Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی میرسلیم با بیان اینکه همه دولت های بعد از پیروزی انقلاب برای خدمت به کشور کوشش کرده‌اند گفت:‌ دولت‌ها در حد توانشان موفقیت‌هایی به دست آورده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : سید مصطفی میرسلیم در ادامه مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در پاسخ به این سوال که «با توجه به ضرورت حفظ وحدت ملی و انسجام اجتماعی چه تعاملی با احزاب و جریانات منتقد خود خواهید داشت و چقدر دولت شما از انتقاد و رشد تضارب آرا استقبال می‌کند؟» اظهار کرد: هر کدام از این نامزدها در چارچوب مسولیت‌های خود موفقیت‌هایی داشته اند اما اینجا بحث ما انتقاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هیچ دولتی نمی‌تواند موفق بشود مگر اینکه انتقاد اقلیت و احزاب را بپذیرد. انتقاد تشکل های علمی، هنری و فرهنگی را بپذیرد. این راه پیشرفت است و بدون انتقاد پیشرفت حاصل نمی شود.
به گزارش ایسنا،میرسلیم همچنین تصریح کرد: این انتقاد پذیری در دولت یازدهم به شکل بسیار کمی وجود داشته است. نتیجه اش این عبارت بوده که از سوی دولت مطرح شده. عبارتی مثل غیر انسان، تخریب گر، بزدل، ترسو، به جهنم، تندرو، عصر حجری، متوهم، بی شناسنامه، ‌کم سواد و ... این تعبیرها، تعبیرهایی نیست که در جمهوری اسلامی ایران جای خودش را باز کند و اجازه بدهد نواقص برطرف شود.
ادامه دارد...

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ملی جهاد آبرسانی در گنبد کاووس خبر داد و اظهار کرد: اکنون عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید شهرستان گنبد کاووس ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این کار با همکاری سپاه نینوا استان در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه به منظور جلوگیری از هدر رفت و افزایش کیفیت آب شرب و همچنین تعویض لوله‌های فرسوده با توجه به قدمت بالای شبکه آبرسانی اجرای کامل اصلاح شبکه آبرسانی در این روستا به طول۶ هزار متر در مراحل پایانی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در خصوص پیامدهای وجود شبکه‌های فرسوده آبرسانی گفت: شبکه‌های توزیع آبرسانی فرسوده مرتباً دچار شکستگی می‌شوند که این موضوع سبب هدر رفت آب می‌شود ضمن اینکه به دلیل افزایش جمعیت و قطر پایین لوله‌های موجود دیگر پاسخگوی نیاز آب شرب مشترکان نیست و شاهد افت فشار آب در زمان اوج مصرف در مناطقی که شبکه آن باید اصلاح شود هستیم.

وی یادآور شد: هزینه اجرایی این عملیات بیش از ۴۸ میلیارد ریال است که با پایان عملیات فوق جمعیتی بالغ بر ۷۶۹ نفر از اهالی این روستا از این پروژه برخوردار می‌شوند.

کد خبر 6097343

دیگر خبرها

  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • چه کسانی «یسنا» کوچولو را ربودند؟!
  • الجزیره از پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس غزه خبر داد
  • انتقاد یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است