Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان با بیان اینکه در دولت گذشته برخی‌ها تحمل حضور بانوان در فضاهای شاد و مجالس اعیاد را نداشتند، گفت: اما امروز با لباس دیگر و با زبان دیگر حرف می زنند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از رشت،محمد علی‌نجفی عصر امروز و در جشنواره امید و نشاطضمن تبریک هفته جوان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خوشحالم که در کشوری زندگی‌می‌کنیم که امروز جز امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود و این افتخار را مرهون زحمات مدیران این دولت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان بیان داشت: یادمان نمی رود که در گذشته وقتی مسىئولان وارد استان می شدند حتی اجازه سخنرانی در چنین فضاهایی را نداشتند.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که امروز چنین فضایی فراهم شده که همه در کمال آرامش و امنیت حرف‌های خود را می زنند.

استاندار گیلان اذعان داشت: باید برای حفظ این فضای امن کوشید و با زحمت و کار و افزایش فضاهای تولیدی و ایجاد اشتغال،آینده این کشور روز به روز را روشن تر کرد.

نجفی در ادامه به کاهش نرخ بیکاری در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: باید به جایگاهی برسیم که هیچ جوان بیکاری در استان نباشد و این اشتغال فقط با اقتصادی پویا بدست خواهد آمد.

این مقام مسئول به جمله ای ازلاریجانی اشاره کرد و افزود:نباید در بحث یارانه ها و اشتغال حرفهایی را بزنیم که در ادامه نتوانیم به آنها عمل کنیم چرا که درآمدهای دولت مشخص است و برنامه های کشور باید در قالب همین هزینه ها اداره شود.

استاندار گیلان با بیان اینکهدر دولت گذشته برخی ها تحمل حضور بانوان در فضاهای شاد و مجالس اعیاد را نداشتند گفت:اما امروز با لباس دیگر و با زبان دیگر حرف می زنند.

نجفی اظهار داشت:امروز گیلان در زمینه های ورزشی رتبه ها ومقام های ارزشمندی کسب کرده و خرسندیم که فضای ورزشی استان بیشتر از میانگین کشوری در حال رشد می باشد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در انتها به صعود پرافتخار تیم سپیدرود اشاره کرد و افزود: امیدواریم این جشن پرغرور برای تیم داماش و ملوان هم رقم بخورد و با کمک و مساعدت های دولت و نوبخت شاهد موفقیت هایی بیشتری برای استان گیلان باشیم.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد