Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه شهدا آبروی تاریخ ایران اسلامی هستند خطاب به استکبار جهانی و دست نشانده های آن هاگفت: ما را از گزینه های روی میز نترسانید، گزینه روی میز ما شهدا هستند که نه پایین می آیند نه فراموش می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در مراسم یادواره شهدای محله جزیره کیش با عنوان یادواره شهید سعید آبادی، ستاره ای که آبروی محله شد گفت: باید از شهدای جزیره کیش، شهید تابش، سعید آبادی و 5 شهید گمنام که در کیش آرامیده اند تشکر کرد که ما را لایق این دعوت دانسته و میزبانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما به اشتباه به شهدا لقب گمنام داده ایم چرا که آن ها شناخته شده ترین و خوشنام ترین انسان های کره زمین هستند.

ترابی با اشاره به اینکه این شهدا تنها آبروی یک محله، شهر یا استان نیستند،تاکید کرد: این شهدا آبروی کشور و آبروی تاریخ ونظام اسلامی هستند.

وی با توصیه به مطالعه تاریخ سیصد سال گذشته ایران به جوانان اظهار کرد: با مطالعه تاریخ سیصد سال گذشته خواهید دید چه بخش هایی از کشور عزیزمان ایران به دلیل بی کفایتی پادشاهان و حاکمان وقت از دست رفته بدون اینکه جنگی صورت گرفته باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس که با بدترین شرایط نظامی، سیاسی و اقتصادی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب توسط رژیم بعث عراق که دست نشانده آمریکا و استکبار جهانی بود و با 12 لشکر وارد خاک ما شده بود به ما تحمیل شد؛ جوانان رشید ایران اسلامی جانانه و با دست خالی، عشق به میهمن اسلامی ومرد م، دل به ولایت سپرده و مبارزه کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

وی یادآور شد: در جنگی نابرابر ما 210 هزار شهید، 220 هزار جانباز، 40 هزار آزاد و 5 هزار جاویدالاثر تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردیم و امروز جوانان و مردم مومن در چنین شبی از آبروی محله خود یاد می کنند و به روح شهدا درود می فرستند و این مایه افتخار ایران اسلامی است.

ترابی با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس صدام تا بن دندان مسلح بود و جوانان و دلیر مردان ایران اسلامی از کمترین تجهیزات نظامی برخوردار بودند افزود: دفاع بی نظیر شهدا و پشتیبانی مردم از آن ها کاری کرد که در جنگ تحمیلی معادله سیاسی به هم خورد و نوک پیکان به سوی آمریکا برگشت به گونه ای که امروز آمریکا در رویارویی با جوانان ما عقب نشینی می کند و به خود اجازه نمی دهد که به سرزمین ما نگاه چپ کند.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی امروز کیلومترها خارج از مرزهای ایران اسلامی در حال دفاع از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی هستند و راه شهدا را همچنان ادامه می دهند،تصریح کرد: باید به دشمن هشدار داد که ما را از گزینه های روی میز که بعضی وقت ها زیر میز می رود نترسانید، گزینه روی میز ما شهدا هستند که در بالاترین جای میز قرار دارند، گزینه هایی که نه پایین می آیند، نه فراموش می شوند.

فرمانده سپاه امام سجاد خاطر نشان کرد: ما شهدا را واسطه قرار می دهیم تا از ما مراقبت کنند، نکند قدم ما، قلم ما و راه ما راهی جز آن باشد که آن ها رفته اند و نه راهی جز راهی که ولایت برای ما ترسیم کرده است.

یادواره شهید سعید آبادی با عنوان یادواره شهید، ستاره ای که آبروی محله شد با حضور حجت الاسلام طباطبایی مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع)حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام میثم فراشی نماینده ولی فقیه در سپاه کیش، سرگرد خادمی زاده فرمانده سپاه کیش، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای مستقر در کیش و مردم مومن جزیره مرجانی کیش درمحله نوبنیاد، محله شهید سعید آبادی برگزار شد.

در این مراسم از خانواده شهید سعیدآبادی و مسئول عقیدتی سیاسی خواهران بسیج سپاه کیش با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس هر لحظه در معرض شهادت است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همکاران من در سراسر کشور هر لحظه ممکن است در معرض حملات مختلف مجرمان قرار گرفته و جان خود را در راه حفاظت از جان و مال مردم از دست داده و به شهادت برسند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند برای همه ما. شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد. شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرات تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت:  انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است ماموران ما در هر لحظه در انجام ماموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر این شهید در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است