Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال امید ایران در دومین بازی خود مقابل تیم ملی والیبال امید مالزی به برتری دست یافت و مردم اردبیل به خاطر این پیروزی بزرگ جشن باشکوهی برپا کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، تیم ملی والیبال امید ایران در دومین بازی خود مقابل تیم ملی والیبال امید مالزی به برتری دست یافت که حضور هواداران و تماشاگران اردبیلی در مقابل ورزشگاه رضازاده قابل توجه بود و با این پیروزی مردم اردبیل جشن باشکوهی برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ساعتها قبل از شروع تیم ملی والیبال امید ایران و مالزی ظرفیت ورزشگاه رضازاده اردبیل پر شده بود باز هم تماشاگران زیادی پشت درهای ورزشگاه ماندند و در خیایانها به تشویق تیم ملی والیبال امید ایران پرداختند.

شور و نشاط تماشاگران اردبیلی امروز حرف نخست را می‌زد و از کودک و پیر همه و همه به ورزشگاه آمده بودند تا تیم ملی والیبال امید ایران را تشویق کنند.

تیم ملی والیبال امید ایران فردا به مصاف چین می‌رود

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با بیان این که تیم ملی والیبال امید ایران فردا ساعت 15 در ورزشگاه رضازاده به مصاف تیم ملی والیال امید چین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود با حمایت هواداران اردبیلی بار دیگر تیم ملی والیبال امید ایران پیروزی دیگری را رقم بزند.

نادر فلاحی تصریح کرد: امروز تماشاگران اردبیلی با حضور در ورزشگاه رضازاده تا آخرین لحظه تیم ملی والیبال امید ایران را حمایت کردند که با این شور و نشاط و حمایت همه‌جانبه تماشاگران تیم ملی والیبال امید ایران مقابل مالزی به برتری دست یافت.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای حضور تماشاگران اردبیلی در بازی فردای تیم ملی والیبال امید ایران انجام شده است که انتظار می‌رود فردا بار دیگر ورزشگاه رضازاده اردبیل به طور کامل تجهیز شود و این بازی با پیروزی تیم ملی والیبال امید ایران همراه شود.

بازی سختی در پیش‌رو داریم

سرمربی تیم والیبال امید ایران اظهار داشت: تیم والیبال امید مالزی یک تیم خوب و منسجم است که توانسته بازی نخست خود تیم استرالیا را شکست دهد و یکی از ویژگی‌های این تیم توپ‌گیری مناسب بازیکنان است.

خوان سیچلو افزود: تیم ملی والیبال امید یاران بعد از بازی دو روز استراحت داشت که این موضوع سبب شد بعضی ناهماهنگی‌ها در بین بازیکنان به وجود بیاید ک بر همین اساس ست نخست بازی را خوب بازی نکردیم و نتیجه را به مالزی واگذار کردیم ولی در ادامه مسابقه با همت بازیکنان و پیاده‌کردن تاکتیک‌های فنی به پیروزی دست یافتیم.

وی در رابطه با بازی فردا گفت: تیم ملی والیبال امید ایران فردا در مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا یعنی تیم چین بازی دارد و سعی می‌کنیم که در تمرین فردا صبح اشتباهات خود را که بیشتر در حوزه زدن سرویس بود جبران کنیم، چرا که بازی سختی را پیش رو داریم.

سیچلو تصریح کرد: امیدواریم با کاهش اشتباهات و درصد سرویس موفقیت بالای تیم ملی والیبال امید ایران فردا در مقابل چین نتیجه مطلوبی کسب کرده و بتوانیم پیروزی را از آن خود کنیم.

این روزها شور و نشاط خاصی در اردبیل به وجود آمده و با برگزاری بازیهای والیبال امیدهای آسیا جوانان و نوجوانان زیادی به ورزشگاه رضازاده آمده‌اند تا تیم ملی والیبال امید ایران را تشویق کنند.

انتظار می رود با حضور تماشاگران تیم ملی والیبال امید ایران قهرمان مسابقات والیبال امیدهای آسیا شود و به جام جهانی مصر صعود پیدا کند که این موضوع با همکاری هواداران دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن

نایب قهرمان دو دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا به فینال هفدهمین دوره این رقابت‌ها راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت.

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

تایلند به لطف برتری در این بازی، به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!