Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،مهدی تقی پور روز پنجشنبه در نشستی خبری زمین های زیر کشت گل محمدی در شهر نیاسر را 420 هکتار بیان کرد و افزود: سالانه افزون بر 3 هزار گل محمدی در این شهر تولید می شود.

وی اظهار کرد: در مجموع 750 هکتار از زمین های کشاورزی بخش نیاسر به کشت گل محمدی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای اسلامی شهر نیاسر خاطرنشان کرد: هم اکنون 250 کارگاه سنتی گلابگیری، یک واحد صنعتی و یک واحد نیمه صنعتی گلابگیری در بخش نیاسر در زمینه تولید گلاب و عرقیات گیاهی فعالیت می کنند.

وی هم چنین با توجه به رانش زمین، مقاوم سازی بدنه آبشار نیاسر را خواستار شد و گفت: مکاتبه های فراوانی در این خصوص انجام شده و حتی طرح هایی برای استحکام بخشی این آبشار به میراث فرهنگی ارسال شده است.

تقی پور با یادآوری زلزله سال 58 نیاسر و همچنین ورود گردشگران برای دیدن آبشار به شهر نیاسر، تسریع در عملیات استحکام بخشی و مقاوم سازی بدنه این آبشار برای جلوگیری از فاجعه انسانی را خواستار شد.

تقی پور، فرسودگی واحدهای آموزشی شهر نیاسر را ازدیگر مشکلات این شهر بیان کرد و گفت: قدمت برخی مدرسه ها بیش از نیم قرن می گذرد.

رئیس شورای اسلامی شهر نیاسر هم چنین از مسئولان خواست نسبت اصلاح پیچ ها و نقاط حادثه ساز محورها و جاده های منتهی به روستاها و شهر نیاسر اقدام کند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،سعیدی نیا فرماندار شهرستان فهرج در آئین افتتاحیه این مسابقات گفت: یکی از دلایل ساخت زمین های چمن ورزشی کاهش آسیب های اجتماعی بخصوص مصرف مواد مخدر است و در این راستا طی 2 سال گذشته 11 زمین چمن به بهره برداری رسیده است.

دیگر خبرها

  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید