Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-جلایی‌پور تاکید کرد: باید در دو هفته باقی مانده از تک تک ساعت‌ها استفاده کنیم من دلایلی دارم که چرا باید برای روحانی کار کنیم نه اینکه فقط رای بدهیم.
حمیدرضا جلایی‌پور ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه معدن گلستان از حضار درخواست کرد برای آنها صلوات بفرستند.
او ادامه داد: من از شما تشکر می‌کنم. ما تا شب انتخابات باید همین جور باشیم و حضور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از الان تشکر خودم را اعلام می‌کنم. این را می‌گوییم چون آخرین تجربه انتخاباتی ما سال ۹۴ بود آنجا تجربه‌ای شد که به آن پرداخته نشده است. آن انتخابات عظیم بود کسانی که رد صلاحیت شده بودند فکر می‌کردند هیچ کسی رای نمی‌دهد اما شما در این انتخابات شرکت کردید و لیست سی نفره رای قاطع آورد.
جلایی پور افزود: مشکل بود که سی نفر در ضرب اول رای بیاورد و بیست سال حداد عادل را در شش کانال هر روز نشان می‌دانند ولی لیست سی نفره رای آورد. چرا اینطور شد؟ مهمترین عامل این بود که کمپین انتخاباتی اصلاح‌طلبان تا ساعت آخر کار کرد.
او گفت: اصلاحات و گشایش سیاسی برای رفتن به جلو به مردم نیاز دارد. اگر اتفاقی افتاده محصول این کار بوده لذا مهم است این دو هفته باقی مانده از تک تک ساعت‌ها استفاده کنیم من دلایلی دارم که چرا باید برای روحانی کار کنیم نه اینکه فقط رای بدهیم من ده دلیل دارم اول اینکه یکی از معضلات کشور اقتصادی است با مساله اقتصاد مردم که نمی‌شود بازی کرد. من به این دلیل برای روحانی کار می‌کنم که اقتصاد را ابزار سیاسی نکرده است.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: نکته دوم من به این دلیل برای روحانی کار می‌کنم که اهل شفافیت همه ارکان حکومت است. وقتی حقوق‌های نامتعارف اتفاق افتاد دولت روحانی قبول کرد و پیگیری کرد و پول‌ها را برگرداند ولی سایر ارکان حکومتی از شفافیت دفاع نکردند. ما از روحانی دفاع می‌کنیم چون از شفافیت در دولت و ارکان حکومت دفاع می‌کند این فرصت برای کشور است. من از دولت روحانی حمایت می‌کنم چون رونق مطبوعات را به ارمغان آورد.
او ادامه داد: یکی دیگر از دلایل من برای کار کردن برای روحانی و اینکه مرخصی گرفتم برای این است که این مملکت هشتاد میلیونی پول‌دار و مسلمان و غیرمسلمان و پر از تنوع طرفدار وفاق بوده نه شکاف. همین چهار درصدی و نود و شش درصدی برای ایجاد شکاف بین مردم بوده است. من به این دلیل به روحانی رای می‌دهم چون اهل تعامل با دنیا است نه تقابل. این‌هایی که حرف از تقابل می‌زنند فقط توسعه کشور را عقب می‌اندازند حتی اهل تقابل هم نیستند. علت دیگر این است که یک رییس‌جمهور صدها مدیر دارد لذا کسی که رییس‌جمهور می‌شود باید دید دایره شناخت او از مدیران و کارشناسان چه کسانی است من به این دلیل رای می‌دهم که کارشناسان این کشور را می شناسد.
جلایی‌پور خاطرنشان کرد: من به این دلیل به روحانی رای می‌دهم که وقتی که اصغر فرهادی اسکار گرفت عزا نگرفت اما بقیه عزا گرفته بودند. به این دلیل رای می‌دهم که وقتی کیارستمی جزو صد فیلمساز اول دنیا شد مثل بقیه عزا نگرفت. آنقدر به این جمعیت فقیر و روستایی بی‌احترامی نکنید سال ۸۴ احمدی‌نژاد از روستایی‌ها و فقرا رای نگرفت از پنج شهر بزرگ کشور که در انتخابات شرکت نکردند رای آورد مشکل در شهرهای بزرگ است اگر ما رای ندهیم ویرانه بزرگی در انتظار ماست.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با شکست مقابل شاگردان مجتبی حسینی از جام حذفی کنار رفت تا نتواند همانند فصل گذشته، موفقیت خود در این تورنمنت (قهرمانی حذفی) را تکرار کند. این در حالیست که آنها همچنان مدعی قهرمانی این فصل لیگ برتر محسوب می‌شوند و منتظر لغزش استقلال در صدر جدول هستند.

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: به نظرم با تمام احترامی که برای آلومینیوم قائلم و عقیده دارم خوب و جانانه بازی کردند، باید بگویم پرسپولیس در این بازی به خودش باخت نه به تیم حریف. وقتی شما از حریف جلو می‌افتید و فاصله دو گله ایجاد می‌کنید یعنی نسبت به حریف برتری دارید ولی اینکه بعداً در چند نوبت بازی برده را با تساوی عوض می‌کنید و در نهایت در ضربات پنالتی بازی را واگذار می‌کنید این نشان از تصمیمات اشتباه سرمربی در جریان بازی دارد که نتوانسته بازی را کنترل کند و از برتری تیمش محافظت کند. تعویض‌های اشتباه و بازی دادن به بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی از جمله این اشتباهات بود که در نهایت باعث شد پرسپولیس یک پیروزی را با شکست و حذف از مسابقات عوض کند.

وی با اشاره به روند این بازی گفت: اگر پرسپولیس ابتدا از حریف خود عقب می‌افتاد و بعد کار را به تساوی می‌کشاند قابل توجیه بود ولی وقتی شما جلو افتادی و برتری خودت را از دست دادی یعنی تصمیمات اشتباه گرفتی. برای همین است که می‌گویم پرسپولیس بازی را به آلومینیوم واگذار نکرد و به خودش باخت و متاسفانه حذف شد. جام حذفی می‌توانست میانبر خوبی برای قهرمانی و آسیایی شدن باشد ولی حالا فقط لیگ برتر باقی مانده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ماجرای تمدید قرارداد اوسمار که گفته می‌شد وابسته به نتیجه این بازی و تقابل با سپاهان است هم گفت: من همیشه گفته‌ام نباید در تصمیم‌گیری‌ها عجله کرد و احساسی برخورد کرد. الان وقت صحبت در مورد تمدید قرارداد نیست و هنوز چند بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و باید صبر کنیم فصل تمام شود و بعد در مورد او تصمیم بگیریم. الان برای صحبت در مورد تمدید قرارداد با اوسمار زود است و بهتر است این موضوع به پایان فصل موکول شود.

وی در مورد عملکرد امیررضا رفیعی و تاثیر نبود بیرانوند در نتیجه این بازی گفت: به نظرم رفیعی در گل‌های دریافتی در جریان بازی مقصر نبود ولی اگر بیرانوند بود با توجه به تجربه بالاترش ممکن بود در ضربات پنالتی بهتر به پرسپولیس کمک کند.

درخشان در مورد تقابل حساس این هفته با سپاهان هم توضیح داد: کار پرسپولیس در این بازی سخت است و با توجه به حذف از جام حذفی سخت‌تر هم شد و بازیکنان با استرس بیشتری به بازی‌ها می‌روند. سپاهان هم در چند هفته اخیر دوباره اوج گرفته و به روزهای خوبش نزدیک شده است. اگر پرسپولیس این بازی را ببرد تا حد زیادی به قهرمانی نزدیک شده است چرا که سخت‌ترین بازی در بین بازی‌های باقی مانده این دیدار است.

دیگر خبرها

  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد