Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی قویدل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت میدکو طبق قانون نمی تواند کارکنان خود را حقوق اجتماعی شان محروم کند.
وی اظهار کرد: محرومیت از حقوق اجتماعی در قانون اساسی و قانون مجازات اسلامی به طور دقیق، مشخص و احصا شده و مشخص است که بر چه اساسی افراد از حقوق اجتماعی خود محروم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با بیان اینکه بخشنامه شرکت میدکو در مورد منع کارکنانش برای نامزدی شورای شهر و روستا از نوع محرومیت حقوق اجتماعی است، تاکید کرد: این بخشنامه مغایر قانون است.
وی گفت: فرمانداری زرند بعد از اطلاع از بخشنامه شرکت میدکو در مورد منع کارکنانش برای نامزدی شورای شهر و روستا، این موضوع را به دادگستری این شهرستان اعلام کرد.
وی ادامه داد: این موضوع بلافاصله در شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی به صورت ویژه و در شورای تامین شهرستان زرند نیز مطرح شده است.
قویدل گفت: ما اعلام کردیم منع افراد برای نامزد شدن در شورای شهر و روستا موضوعی غیرقانونی است و اگر شرکت میدکو بر اجرای این بخشنامه اصرار داشته باشد به طور قطع برخی از روستاهایی که ساکنانش کارگر این شرکت هستند نمی توانند اعلام نامزدی کنند و به دلیل به حد نصاب نرسیدن، روستا از داشتن شورای اسلامی محروم می شود.
وی اظهار کرد: بر همین اساس پیگیر موضوع هستیم و اگر بر این بخشنامه همچنان اصرار داشته باشند این امر را مداخله در امر انتخابات می دانیم و با این تخلف برخورد قانونی می شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند اظهار کرد: با توجه به گزارش فرمانداری، پرونده قضایی شرکت میدکو تشکیل و به قاضی ویژه واگذار شده است و در صورتی که بر اجرای این بخشنامه اصرار داشته باشند به دادگاه احضار می شوند.
وی انتخابات را موقعیتی حساس، تاثیرگذار و نشانه اقتدار نظام دانست و گفت: همه وظیفه داریم برای برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی نیز برگزاری انتخابات با شکوه را در دستور کار قرار داده است گفت: کارگروه رصد فضای مجازی تشکیل شده است و نشریات و فضای مجازی شناسایی شده و برنامه ریزی خوبی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و مردمی در این شهرستان انجام شده است.
شرکت های ساختمانی گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان مانا، شرکت بازرگانی آفتاب درخشان خاورمیانه، شرکت فولاد زرند ایرانیان، شرکت فولاد سیرجان ایرانیان، شرکت مهندسی معیار صنعت خاورمیانه، شرکت بابک مس ایرانیان، شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه، شرکت فروسیلیس غرب پارس، شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه و شرکت فولاد بوتیای ایرانیان زیر نظر شرکت میدکو فعالیت می کند.
پیگیری خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با مدیران میدکو بی نتیجه ماند.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار دهنده:تاج محمد شیری
3029/ 5054/1860

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید