Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوانازبوشهر،جاسم زارعی روز پنجشنبه در حاشیه مراسمی به این مناسبت درجمع خبرنگاران افزود: زوجین می‌توانند برای انجام آزمایش‌های ازدواجی می‌توانند در روزهای زوج هفته به این مراکز مراجعه کنند و آزمایش‌های هورمونی و عفونی را در شهرستان انجام دهند.
وی اضافه کرد: دستگاه‌های آزمایشگاهی سل کانتر، الایزا ریدر و الایزا واشر با اعتبار 750 میلیون ریال توسط شبکه بهداشت شهرستان خریداری و در آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهری عسلویه نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اظهارداشت: همچنین به همت یک خبر سلامت نیز دستگاه‌های اتوآنالایزر و الایزا ریدر با اعتبار 700 میلیون ریال توسط خیر سلامت و دستگاه الایزا واشر با اعتبار 150 میلیون ریال توسط شبکه بهداشت خریداری و در مرکز بهداشت چاه مبارک نصب شده است.
وی بیان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌ آمده آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهری عسلویه با راه‌اندازی دستگاه الایزا، آزمایش‌های تیروئید، اچ آی وی و هپاتیت بی و سی به‌صورت کامل انجام می‌گیرد.
زارعی افزود: با توجه به حجم بالای مراجعان به آزمایشگاه و لزوم تکریم بیشتر ارباب‌رجوع و رعایت صرفه‌جویی در وقت مردم، آزمایش‌های قند و چربی، تست‌های کبدی، کارکرد کلیه و برخی از آزمایش‌های دیگر را با دقت و صحت بیشتر انجام می‌شود.
انتهای پیام /پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اولین پرواز شهرکرد به عسلویه انجام شد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است