Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشاگرد - استاندار هرمزگان بر لزوم بهره برداری بیشتر از سد جگین برای آبرسانی و کارهای کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم جادری صبح جمعه در آئین بهره برداری از پروژه ایستگاه پمپاژ آبرسانی به شهرستان های جاسک و بشاگرد، بیان داشت: با افتتاح این پروژه شاهد تامین آب پایدار شهرستان های جاسک و بشاگرد هستیم و این اقدام برای مردم این شهرستان ها بسیار خوب و مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال های گذشته دولت یازدهم با مشکلات مالی دست به گریبان بود اما با زحمت و پیگیری فراوان نیاز مالی این پروژه تامین شد.

جادری با بیان اینکه در این دولت پروژه های بزرگ یکی پس از دیگری در حال افتتاح است، افزود: دولت همت و عزم خود را جزم کرده تا به مردم خدمات رسانی کند و دولت تدبیر و امید در هرکدام از بخش ها کارهای بسیار بزرگی را انجام داده است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: عزم دولت برای اتمام پروژه های نیمه تمام جدی است و در هرمزگان به عنوان یک کارگاه سازندگی کارهای بزرگی در حال انجام است.

وی بر لزوم بهره برداری بیشتر از سد جگین برای آبرسانی و کارهای کشاورزی تاکید کرد و گفت: آب بسیار خوبی در سد جگین ذخیره شده و بنابر این است که با برداشت آب از این سد مناطق مختلف در شرق هرمزگان را آباد کنیم و از این طریق می توانیم اشتغالزایی از جمله در بخش کشاورزی داشته باشیم.

پروژه ایستگاه پمپاژ آبرسانی به شهرستان های جاسک و بشاگرد و خط برق ۲۰ کیلوولت سد جگین با حضور دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان در شهرستان بشاگرد به بهره برداری رسید.

برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است. این پروژه شامل یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۰۰۷ لیتر بر ثانیه با ارتفاع پمپاژ ۳۰۰ متر و یک باب مخزن بتنی ۲۰۰۰ مترمکعبی است.

یک خط انتقال برق ۲۰ کیلوولت دو مداره به ظرفیت هفت مگاوات نیز دیگر بخش این پروژه است. بهره برداری از این پروژه موجب تامین منابع آبی پایدار شهرهای جاسک و بشاگرد از سد جگین شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین