Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@17:38:40 GMT

حضور پرشور در انتخابات ناامیدی دشمن را به دنبال دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۸۹۱۶۸

حضور پرشور در انتخابات ناامیدی دشمن را به دنبال دارد

بشرویه - امام جمعه شهرستان بشرویه گفت: ملت ایران با حضور پرشور و باشعور خود زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد شمس الدین در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در این ماه باید هرچه بیشتر خود را در این جامعه اسلامی برای ظهور حضرت حق آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جامعه ای می تواند منتظر ظهور حضرت حجت(عج) باشد که خودسازی را بر اساس دین و فرهنگ اسلامی پیش برد.

امام جمعه بشرویه بیان کرد: تنها جامعه ای که درآن وحدت و تقوا وجود داشته باشد میتواند زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

وی افزود: درعصر غیبت وظیفه ما مسلمانان دعا برای تعجیل و سلامتی امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به واقعه انفجار معدن آزادشهر ، به خانواده های افراد در گذشته تسلیت گفت و افزود: این واقعه تمام ملت ایران را داغدار کرد.

خطیب جمعه شهرستان بشرویه در ادامه خطبه های این هفته گفت: هلال احمر و نیروهای امدادی داوطلبان جمعیت هلال احمر همیشه فعال هستند و از هیچ خدمتی دریغ نمی کنند که شاهد حضور این بزرگان در حادثه پلاسکو و معدن آزاد شهر بودیم.

وی در خصوص انتخابات پیش رو نیز گفت: رقابت سالم و صحیح در این دوره بسیار حائز اهمیت است و چرا که پایان این رقابت ها همه رفاقت می شود.

امام جمعه بشرویه اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همانند تزریق یک خون تازه است که جریان زندگی را در یک ملت دوباره به تکاپو می اندازد و در برهه از زمان بایستی مراقب دسیسه ها و توطئه های دشمن نیز بود.

حجت الاسلام شمس الدین ادامه داد: مذاکرات در انتخابات نیز بسیار مهم است چراکه افراد سلایق متفاوتی دارند اما با این وجود همه باید روحیه برداری و همدلی را حفظ کنند.

امام جمعه بشرویه گفت: ملت ایران با حضور حداکثری خود امروز بایستی زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم کنند.

وی به تلاش دشمن در خصوص ایجاد آشوب و فتنه در انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمن در تلاش است تا از طریق فضای مجازی رسانه های غربی و... مردم را از نظام دور کرده و نسبت به مسئولان بدبین کند.

وی نیز به انتخابات شوراهای شهر و روستاهم اشاره ای کرد و گفت: مردم ولایی شهرستان با بیداری کامل فردی را انتخاب کنند که در عمل و عمران و آبادانی شهر و روستاها کارنامه ای درخشان داشته باشد.

حجت الاسلام شمس الدین نیز به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و افزود: تنها راه نجات اشتغال و تولید کشور جلوگیری از واردات بی رویه محصولاتی است که خوشبختانه به طور کامل در ایران تولید می شود.

وی در ادامه روز جهانی ماما را تبریک گفت و از جامعه بهداشت زنان و زایمان شهرستان قدردانی کرد.

روز جوان، روزشهر و شهروند و کارگر از مناسبت های دیگری بود که امام جمعه بشرویه به آن اشاره کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خفر با بیان اینکه یکی از سرفصل‌های عملی درس مکتب تشیع جعفری امام صادق (ع) در سیره عملی آن حضرت، مرزبندی با طاغوت است. گفت: مبنای عملی تمام اولیا الهی و ائمه هدی (ع) همین مرزبندی با طاغوت است.

خطیب جمعه خفر گفت: واقعه عاشورا و محبوس و مسموم و مقتول شدن ائمه معصوم همه به خاطر مرزبندی با طاغوت است و قرآن کریم نیز در آیه (فَمَن یَکفُر بِالطّاغوتِ وَیُؤمِن بِاللَّهِ فَقَدِ استَمسَکَ بِالعُروَةِ الوُثقی…) به این مساله اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه ائمه به دنبال حاکمیت الهی بوده و به خاطر مقابله با طاغوت تحت فشار و زجر و مصیبت بودند افزود: دشمنان به امام صادق و دیگر امامان ما مجال و میدان ندادند و حتی ادعای امامت ائمه را جرم انگاری می‌کردند.

خطیب جمعه خفر به هفته کارگر نیز اشاره کرد و گفت: از مدیر کار و رفاه اجتماعی شهرستان انتظار داریم با ارائه برنامه‌های جامع‌تر در بخش انگیزه‌بخشی به نیروی کار زمینه تحول اقتصادی شهرستان را به صورتی شایسته‌تر فراهم نماید.

وی افزود: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت سالروز اعلام جنگ رسمی اقتصادی آمریکا در سال ۷۴ و تحریم همه‌جانبه علیه ایران است و طی این چند دهه جبهه استکبار مدام دشمنی‌هایش را در جبهه اقتصادی شدت بخشیده تا نظام اسلامی و انقلابی ایران را از پا درآورد اما به لطف خدا و مقاومت مردم صبور و انقلابی این حربه هم کارساز نشد.

امام جمعه خفر گفت: گاهی عملکرد دولتمردان گذشته، جدای از مردم و به صورت انفعالی بود و رضایت کدخدا را شرط موفقیت خود می‌دانستند و چشم و دل و امیدشان به خارج از مرزهایمان بود.

کد خبر 6095768

دیگر خبرها

  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات