Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@18:55:46 GMT

80 میلیارد ریال برای تکمیل محور گمرکان - امجز نیاز است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۸۱۱۸۰

80 میلیارد ریال برای تکمیل محور گمرکان - امجز نیاز است

محمد ساردویی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از راه روستایی گمرکان - امجز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با حمایت های دولت تدبیر و امید سال گذشته 25 کیلومتر از محور گمرکان - امجز به بهره برداری رسید.
وی طول این محور را 34 کیلومتر اعلام کرد و گفت: 25 کیلومتر از این محور به بهره برداری رسیده که شامل 18 کیلومتر روکش و هفت کیلومتر احداث و آسفالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: 9 کیلومتر این مسیر باقی مانده که 6 کیلومتر خاکبرداری و خاکریزی و سه کیلومتر بقیه در مرحله مناقصه است.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان با بیان اینکه محور گمرکان - امجز یک راه کوهستانی بسیار سخت است اظهار کرد: با تکمیل این محور روستاهای ییلاقی شهرستان عنبرآباد با بیش از یکهزار خانوار از راه مناسب برخوردار خواهند شد.
هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان زیر پوشش اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان قرار دارند.
مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • کندوان یک‌ طرفه شد
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد