Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در یادواره شهید مرتضی مطهری (ره) و 20 شهید فرهنگی مهریز افزود: در دولت قبل قیمت ها در ساعت های مختلف روز دچار نوسان می شد و گاه نرخ ها از صبح تا عصر یک روز دچار افزایش می شد.
وی ادامه داد: در دولت یازدهم هرچند بعضی انتظارات به خاطر بدعهدی دشمنان در بحث برجام محقق نشد اما دولت توانست تورم را کنترل کند و یک ثبات نسبی در اقتصاد و بازار کشور ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت برای خروج از رکود بازار و فعالیت مجدد کارخانه ها و واحدهای صنعتی در سال های اخیر گام های بلندی برداشته است.
صباغیان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجوز اختصاص 70هزار میلیارد تومان اوراق خزانه به دولت را صادر کردند تا با انتشار این اوراق زمینه برای فعالیت مجدد کارخانه های تعطیل شده و یا دچار رکود فراهم شود.
وی در خصوص پیگیری مطالبات فرهنگیان کشور نیز گفت: از کارهای مهم مجلس دهم، موضوع همسان سازی حقوق کارمندان و جذب معلم تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان بوده است.
صباغیان ادامه داد: بر اساس طرح همسازی سازی حداکثر تا پنج سال آینده حقوق شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش به هم نزدیک می شود که این موضوع اقدام بسیار مهمی است.
وی همچنین از فرهنگیان خواست تا با طرح نظرها و پیشنهادهای خود برای حل مسائل و مشکلات معلمان در بخش های مختلف اقدام کنند.
مهریز 800 فرهنگی شاغل دارد و 20 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی