Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی زیبا و دلنشینی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و برای تماشاگران حاضر در این دیدار هر لحظه امکان داشت تا شاهد باز شدن دروازه یکی از دو تیم شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: به نظر من گرچه نتیجه بازی در سرنوشت بازی تأثیر نداشت شاهد یکی از زیباترین بازیها از جانب هر دو تیم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهد انجام توأم با ارسال پاس‌های کوتاه جهت حفظ توپ و تغییر جناحین از سوی هر دو تیم بودیم که این مسئله بسیار کم در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد یکی از دلایل این نوع بازی از هر دو تیم نبود استرس در میان آنها بود.

وی ادامه داد: شناخت هر دو تیم از یکدیگر عامل بازدارنده‌ای رد و بدل نشدن گل‌های زیاد به حساب می‌آید و اگر چنین عاملی نبود بدون شک شاهد به ثمر رسیدن گل‌های زیادی بودیم. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و برای تماشاگران حاضر در بازی هر لحظه امکان باز شدن دروازه یکی از دو تیم وجود داشت. در کل بازی زیبا و دلنشینی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و برای تماشاگران حاضر در این دیدار هر لحظه امکان داشت تا شاهد باز شدن دروازه یکی از دو تیم شوند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد دلیل کم گل بودن بازی تیمش گفت: در تیمی حضور دارم که بهترین پاسورها در آن بازی می‌کنند. برای مثال حکیم نثاری علاوه بر گلزنی نقش بازی‌ساز را در تیم ما دارد ولی در نظر بگیرید که هم گسترش فولاد و هم صنعت نفت آبادان عمق بازی را بسته بودند.

کریمی بیان کرد: همچنین در مورد کیفیت رقابت‌های لیگ برتر این فصل اظهار داشت: لیگ پر فراز و نشیبی شاهد بودیم. در هیچ سالی حاشیه امنیت به این اندازه برای تیم‌ها کم نبود. برای مثال سیاه‌جامگان قهرمان لیگ، پرسپولیس را شکست می‌دهد. در طول مسابقات نتایجی به دست آمد که قابل تصور نبود و همچنین تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده تا لحظات آخر نامشخص بود و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌های بالانشین جدول تا روز آخر کشیده شد.

وی گفت: در هیچ فصلی از مسابقات به چنین صورت پر استرس و اضطراب برای تیمها سپری نشد. به نظرم به لحاظ نتایج و شرایط جدول امسال شاهد بهترین شرایط بودیم اما به لحاظ فوتبالی شاید شاهد فوتبالی خوب از تیمها نبودیم که یکی از دلایل آن اضطراب بیش از اندازه تیمها بود. در بازی امروز 40 ضربه از جانب هر دو تیم زده شد که این ضربات منجر به ویژگی‌های خاصی شدند!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت خاطرنشان کرد: به دلیل انجام چنین مسابقاتی و عدم مشخص بودن نتایج قبل از بازی به سازمان لیگ تبریک می‌گویم. هر چند که برنامه‌ریزی می‌توانست بهتر از اینها هم باشد. برای مثال بازی هفته گذشته‌مان در آبادان در شرایطی برگزار شد که برای بازیکنان چندان مناسب نبود.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، «لوئیس برنات مولینا» سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

وی افزود: کاری که ما تا این مرحله کردیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

کد خبر 6086029

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد