Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:52:50 GMT

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزا در آستارا ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۸۲۴۸۴

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزا در آستارا ضروری است

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، یونس رنجکش در دیدار با مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان گیلان در فرمانداری آستارا افزود: در بندر آستارا زمینه های خوب اشتغال با سرمایه های خرد وجود دارد و موسسات و بانک ها با پرداخت تسهیلات با بهره های کم می توانند کمک مناسبی در رشد و بالندگی اقتصاد و رفع مشکلات مردم بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هرگونه سرمایه گذاری و پرداخت تسهیلات به صاحبان حرفه و متقاضیان کسب و کار در آستارا بازدهی و برگشت خوبی دارد و بانک ها با ایجاد فرصت های جدید در ارائه تسهیلات و اصلاح برخی روش ها می توانند از این خدمات بهره دو طرفه ببرند.
فرماندار آستارا همچنین خواستارا ایجاد شعبه بانک قرض الحسنه رسالت در آستارا شد و بر همکاری خود در این رابطه اعلام آمادگی کرد.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت فرمانداری آستارا از این بانک، به تشریح برنامه ها و هدف های بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت و گفت: بانکـداری اجتماعـی حلقـه مفقوده بـازار کسـب و کار در ایـران است.
محمدرضا احمدی ادامه داد: نبود سـرمایه کافی از مشکلات اساسـی فعالان اقتصـادی کلان و خـرد اسـت و یکـی از روش هـای کمـک بـه کسـب و کار کلان، اسـتفاده از صندوق هـای اعتبـاری ملـی و کمک هـای دولتـی اسـت اما در کسـب و کار خـرد، فعـال اقتصـادی نیاز بـه مبلغی محـدود برای آغـاز و توسـعه کار دارد و قرض الحسـنه در این خصوص مفید است.
وی بانـک قرض الحسـنه رسـالت را حامی حقیقـی کسـب و کارهـای خـرد در سـال های گذشـته اعلام کرد و گفت: این بانک توانسـته اسـت قدم هـای مثبتـی بـردارد و بـی شـک ادامـه ایـن رونـد می توانـد بـه شـکل گیری کسـب و کارهـای خانگـی و کوچـک کمـک کنـد.
وی تاکید کرد: رسالت، تنها بانک خصوصی است که در امر قرض الحسنه فعالیت می کند و در قبال سپرده هایش سود نمی دهد و نمی گیرد و تسهیلاتش بدون سود و با دو درصد کارمزد سالیانه است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری اذربایجان قرار دارد.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7124/6070

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۰۵ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری پنجشنبه، ۳۷ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون با افت ۴۰۰ هزار تومانی، ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ریزش ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به پنجشنبه، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با کاهش ۵۰ هزار تومان نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۱ دلار رسید.

کد خبر 6097032 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد