Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، ؛ با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و در غوغای مناظرات و تبلیغات کاندیدای گوناگون، این سؤال برای ما پیش می آید که به چه کسانی رأی دهیم تا تکلیف شرعی و ملی خود را بدرستی انجام دهیم؟ به عبارت دیگر معیار ما برای انتخاب کاندیدای اصلح چیست؟حال دیدگاه ها و معیارهای مختلفی در خصوص انتخاب کاندیدای مطلوب وجود دارد و طبق بیانات مقام معظم رهبری ملاک وی در انتخاب رئیس جمهور مطلوب، انتخاب کاندیدای اصلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین در گفتگوهای جداگانه ای انتخاب اصلح را از همسران شهدای مدافع حرم جویا شده ایم که مشروح آن را در ذیل می خوانید.تابع ولایت فقیه بودن مهمترین شاخصه یک رئیس جمهور اصلح استمریم جمالی همسر شهید محمد جمالی یکی از شهدای مدافع حرم در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در خصوص شاخص های رئیس جمهور اصلح اظهار داشت : تابع ولایت فقیه بودن مهمترین شاخصه یک رئیس جمهور اصلح است ولی کسانی هستند که دم از اسلام می زنند و در کارهایشان از بیگانگان حمایت می کنند ، ما چنین رئیس جمهوری را نمی خواهیم .وی گفت : رئیس جمهور باید از مقام معظم رهبری تبعیت نماید و از دستورات ولی فقیه خود سرپیچی نکند و گوش به فرمان او باشد .مردم به وعده های دروغین برخی کاندیدها توجه نکنندجمالی خاطر نشان کرد : مردم ایران باید با بصیرت پای صندوق های رای بروند و کاندیدای اصلح خود را انتخاب کنند و به وعده ها ، تبلیغات دروغین و پولکی توجهی نکنند زیرا آن ها شایستگی لازم را ندارند .همسر شهید جمالی در ادامه عنوان کرد : اکنون ما در تبلیغات برخی از کاندیدا شاهد اهانت طرفداران آن ها به ساحت مقدس امام رضا (ع) و شهدای مدافع حرم هستیم ؛ این افراد باید بدانند که هدف شهدای ما در کشور سوریه مبارزه با تکفیری ها و دفاع از دین اسلام است و اگر این شهیدان نمی رفتند اکنون ما شاهد حضور دشمن و گروه های تکفیری داعش در مرزهای خود بودیم .برخی مسئولین تنها صندلی ریاست را می بینند /ریاست آن ها ثمره خون شهیدان مدافع حرم استوی بیان کرد : برخی از مسئولین ما تنها صندلی ریاست را می بینند ولی باید به آن ها یاداوری کرد که این آرامش و ریاست ثمره خون همین شهیدان است و اگر این شهیدان به میدان نبرد نرفته بودند وجان خود را فدا نمی کردند ، اکنون دشمن در کشور ما بود و دست از سر ما بر نمی داشت .همسر شهید جمالی در پایان اظهار کرد : اما متاسفانه برخی آقایون تنها صندلی ریاست ، مقام و پول چشمشان را کور کرده است و بیشتر به دنبال ریاست و خوش گذرانی خود هستند.کسی باید رئیس جمهور شود که برای همه مردم کار کند نه فقط یک حزب خاصمعصومه کاردوست همسر شهید الله دادی یکی از شهدای مدافع حرم در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان اظهار داشت : رئیس جمهور آینده باید مدیر و مدبر ، آگاه و عاقل ، پایبند به ارزش های انقلاب ، مطیع امر مقام معظم رهبری باشد و عدالت را در کشور نادیده نگیرد.وی گفت : همچنین رئیس جمهور آینده باید از حق مردم و خصوصا قشر ضعیف جامعه دفاع نماید و کاری کند که جمهوری اسلامی در دنیا بدرخشد و متکی به آمریکا و بیگانگان نباشد و حرف آخر را خود شهدا می زنند چنان که شهید الله دادی در صحبت های خود گفته اند وظیفه مسئولین و ما خدمت به خلق الله است و نه یک حزب و قشر.کاردوست خاطر نشان کرد : برای نشتن به صندلی قدرت ، نامزدهای ریاست جمهوری نباید به مقدسات ما اهانت کنند زیرا آن ها حق چنین جسارتی را ندارند و ما نیز به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم از دین ، مقدسات و ارزش هاس دینی دفاع کنیم .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست