتش را ناراحت کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«این بچه ما را کشت»؛ این جمله یکی از سرهنگ‌های وزارت دفاع است که وقتی نامه بن سلمان با امضای معاونش به دست رسیده، بر زبان رانده است!

222

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان در بحبوحه نسل‌کشی در غزه به تل‌آویو نفت ارسال کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، یک پژوهشکده بین المللی در امور نفتی اعلام کرد که عربستان سعودی در روزهایی که رژیم صهیونیستی مشغول نسل کشی فلسطینی‌ها در نوار غزه بوده به تل آویو نفت فروخته است.

در این گزارش آمده است که عربستان سعودی در تامین سوخت مورد نیاز ارتش رژیم صهیونیستی برای به راه انداختن حمام خون در نوار غزه شریک است.

این پژوهشکده بین المللی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون محموله‌های به نسبت کوچک اما پی در پی حاوی نفت را از سوی عربستان سعودی دریافت کرده است.

این در حالی است که رژیم‌های عربی بدون توجه به وضعیت فاجعه بار ساکنان نوار غزه تنها به صدور بیانیه‌های محکومیت علیه تل آویو بسنده کرده و اقدام عملی برای توقف این جنایات اتخاذ نکرده اند.

پیش از این نیز راه اندازی مسیر زمینی از میان کشورهای عربی به سمت اراضی اشغالی برای انتقال کالا به این منطقه خشم ملت‌های مسلمان را برانگیخته بود.

کد خبر 6056214

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری بزرگ عربستان در گردشگری
  • سرمایه‌گذاری بزرگ عربستان در گردشگری
  • هوش مصنوعی عربستان سعودی اظهارات متهمان را ترجمه می‌کند!
  • بررسی روابط ایران و عربستان پس از یک سال
  • عربستان به‌دنبال جذب توریست‌های چینی
  • چالش بزرگ عربستان در ۱۰ سال آینده
  • بن سلمان، نخستین میهمان خارجی دولت جدید پاکستان
  • غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • عربستان در بحبوحه نسل‌ کشی در غزه به تل‌آویو نفت ارسال کرده است
  • عربستان در بحبوحه نسل‌کشی در غزه به تل‌آویو نفت ارسال کرده است