Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس تازه ترین رده بندی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، که امروز (جمعه) منتشر شد فوتبال ایران بدون تغییر نسبت به ماه گذشته همچنان در رده هشتم آسیا قرار دارد.در این رده بندی که مجموع عملکرد فوتبال باشگاهی و ملی کشورهای قاره آسیا لحاظ شده است ایران 55.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

322 امتیاز کسب کرده است. این در حالی است که امارات صدرنشین 90 امتیاز اندوخته است.
در این رده بندی، کشورهای امارات، کره جنوبی و قطر در رده اول تا سوم جدول قرار دارند و تیم های عربستان، چین، ژاپن و استرالیا هم بالاتر از ایران در رتبه های چهارم تا هفتم جای گرفته اند.گفتنی است این رده بندی می تواند به عنوان زنگ خطری برای کاهش سهمیه آسیایی کشورمان تلقی شود و اگر نتایج چهار تیم ایرانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نتواند نظر مثبت کنفدراسیون فوتبال آسیا را جلب کند امکان کاهش سهمیه فوتبال ایران در مسابقات فصل آینده وجود دارد.
در حال حاضر با توجه به شرایط موجود، در خوشبینانه ترین حالت فوتبال ایران می تواند 4 سهمیه خود را در لیگ قهرمانان حفظ کند با این توضیح که دو تیم کار خود را از مرحله پلی آف آغاز کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی بین تیم های ازبکستان و ژاپن در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟