Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:19:13 GMT

کلنگ زنی ساخت حوزه علمیه خواهران در خلخال انجام شد/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۰۰۹۹

کلنگ زنی ساخت حوزه علمیه خواهران در خلخال انجام شد/ تصاویر

با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل زمین ساخت حوزه علمیه خواهران خلخال کلنگ زنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین شهرستان خلخال و اعضای شورای تامین و روسای ادارات و حضور پرشور مردم ، کلنگ ساخت حوزه علمیه خواهران خلخال به نام حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) به دست امام جمعه اردبیل به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حضرت آیت الله عاملی ضمن تقدیر از مسئولین شهرستان خلخال و حضور خیرین مدرسه ساز در خلخال و مردم گفت: حوزه علمیه برادران خلخال به صورت شایسته ای به راه افتاده و در حوزه خواهران نیز با همت خیر نیکوکاران و واگذاری زمین از سوی مسکن وشهرسازی عملیات ساخت حوزه علمیه از امروز کلید خورد که یکی از نیازهای فرهنگی شهرستان است.

وی بر توسعه حوزه های علمیه در جهت تقویت فرهنگ و معنویت در شهرستان خلخال تاکید کرد.

حضرت آیت الله عاملی قبل از این مراسم نیز در جمع مردم خلخال در مراسم اعیاد شعبانیه در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) خلخال سخنرانی کرد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رشتبری امام جمعه خلخال گزارش عملکردی در خصوص فعالیت سه ساله حوزه علمیه خواهران خلخال ارائه داد.

رشتبری در این مراسم گفت: در دو سال گذشته رتبه برتر آموزشی استان در حوزه های علمیه به دست خواهران و طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) خلخال به دست آمده که شایسته تقدیر است.

وی افزود: این حوزه همچنین توانسته است همزمان مقام اول و دوم مسابقات مفاهیم استان را در بین 450 مدرسه در کل کشور کسب کند.

رشتبری گفت: در بخش پژوهش نیز موفقیت های عظیمی با حضور طلاب حوزه خواهران خلخال به دست آمده که 30 نفراز طلاب به المپیادهای استانی و کشوری راه یافتند.

رشتبری گفت: 30 مقاله علمی و پژوهشی نیز در استان به دست طلاب حوزه علمیه خواهران خلخال به ثبت رسیده که نشان از فعالیت رو به رشد این حوزه دارد.

وی از حضور نماینده ولی فقیه در استان برای کلنگ زنی ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران تقدیر کرد.

به گزارش ازناو ، مولودی خوانی از دیگر بخش های این مراسم معنوی در خلخال بود.

انتهای پیام / خلخال

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از آماده افتتاج شدن ۱۳ هزار میلیارد تومان پروژه توسعه دریامحور و مذاکره ساخت کشتی برای کوبایی‌ها خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر صفایی با اشاره به عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه توسعه دریا محور اظهار کرد: سال گذشته 100 هزار میلیارد تومان شامل 50 هزار میلیارد تومان از منابع دولت و 55 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در بنادر کشور سرمایه‌گذاری شد.

وی ادامه داد: 13هزار میلیارد تومان از این حجم از سرمایه‌گذاری، آماده افتتاح شده است.

وی با اشاره به تأکید رئیس جمهوری بر توسعه تجارت خارجی با کشورهای همسایه افزود: تعاملات حمل‌ونقل دریایی با کشور ونزوئلا از گذشته تا امروز ادامه دارد و با سایر کشورهای حوزه آمریکای جنوبی به صورت موردی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: صنعت کشتی‌سازی ایران در سطح جهانی مورد توجه است و به طور مثال ونزوئلا سفارش ساخت سه فروند کشتی 90 هزار تنی داشت که توسط مهندسان توانمند کشورمان انجام و تحویل شد.

صفایی بیان کرد: مذاکراتی در زمینه ساخت کشتی با کشور کوبا نیز انجام شده که امید است از توان داخلی در این حوزه برای ساخت کشتی‌های مورد نیاز کشورهای آمریکای جنوبی به خوبی استفاده کنیم. در زمینه تجارت دریا برد با کشورهای حوزه دریای خزر نیز با دستیابی به رکورد حدود 9 میلیون تن، 30 درصد رشد ثبت شده که عمدتاً با کشورهای روسیه و قزاقستان بوده‌ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران