Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:26:39 GMT

مالیات بر ارزش افزوده مشکلات زیادی برای تولید ایجاد کرده است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۷۹۴۲۸

مالیات بر ارزش افزوده مشکلات زیادی برای تولید ایجاد کرده است

پردیس- مدیرعامل کارخانه سیمان شمال گفت: مالیات بر ارزش افزوده، بدهی ها و مشکلات زیادی برای تولید در این کارخانه ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر صفریان نودهی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونهکارخانه سیمان شمال که با حضور مرتضی حیدری فرماندار و جمعی دیگر از روسای ادارات و نهادهای شهرستان پردیس برگزار شد، اظهار داشت: شورای کارگری در این کارخانه راه را برای بهبود وضعیت معیشت و احقاق حق کارگران باز کرده و طی سالهای اخیر با تصویب هیٱت‌مدیره تمام حقوق و مزایای کارگران پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کار و تلاش کارگران را جزو عبادات و دارای ثواب زیاد دانست و گفت: حضور مسئولین در عرصه جهاد، تلاش و کار، موجب دلگرمی مضاعف برای کارگران است که تلاش داریم اینگونه مراسم‌ها را برای کارگران بیش از پیش برگزار کنیم.

صفریان ضمن خداقوت به کارگران این کارخانه، افزود: مانند گذشته پشتیبان کارگران این کارخانه خواهم بود زیرا فضای صمیمی و همدلی بالایی در پیشبرد کارها مشاهده می شود که پیرو آن رتبه‌های برتر را کسب کرده‌ایم.

مدیرعامل کارخانه سیمان شمال ادامه داد: تمام شاخصه‌های سیمان شمال نسبت به سالهای گذشته رشد کرده و از وضعی شکننده به سکوی افتخار رسیده که این به همت کارگران و تلاش آنها و اصلاح خط تولید و باعث افزایش تولید و فروش این محصول نسبت به دیگر کارخانه‌ها شده است.

وی اضافه کرد: پیگیری رشته‌های مختلف ورزشی آقایان و بانوان در این کارخانه شروع شده و باید کارگران این امر را در دستور کار قرار دهند زیرا باعث نشاط، شادمانی و تغییر روحیه آنها خواهد شد.

صفریان اظهار کرد: تولیدات این کارخانه به دلایل مختلف در تمام کشور توزیع می شود اما در شهرستان پردیس به فروش نمی رسد که بخش بازرگانی باید به این مسٱله توجه فراوانی داشته باشد.

وی با اشاره به افزایش سرمایه سیمان مازندران، گفت: این کار باعث شده سود ما از بین برود برای رفع این مشکل باید سهام خود را فروخته و بدهکاری‌های مان را پرداخت کنیم که در آینده به سود دهی برسیم.

صفریان ادامه داد: مشکل بعدی مالیات است که برای سال ۹۲ و ۹۳ در بحث ارزش افزوده و عملکردی ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان ما را بدهکار کرد، در صورتی که فروش ماهیانه پنج میلیارد تومان است که از این مبلغ یک میلیارد و نیم حقوق کارکنان، یک میلیارد برق، یک میلیارد گاز، یک میلیارد مبالغ پیمانکاران و مبالغ پرداختی برای قطعات و طی سه ماه حضور بازرسان تامین اجتماعی ۱۵ تا ۲۰ میلیارد ما را بدهکار اعلام کردند و این ها از مشکلات کارخانه سیمان شمال است.

مدیرعامل کارخانه سیمان شمال اضافه کرد: شورای کارگران کارخانه سیمان به این مشکلات اشراف دارند و نهایت همکاری را دارند که یقین دارم با تلاش و همدلی کارگران به این مشکلات غلبه خواهیم کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان همزمان با صبح پنجشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع نمایندگان قشر کارگری به میزبانی دفتر خود بیان کرد: اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه فعالیت کارگران است

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را سال جهش تولید و مشارکت مردم نامگذاری کرده اند، تاکید کرد: همه اقشار مختلف به ویژه قشر کارگران باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

امام جمعه دامغان قشر کارگری را زحمتکش‌ترین قشر جامعه دانست و گفت: اگر کارگران کار نکنند رونق تولید اتفاق نمی‌افتد و کارگران برای حفظ عزت کشور تلاش می‌کنند.

رستمیان با اشاره به نقش آفرینی کارگران در چرخش چرخ‌های اقتصادی کشورمان، گفت: تلاش کارگران برای تولید کشور «مجاهدانه» است

وی با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان ما هفت هزار نفر کارگر مستمری بگیر تأمین اجتماعی در شهرستان داریم که انتظار می‌رود مسئولان به مشکلات آنها رسیدگی کنند، گفت: نداشتن امنیت شغلی، عدم قرارداد کاری به صورت سالیانه، کامل نبودن سنوات کارگران عمده مشکلات قشر کارگری است که باید پیگیری و حل شود

کد خبر 6088392

دیگر خبرها

  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است