Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@21:33:58 GMT

قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان به میدان رفتند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۸۹۲۴۹

قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان به میدان رفتند

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز، همزمان با آخرین بازی تیم فوتبال تراکتورسازی در تبریز با مشارکت و همکاری هیئت فوتبال تبریز و باشگاه فوتبال تراکتورسازی جمعی، از کودکان مبتلا به سرطان قطع درمان شده و تحت درمان خیریه قلب های سبز در استادیوم یادگار امام(ره) تبریز حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره خیریه قلب های سبز در این خصوص گفت: هدف از این کار گسترش فرهنگ امید به زندگی و شادابی در مسیر مبارزه با سرطان است.

سعید نامور افزود: کودکان قطع درمان شده وتحت درمان جمعیت خیریه قلب های سبز به عنوان قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان و با شعار «جهان بدون سرطان» به میدان آمدند تا امید به زندگی و قابل درمان بودن سرطان را در جامعه گسترش دهند.

وی ادامه داد: جمعیت خیریه قلب های سبز به عنوان فعال ترین خیریه تبریز در حوزه سرطان کودکان و به عنوان یکی از خیریه های همیار محک تهران در سطح کشور توانسته در امر فرهنگ سازی مبارزه با سرطان نیز قدم های بزرگی بر دارد.

نامور گفت: جمعیت خیریه قلب های سبز از سال 1380 فعالیت خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده های آنان آغاز کرد و زمینه فعالیت ها و دامنه پوشش این جمعیت خیریه روز به روز گسترش یافت. جمعیت خیریه قلبهای سبز در مسیر تعالی خود به این نکته پی برد که حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان تنها با کمک به پرداخت هزینه‌های درمان آن ها در مراکز درمانی و بیمارستان کودکان تبریز، با کمک محک کافی نیست، بلکه فرهنگ سازی برای نشاط و امید به زندگی در مبارزه با سرطان نیز از دغدغه های اصلی جمعیت خیریه قلب های سبز است.

در بین دونیمه نیز باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز با اهدای جوایزی از کودکان مبتلا به سرطان قلب های سبز قدردانی کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه کاخ باکینگهام درباره چارلز پس از گزارش‌های ضدونقیض

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، کاخ باکینگهام با ادعای پیشرفت روند درمان سرطان چارلز سوم، پادشاه انگلیس، اعلام کرد که او بخشی از وظایفش که به ملاقات‌های عمومی اختصاص دارد را سر خواهد گرفت.

سخنگوی کاخ باکینگهام مدعی شد: تیم پزشکی پادشاه از پیشرفتی که در روند درمان حاصل شده، رضایت دارد و نسبت به تداوم بهبود وی خوش‌بین است. برنامه درمانی ادامه خواهد یافت اما رضایت پزشکان از روند درمان به اندازه‌ای است که پادشاه حالا می‌تواند بخشی از دیدارهای عمومی خود را از سر بگیرد.

براساس اعلام باکینگهام، چارلز در ماه ژوئن از امپراطور ژاپن میزبانی خواهد کرد. همچنین ششم مه (۱۷ اردیبهشت) نخستین سالروز تاجگذاری چارلز خواهد بود.

چارلز سوم از اوایل فوریه به‌دلیل ابتلا به سرطان تحت درمان قرار دارد. رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر در گزارش‌هایی ضدونقیض از وخامت حال چارلز خبر داده بودند. این اخبار تاجایی پیش رفته است که برخی رسانه‌ها، اعلام کردند که تیم «برنامه‌ریزی مراسم خاکسپاری» چارلز سوم که مدت زیادی از تاجگذاری‌اش نمی‌گذرد، در شرایط آماده‌باش قرار دارد!

کد خبر 6089690

دیگر خبرها

  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره چارلز پس از گزارش‌های ضدونقیض