Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@03:27:56 GMT

رئیس جمهور منتخب باید دغدغه محرومان را داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۸۹۳۴۹

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، 15اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردیس بابیان این‌که با هیچ‌یک از کاندیدها عقد اخوت و یا دشمنی نبسته‌ایم، اظهار کرد: برخی کاندیداها با یکدیگر همفکری کرده و برای انتخابات گروه شده‌اند و به ستاد نماز جمعه برای مشاوره مراجعه می‌کنند، اما این ستاد هیچ ارتباطی با این مسائل ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه فردیس در ادامه با تأکید بر اینکه لیست‌های سیاسی لیست ناقصی است، عنوان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا به افراد متخصص و متعهد احتیاج دارند.ایمانی بابیان اینکه گروهی کار کردن کاندیداها خوب است، افزود: توصیه من به کاندیداها کار گروهی است زیرا باکارهای گروهی است که می‌توان به موفقیت رسید.این مسئول در بخش دیگری با تأکید بر اینکه در انتخابات شوراها نباید به دنبال قومیت بود، اظهار کرد: مدیریت شهر به تخصص احتیاج دارد و نباید به قشری خاص توجه شود.ایمانی در بخش دیگری بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد و گفت: تمام اعتبارات کشور برای چهار سال به دست کسی خواهد بود که از سوی مردم انتخاب می‌شود.وی بابیان اینکه کسی که به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود باید تعاملات داخلی و خارجی را مدیریت کند، تأکید کرد: باید تلاش کنیم و کشور را به دست کسی بسپاریم که موافق با تلاش در جهت آرمان‌های باشد.امام جمعه فردیس با اشاره بااینکه برای انتخاب رئیس‌جمهور ملاک‌های انتخابمان بر اساس ملاک‌های مقام معظم رهبری باشد، گفت: ما مردم انقلابی خود را تابع ولایت می‌دانیم و باید ملاک‌های رهبر معظم انقلاب را کلید راه خود قرار داده و اهتمام بیشتری داشته باشیم.این مسئول بابیان اینکه چند سالی است که شعار اقتصاد مقاومتی مطرح است، عنوان کرد: تحقق این شعارها تنها باکارهای بزرگ و باکیفیت انقلابی و روحیه حق پذیری میسر است.امام جمعه فردیس در ادامه بابیان اینکه جز باکار انقلابی نمی‌توانیم کشور را به سامان برسانیم، گفت: اگر بر روی اقتصاد مقاومتی همه‌جانبه کار شود، تغییرات مثبت در زندگی مردم حس می‌شود.وی با تأکید بر توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اهداف کاندیداها، گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید قول دهند که نگاهشان به داخل و توانایی‌های مردم همین کشور باشد.ایمانی در بخش دیگری با تأکید بر جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، اظهار کرد: کالایی که مشابه داخلی داشته باشد، باید برای دولت خرید آن ممنوع باشد.وی بابیان اینکه شعار کاندیداها باید به‌گونه‌ای باشد که توجه به قشر ضعیف را منعکس کند، ادامه داد: دولت باید نگاه به محرومان داشته باشد و برای تقویت این قشر برنامه داشته باشد.امام جمعه فردیس با اشاره به اینکه مردم کشور جمهوری اسلامی طی ۳۸ سال با توان خود جنگ را اداره کرده‌اند، بیان کرد: نوجوانان و جوانان جمهوری اسلامی با تکیه‌بر توان خود پیشرفت کشور را محقق ساختند و دولت آینده نیز باید بر توان داخل توجه ویژه داشته باشد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است

وزیر کشور با اشاره تشیکل استان تهران شرقی و غربی گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود و این موضوع در دست بررسی است.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انسداد مرزها گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و کار در مقاطع مختلفی دنبال و بعضا رها شده است. اکنون رئیس‌جمهور در این خصوص تصمیمات مهمی گرفته‌اند و برای آن منابع جدیدی پیش‌بینی شده تا این کار با همت بیشتری انجام شود که در دست اجراست.

وی با بیان اینکه موضوع استان تهران شرقی و غربی در دست بررسی است، گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره توافق با پاکستان برای ورود به خاک این کشور به منظور مبارزه تروریست‌ها، گفت: مقامات پاکستانی کاملا اظهار آمادگی کردند که با هماهنگی هم اقداماتی هم انجام دهیم. الان بحث ادامه عملیات مطرح نیست؛ موضوع مهم این است که آنها هم کاملا با جمهوری اسلامی ایران در موضوع مبارزه با تروریسم هم‌نظر هستند. بعد از سفر رئیس جمهور گام‌های خوبی برداشته می‌شود.

وحیدی با اشاره به تخصیص اعتبار برای بازسازی خرابی‌های پس از سیل استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: فعلا دولت مصوب کرد که ۱.۵ همت اعتبار تخصیص پیدا کند، البته طبیعتاً ممکن است بیش از اینها نیاز باشد که در وقت مقتضی با ارزیابی‌های مجدد، تخصیص اعتبار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است