Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با يک راهکار بسيار ساده مي‌توانيم مانع از بروزرساني خودکار اپليکيشن‌هاي دستگاه اندرويد خود بشويم.

چنانچه يک گوشي يا تبلت اندرويد داشته باشيد، مي‌توانيد بروزرساني‌هاي خودکاري را که براي اپليکيشن‌هاي نصب‌شده صورت مي‌گيرد، غيرفعال کنيد. اين تنظيم به‌صورت پيش‌فرض در بيشتر دستگاه‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بروزرساني خودکار يا همان Auto-Updates قابليت خوبي است؛ مخصوصا اگر با قوانين برنامه‌ها مشکلي نداريد و هميشه در محيطي هستيد که واي‌فاي يا اينترنت شبکه‌ي قوي براي شما فراهم است.با اين حال چنانچه ترجيح مي‌دهيد شرايط قبول برنامه را پيش از بروزرساني مرور کنيد يا در اغلب اوقات از اينترنت قدرتمندي برخوردار نيستيد، ممکن است بخواهيد اين ويژگي را در حالت Off يا Wi-Fi only قرار دهيد. نحوه‌ي کار به اين ترتيب است:1- روي آيکون Play Store کليک کنيد.2- روي آيکون OPtions در گوشه‌ي بالاي سمت چپ صفحه کليک کنيد. اين آيکون به‌صورت سه خط افقي است که روي هم قرار گرفته‌اند.3- روي گزينه‌ي Settings کليک کنيد.4- گزينه‌ي Auto-update apps کليک کنيد.5- از بين گزينه‌ها، Do not auto-update apps را انتخاب کنيد.6- (مرحله‌ي اختياري) چنانچه با تأييد مجوزهاي برنامه‌ها مشکلي نداريد، مي‌توانيد به‌جاي خاموش کردن گزينه‌ي بروزرساني خودکار، گزينه‌ي Wi-Fi only را در مرحله‌ي 5 فعال کنيد.کل فرآيند کار همين است. به اين ترتيب دستگاه شما بروزرساني برنامه‌ها را به شيوه‌ي انتخابي شما انجام مي‌دهد.چنانچه بروزرساني خودکار را غيرفعال کنيد، امکان بروزرساني برنامه‌ها از طريق اعلان به شما گزارش خواهد شد. در اين حالت لازم است که وارد پلي استور شويد و اپليکيشن‌هاي خود را در زمان دلخواه بروزرساني کنيد.چنانچه حالت Wi-Fi only را انتخاب کنيد، هر زمان که دستگاه شما به يک اتصال واي‌فاي متصل شد، بروزرساني انجام مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ

یتنا - واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند.
گزارش‌های فنی حاکی از آن است که اپلیکیشن واتس‌اپ در حال حاضر مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.

واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند. به این معنی که کاربر می‌تواند برای هر مخاطبی که در اپلیکیشن قرار دارد، بدون نیاز به اینترنت فیلم و عکس ارسال کند.

وب‌سایت WABetaInfo که متخصص در پیگیری و افشای اخبار واتس‌اپ است، گفت که این ویژگی جدید «افراد نزدیک» نام دارد و کار آن به ارسال داده‌ها از طریق شبکه‌های بلوتوث مانند قابلیت ارسال سریع در دستگاه‌های اندروید یا ویژگی AirDrop در دستگاه‌های اپل مرتبط است.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ را دانلود کرده و تنظیمات را تغییر دهید تا اپلیکیشن به فایل‌های موجود در دستگاه، موقعیت جغرافیایی و بلوتوث شما دسترسی داشته باشد.

به گفته WABetaInfo، روند ارسال داده‌ها از طریق ویژگی جدید رمزگذاری خواهد شد و گیرنده داده‌ها شماره تلفن فرستنده را برای حفظ حریم خصوصی نشان نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟