Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 آغاز شده و ذوب آهن اصفهان و صبای قم از حریفان خود پیش هستند و سایر بازی ها با نتیجه تساوی دنبال می شود. آفتاب‌‌نیوز : لیگ برتر شانزدهم به ایستگاه پایانی خود رسیده است. در این میان تیم قهرمان و یک تیم سقوط کننده سرنوشتان را مشخص کرده‌اند و دو تیم برای نایب قهرمانی، دو تیم برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم بالا و 3 تیم برای بقا می‌جنگند و 7 تیم دیگر نتیجه بازی‌هایشان تاثیر چندانی برایشان نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدارهای هفته پایانی به صورت همزمان ساعت 18 امروز برگزار خواهد شد.
استقلال 0 _ 1 سپاهان؛ ورزشگاه آزادی تهران/ کرانچار در ایستگاه پایانی به بنزین سبز رسید
استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان شاگردان زلاتکو کرانچار هستند که برای کسب عنوان چهارمی در لیگ و سهمیه فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا به شکست آبی پوشان در تهران فکر می کنند. د طرف مقابل استقلال تهران ر کورس نایب قهرمانی با تراکتورسازی تبریز است و استقلال در این دیدار به جز پیروزی اندیشه دیگری در میدان نخواهد داشت. بی شک مهیج ترین دیدار هفته پایانی این دیدار است .
ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، بهنام برزای و کاوه رضایی
* درحالی که محوطه جریمه استقلال در دقیقه 41 شلوغ شده بود، مهرداد محمدی با یک ضربه در داخل محوطه جریمه گل اول را برای سپاهان به ثمر رساند.
ترکیب سپاهان:
لی اولیویرا، موسی کولی‌بالی، شجاع خلیل‌زاده، عارف غلامی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، سرور چپاروف، حسین پاپی، رضا میرزایی و مهرداد محمدی
سیاه‌جامگان 0 - 0 پرسپولیس؛ ورزشگاه ثامن مشهد / شانس اندک برای بقا
به گزارش ایلنا،شاگردان میثاقیان در خانه میزبان قهرمان لیگ برتر هستند. البته پرسپولیس نشان داده مسجل شدن قهرمانی انگیزه‌اش را برای پیروزی کم نکرده است و این نشان می‌دهد سیاه‌جامگان برای کسب 3 امتیاز بازی و استفاده از آخرین شانس خود برای بقا کار آسانی در پیش ندارد. سیاه‌جامگان گزینه اول سقوط است و حتی در صورت پیروزی برابر پرسپولیس هم باید منتظار امتیاز دادن رقبایش باشد.
ترکیب سیاه جامگان:
مسعود همامی،محمد خانزاده، علیرضا جلیلی، عباس عسگری،رضا شربتی، مصطفی احمدی، سالار افراسیابی، حسین بادامکی،پیام ملکیان، روح الله سیف اللهی، گوران ژرکوویچ.
ترکیب پرسپولیس:
بوژیدار رادوشوویچ، محسن ربیع خواه، محمد امین آرام طبع، حسین ماهینی، صادق محرمی، حمید رضا طاهرخانی، احسان علوان زاده، شهاب کرمی، سامان نریمان جهان، علی علیپور و رضا کرملاچعب
سایپا 0 - 0 ماشین‌سازی؛ ورزشگاه پاس قوامین / سقوط مقابل سقوط کرده؟
در این دیدار یک تیم برای سقوط نکردن می‌جنگد و تیم دیگر مدت‌هاست سقوطش قطعی شده است. سایپا وضعیت بهتری نسبت به صبا و سیاه‌جامگان برای بقا داد و قرار گرفتن مقابل یک تیم بی‌انگیزه شانس این تیم را بیشتر هم می‌کند. ولی در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.
ترکیب سایپا:
حامد لک، جونیور، سیامک کوروشی، حامدی شیری، امید خالدی، سعید لطفی، روزبه شاه علیدوست، علی قلی زاده، مهدی ترابی، میلیچ و محمدرضا خلعتبری
ترکیب ماشین سازی تبریز:
مهدی اسلامی، سعید مهدی پور، هنریکه، فردین عابدینی، سعید قائدی فر، کاخا شویلی، محمد رحمتی، حمیدرضا علی عسگری، حسین ابراهیمی، امین قاسمی نژاد و شهاب زاهدی
ذوب‌آهن 1 - 0 پدیده مشهد؛ ورزشگاه فولاد شهر اصفهان / چهارمین شکست پدیده برای سهمیه ذوبی‌ها؟
شاگردان مجتبی حسینی برای رسیدن به رتبه چهارم و کسب سهمیه آسیایی باید پدیده را شکست دهند و در انتظار امتیاز گرفتن استقلال از سپاهان باشند. پدیده‌ای ها پس از 5 پیروزی پیاپی مجبور به بازی با 4 تیم بالای جدولی شدند که 3 بازی را با شکست به پایان رساند و ممکن است در چهارمین دیدار هم قربانی انگیزه ذوب‌آهن برای کسب سهمیه شوند.
ترکیب ذوب آهن:
رشیدمظاهری، مهران درخشان مهر، وحید محمدزاده،محمد نژاد مهدی، مهدی رجب زاده، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و جری بنگستون.
ترکیب پدیده مشهد:
* مهدی رجب زاده در دقیقه از روی نقطه پنالتی برای ذوب آهن گلزنی کرد.
تراکتورسازی تبریز 0 - 0 نفت تهران ؛ ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز / پیش درآمدی بر فینال جام حذفی
دیدار تراکتورسازی مقابل نفت در هفته پایانی به نوعی پیش درآمدی بر دیدار دو تیم در فینال جام حذفی خواهد بود. از طرفی تراکتوری‌ها انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار و پس گرفتن جایگاه دومی از استقلال باشند. از سوی دیگر نفتی‌ها انگیزه خاصی برای بازی ندارند و شاید انرژی خود را برای فینال جام حذفی ذخیره کنند.
ترکیب تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، سعید آقایی، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و مهدی شریفی
ترکیب نفت تهران:
شهاب عادلی، رضا علیاری، محمد دانشگر، علیرضا عزت کرامت، آرش رضاوند، اکبر صادقی، محمد قاضی، وحید حمدی نژاد، سجاد شهباززاده، ایمان مبعلی و فرید محمدی زاده
صبای قم 1 - 0 استقلال خوزستان؛ ورزشگاه یادگار امام (ره) قم / آخرین تلاش صبا برای ماندن
صبای قم در دیدار پایانی خود در حالی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند. در سوی دیگر نتیجه بازی برای استقلال خوزستان اهمیت چندانی ندارد و این تیم با توجه به مشکلات مالی و البته بازی در لیگ قهرمانان آسیا ممکن است این دیدار را جدی نگیرد.
ترکیب صبای قم:
محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، میثم مجیدی، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، امید جهانبخش، احمد حسن‌زاده و رضا عنایتی

ترکیب استقلال خوزستان:
وحید شیخ‌ویسی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، پیمان شیرزادی، فرزاد جعفری، سلمان بحرانی، علی‌اصغر عاشوری، مهدی مومنی، مهدی زبیدی، حسن بیت‌سعید و یونس دلفی
* صبای قم در دقیقه 37 توسط میثم مجیدی و از روی نقطه پنالتی به گل رسید.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی

در چارچوب دیدارهای دوستانه فوتبال تیم‌های ملی آلمان و فرانسه مقابل رقبا به برتری رسیدند، سه‌شیر متوقف شد و پرتغال تن به شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های دوستانه فوتبال شب گذشته (سه‌شنبه) پیگیری شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی آلمان، هلند، انگلیس و فرانسه به میدان رفتند.

براساس این گزارش، در فرانکفورت تیم ملی آلمان میهمانش هلند را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. در این مسابقه ماکسمیلیان میتلشتات (11) و نیکلاس فولکروگ (85) برای آلمان و جوی فیرمان (4) برای هلند گلزنی کردند.

در ورزشگاه ومبلی لندن، تیم ملی انگلیس برابر میهمانش بلژیک به زحمت از شکست خانگی گریخت و به تساوی 2-2 رضایت داد. یوری تیلمان در دقیقه 11 بلژیک را پیش انداخت، اما ایوان تونی شش دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی کار را برای انگلیس به تساوی کشید. با این حال تیلمان در دقیقه 36 دوباره برای بلژیک گلزنی کرد و این بار انگلیسی‌ها تا دقیقه 5+90 بازنده میدان بودند تا اینکه جود بلینگام ستاره رئال مادرید با زدن گل دوم سه‌شیر، میزبان را از شکست نجات داد.

سه‌شنبه شب همچنین در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی فرانسه، تیم ملی این کشور میهمان خود شیلی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. یوسف فوفانا در دقیقه 18، راندال کولو موانی در دقیقه 25 و اولیویه ژیرو در دقیقه 72 برای فرانسه گلزنی کردند و مارسلینو نونیس در دقیقه 6 و داریو اوسوریو در دقیقه 82 گل‌‌های شیلی را به ثمر رساندند.

دومین پیروزی متوالی تیم ملی ایتالیا در بازی‌های دوستانه

 

نتایج دیگر بازی‌های دوستانه مهمی که شب گذشته برگزار شد را در زیر مشاهده می‌کنید:

نروژ یک - اسلواکی یک
جمهوری چک 2 - ارمنستان یک
دانمارک 2 - جزایر فارو صفر
سنگال یک - بنین صفر
رومانی 2 - کلمبیا 3
اروگوئه یک - ساحل عاج 2
اتریش 6 - ترکیه یک
ایرلند صفر - سوئیس یک
اسکاتلند صفر - ایرلند شمالی یک
اسلوونی 2 - پرتغال صفر
مصر یک - کرواسی 4

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برد استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی
  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| ترکمنستان صفر ایران یک/ صعود تیم ملی به دور سوم با پیروزی در «شِبه آسفالت» عشق آباد+فیلم
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان اعلام شد
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان