Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه اکثر مطالبات مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی است گفت: بیکاری، تبعیض و بی‌عدالتی، مفاسد اقتصادی و پدیده اشرافی‌گری در دولت و گرفتن حقوق‌های نجومی باعث افزایش مطالبات مردم در زمینه اقتصادی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین محمدرضا شفیعی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به حادثه دلخراش رخ داده برای معدنچیان در استان گلستان اظهار داشت: کارفرمایان در وهلهاول باید ایمنی کارگران را در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت رشت با ارزشمند خواندن جان کارگران ابراز داشت: هرچند که در رسانه‌ها جان‌باختگان حادثه گلستان شهید خوانده نشده‌اند اما کسی که در راه کسب روزی حلال برای امرار معاش جان خود را از دست دهد در نزد خداوند شهید محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سختی کار کارگران معدن و حقوق حداقلی که دولت برایشان تعیین کرده است بیان داشت: مجریان طرح‌ها و پروژه‌ها نباید فقط به‌دنبال سودجویی شخصی و جلوگیری از هزینه اضافی برای پروژه خودباشند.

شفیعی‌زاده با اشاره به حادثه رخ داده در مرزهای شرقی کشور خاطرنشان کرد: حادثه رخ داده برای مرزبانان کشور در هفته گذشته نباید موجب خرسندی دشمنان شود زیرا خون این شهیدان پایمال نخواهد شد و یاد و خاطره آنان در اذهان عمومی به‌عنوان پایه‌های نظام زنده است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به به هفته هلال احمرخاطرنشان کرد: از بی‌نام‌ و نشان‌ترین اشخاصی که در عرصه امنیت داخلی در 37 ساله انقلاب تلاش می‌کنند و به‌عنوان پایه‌های امنیت نظام‌ محسوب می‌شوند افراد فعال در هلال احمر هستند.

وی با بیان اینکه اگر فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان (ع) در زمینه مبارزه با تروریست‌ها نبود امروز کشورما همانند برخی کشورهای منطقه ناامن بود گفت: مبارزه با جرایم امنیتی و ترور توسط این افراد از دیگر دلایل امنیت کشورمان است.

شفیعی‌زاده دستگیری عبدالمالک ریگی توسط سربازان اطلاعات را افتخار برای نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و ابراز داشت: در اوایل انقلاب بسیاری از فتنه‌های منافقین و دیگر گروهک‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) خنثی شد.

امام جمعه موقت رشت تصریح کرد: مبارزه با شبکه‌های ضد دین و ترویج کننده شیطان پرستی، دستگیری افرادی که فسادهای کلان در زمینه اقتصادی و قاچاق کالا دارند و همچنین توجیه مسئولان در رابطه با جلوگیری از دادن اطلاعات سری کشور جهت تسط دشمناز دیگر اقدامات سازمان اطلاعات است.

وی با اشاره به اینکه خلاءهای قانونی باعث ورود افراد با پیشینهقضایی در عرصه انتخابات شده است بیان داشت: مدیریت کلان شهری نباید به دست افراد نالایق سپرده شود و مسئولان ناظر بر انتخابات در این زمینه مسئول هستند.

شفیعی‌زاده با اشاره به اقدامات صداو سیما و زمان هزار و 500 دقیقه‌ای داده شده به کاندیداهای ریاست جمهوری اذعان داشت: همه چیزدر دست مردم است و مردم می‌توانند کاندیدای اصلح را با توجه به سخنان و برنامه‌هایش انتخاب کنند.

امام جمعه موقت رشت یکی از راهبردهای نظام جمهوری اسلامی را مشارکت همگانی و حداکثری مردم در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دلیل دور شدن سایه جنگ از کشور حضور گسترده مردم در انتخابات است عنوان داشت: حضور حداکثری مردم،دشمنان نظام را متوجه هوشیاری مردم و پیشتیبانی آنان از نظام اسلامی می‌کند.

شفیعی‌زاده مقاومت مردم فلسطین و لبنان را عامل کم رنگ شدن جنگ با رژیم صهیونیستی خواند و گفت: در ایران نیز مقاومت مردم در برابر تحریم، عامل عقب نشینی دشمن بود نه مذاکره و عملکرد مسئولان دولتی.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای عامل ماندگاری نظام است اظهار داشت: جرأتمقابله با دشمن و حضور محکم مسئولاندر مذاکرا ت برجام از برکات حضور مردم پای صندوق‌ها است.

وی با بیان اینکه مردم اکثر مطالبات مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی است اذعان داشت: مسائل مالی و اقتصادی، بیکاری، تبعیض و بی‌عدالتی، مفاسد اقتصادی و پدیده اشرافی‌گری در دولت و گرفتن حقوق‌های نجومی باعث افزایش مطالبات مردم در زمینه اقتصادی شدهاست.

شفیعی‌زاده با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در انتخابات بیان داشت: اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها و طرفدارانشان باید به‌گونه‌ای رعایت شود که اعتماد عمومی به حاکمیت در رقابت‌های انتخاباتی از بین نرود.

امام جمعه موقت رشت با مهم خواندن صیانت از آرای مردم خاطرنشان کرد: وعده‌های داده شده به مردم در انتخابات باید قابل اجرا باشدو با دادن آمار و ارقام غلط نباید افکار عمومی را خدشه‌دار کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به‌دنبال تاثیرگذاری درانتخابات هستند عنوان داشت: ملت ایران در طول انقلاب همیشه با حضور در صحنه، سیلی محکمی به دشمنان زده و اجازه دخالت به آنان نداده است.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ کارگران در مشهد اظهار کرد: تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود و این امنیت، خونخواهی از سرداران نظامی و مردم فلسطین در اقدام سپاه پاسداران انقلاب و عملیات وعده صادق را فراهم می کند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

وی افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفاً نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار کرد: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

وی گفت: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

کد خبر 6092717

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است