Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: مردم باید همان‌گونه که رهبری فرمودند در انتخابات حضور گسترده و باشکوهی داشته باشند، حتی اگر با نظام و انقلاب مشکل دارند، برای حفظ امنیت کشور به پای صندوق‌های رأی بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضور مردم در صحنه، سایه جنگ را از ایران دور کرد، افزود: دشمن از حضور و جمع ما می‌ترسد و اگر این حضور نباشد حتی اگر امام معصوم هم در رأس قدرت باشد دشمن به آن کشور چشم طمع دوخته و به آن حمله خواهد کرد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه برای دشمن سنی، شیعه، اصلاح‌طلب و اصول‌گرا فرقی نمی‌کند و همه ما را به یک چشم می‌بیند، اضافه کرد: کسانی که می‌گویند در انتخابات شرکت نکنیم تا با این روش اعتراض خود را نشان دهیم شاید مشکلات کشور حل شود، دچار کوته‌فکری شده‌اند.

وی با توصیه به همگان مبنی بر توجه کردن به معیارهای انتخاب اصلح توسط رهبری، متذکر شد: همه باید کاندیداها را براساس معیارهایی انتخاب کنند که در قیامت در محضر خداوند سند و مدرکی برای انتخاب خود داشته باشند.

قریشی با اشاره به معیارهای رهبری در انتخاب اصلح، تصریح کرد: خیانت نکردن به کشور، قانون‌مداری، ارزش قائل بودن به ارزش‌های جامعه، دادن وعده‌های عملی، اهل غیبت و تهمت نبودن، دنبال قدرت و شهرت نبودن، سپر قرار دادن خود در برابر مشکلات کشور و هم‌نشینی با محرومان را از جمله معیارهای رهبری برای انتخاب اصلح برشمرد.

وی، وظیفه رهبری را تبیین سیاست‌های کلی نظام خواند و بیان کرد: وظیفه رهبری این نیست که بگوید فلان فرد اختلاس‌گر را بگیرید یا فلان خیابان را آسفالت کنید که اگر اینگونه باشد در آن وقت دیگر وجود قوه‌های مجریه، قضائیه و ... به چه درد می‌خورد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به میلاد امام زمان(عج) در هفته آینده، تبیین کرد: همه ما زندگی، ممات و هر آنچه داریم را مدیون امام زمان(عج) هستیم و باید تلاش کنیم میلاد ایشان را باشکو‌ه‌تر و باعظمت‌تر برگزار کنیم و ایشان را به همه دنیا بشناسانیم.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • علی مطهری: نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌های آیت الله مطهری دچار بن بست فکری یا پوچی در زندگی نشده‌اند
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است