Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا علیپور که شامگاه پنجشنبه در مراسم استقبال از خود در سالن شهید رجائی سخن می گفت، افزود: با کمک خداوند موفق شدم با ثبت رکورد پنج ثانیه و 54 صدم ثانیه عنوان قهرمانی مسابقات سنگ‌نوردی جام جهانی نانجینگ چین را از آن خود کنم.
وی اضافه کرد: همچنین موفق شدم در نیمه‌نهایی نیز با زمان پنج ثانیه و 48 صدم ثانیه رکورد دنیا را که متعلق به رقیبم دانیل بودیرف با زمان پنج ثانیه و 58 صدم ثانیه بود، 10 صدم ثانیه جابجا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این قهرمان افزود: در مسابقه نهایی این رقابت‌ها نیز با ثبت زمان پنج ثانیه و 54 صدم ثانیه بر سنگ‌نورد روسی غلبه کردم و به عنوان قهرمانی مسابقات سنگ‌نوردی جام جهانی نانجینگ چین دست یافتم.
علیپور افزود:این قهرمانی هدیه کوچکی برای همه مردم کشورم است و امیدوارم این رکورد در دست ورزشکاران ایرانی باقی بماند.
وی ادامه داد:13 سال برای این رکورد شکنی و قهرمانی تلاش کردم و در این مدت با کمترین امکانات،بدون مربی و سرپرست توانستم با توکل بر خداوند بیشترین عناوین قهرمانی را به دست آورم.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از والدین و مربیان خود گفت: امیدوارم در مسابقات جام جهانی سوئیس که 2 ماه آینده برگزار می شود بتوانم بار دیگر برای کشور و استانم افتخار آفرینی کرده و با درخشش ظاهر شوم.
قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این مراسم گفت: علیپور با استقامت،استمرار و از خودگذشتگی موفق شد برای ایران و استان قزوین افتخار آفرینی کند و از این جهت مایه تقدیر و ستایش است.
عباس علائی مقدم افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان با محدودیت منابع مالی مواجه است ولی با تمامی این اوصاف کمک به 90 ملی پوش را برای اعزام به مسابقات در برنامه قرار داده و برهمین اساس 10 ملی پوش برگزیده را برای اعزام به رقابت های آسیایی جاکارتا حمایت خواهد کرد.
این مسئول ورزشی افزود: در سال جاری اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان نسبت به سال های گذشته با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی افزایش قابل توجهی داشته است و برهمین اساس امیدواریم بتوانیم در سال جاری سالن اختصاصی سنگنوردی را در استان آماده کنیم.
وی با بیان اینکه استان قزوین از لحاظ زیرساخت های ورزشی نسبت به استان های دیگر ضعیف تر است،افزود: امیدواریم با فراهم کردن امکانات لازم بتوانیم ورزشکاران شایسته و مدال آور را برای مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو آماده کنیم تا اولین مدال المپیکی سنگنوردی تاریخ ایران توسط ورزشکاران شایسته ای مانند رضا علیپور برای ایران به دست آید.
در پایان این مراسم از رضا علیپور و چند افتخار آفرین دیگر در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پاراکلامینگ کشور با اهدای لوح و جوایز تقدیر شد.
رضا علیپور قهرمان سنگ‌نوردی ایران و جهان 10 اردیبهشت ماه جاری با ثبت رکورد پنج ثانیه و 54 صدم ثانیه عنوان قهرمانی مسابقات سنگ‌نوردی جام جهانی نانجینگ چین را از آن خود کرد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| پایان یک رقابت

در دنیای امروز که جنگ، کودک کشی ، ظلم و زورگویی بعضی از کشورها خودنمایی می کند، ورزش قهرمانی یکی از اتفاقات جذابیست که می تواند حال مردم دنیا را کمی بهتر کند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در دنیای امروز که جنگ، کودک کشی ، ظلم و زورگویی بعضی از کشورها خودنمایی می کند، ورزش قهرمانی یکی از اتفاقات جذابیست که می تواند حال مردم دنیا را کمی بهتر کند.در یکی دو دهه گذشته در رشته های مختلف رقابت جذابی بین قهرمانان در بعضی از رشته ها شکل گرفته است.یکی از آنها رقابت مسی و رونالدو رقبای تمام نشدنی بود که مانند تمامی قهرمان ها و اسطوره‌ها به پایان کار خود رسیدند.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد + فیلم
  • (ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد