Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های نماز جمعه این هفته به موضوعات مختلفی اشاره کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح زاگرسائمه جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های نماز جمعه این هفته به موضوعات مختلفی اشاره کردند.

امام جمعه موقت یاسوج:همه باید با درایت در انتخابات شرکت کنند/ رای ما یک مسوولیت در محضر خدا برای حفاظت از انقلاب است

حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت:امروز باید کسانی که می گویند عاشق امام زمان هستند دست از زیاد طلبی های خود از بیت المال و مال دنیوی بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:سراسر وجود امام زمان همانند امام علی (ع) پر از عدل و داد است.

خطیب نماز جمعه مرکز استان تصریح کرد:مسولان دولت اسلامی باید پاک دست و منزه و در محضر خدا پاسخگو باشند،گفت:خداوند می فرماید که مورد آزمایش قرار می گیرند که اعمال حق را خالصانه برای خدا انجام می دهند.

وی به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: بزرگداشت شیخ صدوق یکی از انقلابیون بزرگ جهان اسلام که انقلاب ایران اسلامی برگرفته ازتفکرات این عزیز است.

خطیب نماز جمعه مرکز استان در ادامه ابراز کرد:در نظام مرکز اسلام سربازان گمنام ما در سنگر امنیت قرار دارند که ما مدیون آنها هستند.

موسوی اعظم بیان کرد: اگر ما در هشت سال جنگ پیرو میدان شدیم همه مدیوم شهدا و رزمندان اسلام است.

وی ادامه داد:بعد از هشت سال جنگ امروز امنیتی در این کشور حاکم است که باعث سرافرازی این کشور شده است که همه مدیون سربازان گمنام حضرت ولی عصر است که رهبر انقلاب فرمودند ما باید قدر دان آنها باشیم.

وی افزود:امروز توطئه دشمنان داخلی و خارجی از بین بردن این امنیت با سخنان تفرقه افکنانه است که باید جلوی آنها ایستاد.

خطیب جمعه مرکز استان بیان کرد: امروز ما تکلیف داریم که برای حفاظت از این انقلاب در صحنه باشیم که حرکت علما و مردم در زمان طاغوت برای این انقلاب بود.

موسوی اعظم گفت:مردم به نظام اسلامی و جمهوری اسلامی رای داده اند که قانون اسلام در آن رعایت شود و انتخابات نمونه ای از این دموکراسی روشن و حضور یکپارچه در انتخابات است.

وی با بیان اینکه مومنین هیچ وقت زیر بار زور نخواهند رفت گفت: نمایندگان خبرگان رهبری خودشان افرادی مجتهد هستند و می دانند چگونه رای دهند و می دادند چه فردی برای تشر زدن به دشمن و تسلیم نشدن در برابر یاوه گویی دشمن اصلح تر است.

موسوی اعظم بیان کرد: امام معصوم فرموده است اکر مجتهد حافظ دین نباشد این منصب لیاقت او را ندارد.

وی ادامه داد:ما باید مطیع و گوش به امر خدا باشیم نه امر به گوش دیگران.

موسوی اعظم با بیان اینکه تسلیم شدن در برابر دیگران و زورگویی آنان تسلیم شدن یک امت در برابر دشمن است،بیان کرد: امروز این امت با اقتدار است و نباید با سخنان های عجیب آنها را منزوی کرد.

وی ادامه داد: طرفداری من از یک نامزد خاص نیست بلکه امروز ما باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که جلوی شرهای دشمن بایستد.

خطیب جمعه یاسوج بار دیگر خواهان حضور حداکثری مردم در انتخابات شد و افزود: همه باید با درایت در انتخابات شرکت کنند و لبیک دیگری به رهبری و رای دیگر به این انقلاب دهند.

وی بیان کرد:رای ما یک مسوولیت در محضر خدا برای حفاظت از انقلاب است و باید تشخیص بدهیم که چه کسی اصلح تر است.

امام جمعه موقت یاسوج کرد:باید در صحنه انتخابات برای یک بار دیگر به جمهوری اسلامی، انقلاب و اقتدار خودمان رای دهیم. امام جمعه گچساران:فردی را انتخاب کنیم که حامی ولایت و دلسوزنظام باشد/ هجمه فتنه گران همچنان ادامه دارد

حجت الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر گفت:هلال احمر در صحنه های مختلف به فریاد مصیبت دیدگان شتافت ودر حادثه پلاسکو و در همین حادثه معدن آزاد شهر گلستان امدادگران هلال احمر به خوبی تلاش کردند.

وی ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت افزود: انتظار می رود در این ایام یک فضای مهدوی و یک فضای معنوی در این شهر حاکم باشد و عزیزان مسئول نسبت به آذین بندی وزیبا سازی این شهر در این خصوص اقدام نمایند.

صفایی با اشاره به ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار کرد:بین مردم کم کم این شور و حال انتخاباتی بوجود می آید و هر چه به روز رای گیری نزدیک تر شویم باید این شور در بین مردم بیشتر شود و هدف اصلی حضور همه ملت ایران پای صندوق رای است .

امام جمعه موقت گچساران گفت:هفته گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از کارگران بیان فرمودند که مسئله اصلی حضور ملت در پای صندوق های رای است ،نزدیک به 40 سال است این مملکت با حضور این ملت اداره شده و باز رهبری فرموده است که این ملت است که این مملکت را اداره کرده و اداره می کند.

وی افزود:رهبری فرمودند برخی ها وقتی که به مسئولیتی رسیدند اعلام نمودند که ما بودیم که سایه جنگ را از سر این مملکت برداشتیم و رهبری فرمودند این حرف ها، حرف های درستی نیست و آنچه سایه جنگ و تعرض دشمن را در طول سال های متمادی از سر این کشور رفع کرده حضور مردم بوده است ومهمترین مظهر این حضور انتخابات است.

صفایی تصریح کرد:آنچه که مهم است در این ایام تبلیغات اهم از خود نامزدها و ستاد های انتخاباتی آنها رعایت مسئله اخلاق و رعایت مسئله امنیت کشور و ملت است.برخی ها در این ایام تبلیغات انتخابات جسارت ها کرده اند و هنوز هم ادامه می دهند اما باید بدانندکه ملت بیدار است،اینها همان کسانی بودند که به شهید مدافع حرم هم رحم نکرده اند.

امام جمعه موقت گچساران گفت:ملت ایران افتخار می کند به این شهدای مدافع حرم ،ملت باافتخار و پروانه وار در زیر این تابوت شهدای مدافع حرم ندای الله اکبر سر می دهند و این در حالی است که کسانی که در این نظام و انقلاب جز ایجاد مشکل کاری دیگری انجام نداده اند شهید مدافع حرم را زیر سئوال می برند.

وی افزود:اینها همان کسانی بودند که به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام جسارت کردند و با اعتقادات مردم بازی می کنند آن هم در کشوری که مردمانش افتخار می کنند بیمه اما رضاعلیه السلام هستندکه باید بدانند که هر شخصی که با آل علی علیه السلام در افتاد، ور افتاد.

صفایی اظهارکرد:رهبری بارها این مطلب را بازگو فرموده اند که از خیلی مسائل که بگذریم از فتنه 88نمی توان گذشت، در فتنه 88عده ای در این مملکت آشوب کردند و امروز برخی ها هنوز آزادانه هر سخنی و هر مطلبی که می خواهند می نویسند و نظام را زیر سئوال می برند.

وی گفت:فتنه گران در سال 88 این شعار ها را می دادندکه انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است، اینها همان کسانی هستند که علنی بارها اعلام کرده اند،ملت مواظب و مراقب باشید کسی را انتخاب کنید که حامی ولی فقیه و نظام باشد آن کسی که برای این مملکت دل می سوزاند.

امام جمعه دهدشت:فضای مجازی خیلی را به فساد و کفر کشیده است

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: خود و خانواده را از آتش دوزخ نگه بدارید و آنان را در مسیر الهی قرار دهید. امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اگر فرزند دارا است و پدر و مادر فقیر است فرزند باید نفقه پدر و مادر را بپردازد و برعکس افزود: اگر پدر و مادر نماز قضا داشته باشند و از دنیا رفته باشند وظیفه فرزند ارشد خانواده است که نماز قضای آنان را ادا کند. حسینی با اشاره به اینکه اگر ما خانواده خود را رها کنیم دام هایی بسیاری برای آنان وجود دارد گفت: در فضای مجازی فضایی به وجود آمده است که دین، ایمان و همه چیز انسان را می گیرد. خطیب نماز جمعه دهدشت ادامه داد: فضای مجازی افراد زیادی را به فساد و کفر کشیده است و انسان های بسیاری را از مسیر الهی بیرون کرده است. وی با بیان اینکه انسان در مقابل جامعه و مردم مسئولیت دارد گفت: امت پیامبر در مقابل ظلم و ستم و فساد سکوت نمی کند و تلاش می کند که مردم را از ظلم و ستم نجات دهد. حسینی گفت: اگر کسی مرکبی را خرید و در اختیار خود قرار داد باید نفقه حیوان خود را بدهد و شکار حیوانات برای تفریح و گردش حرام است. امام جمعه دهدشت ادامه داد: ۱۱ شعبانیه روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان است که این روز را به همه جوانان عزیز تبریک میگویم. وی ادامه داد: بهترین فرصت برای تهذیب و تحصیل جوانی است که جوانان باید به این دو مسئله توجه ویژه ای داشته باشند. حسینی تصریح کرد: اگر جوانان دچار عقب ماندگی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شوند آن جامعه آینده خوبی نخواهد داشت. وی با بیان اینکه اعتیاد یکی از خطرات بسیار جدی است که جوانان را تهدید می کندگفت: دشمن مدام در تلاش است که جوانان ما در دام اعتیاد بندازد. حسینی تاکید کرد: ازمشکلات مهم جوانان اشتغال و ازدواج است که مسئولان باید برای برطرف کردن مشکلات جوانان تمام تلاش خود را انجام دهند. وی گفت: بخش خصوصی باید با ساخت کارخانه و ایجاد اشتغال جوانان را کمک کنند. خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: نامزد های انتخاباتی فقط شعار ندهند و عمل کنند در هر خانه ای چند جوان بیکار وجود دارد که مایه ناراحتی و تاسف است. وی گفت: روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به این زحمتکشان عزیز تبریک عرض می کنم. امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم افزور: با بررسی دقیق نامزد های مختلف فرد اصلح را انتخاب کنیم و مهم حضور حداکثری ما در پای صندوق های رای گیری است.

امام جمعه چرام : آمارهای دولتمردان با واقعیت های زندگی مردم همخوانی ندارد

حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تفسیر آیه12سوره اعراف بیان کرد:انسان های متکبر در حقیقت حقیر هستند و می خواهند به این نحو خود را بزرگ نشان دهند.

امام جمعه چرام اضافه کرد:دشمنان انبیاء الهی از همین روحیه برخوردار بوده و برخی از آن ها ادعای خدایی می کردند و برخی دیگر هم خود را از انبیاء بالاتر می دانستند که سرانجام همین کار باعث گمراهی و ضلالت آن ها شد.

افشار در ادامه خطبه اول گفت:ابلیس در مقابل مواخذه خداوند بر عدم سجده درمقابل خلیفه الله بیان کرد که من از آدم برترم و جنس آتشی دارم و همچنین وی از خاک است.

وی در خطبه دوم با اشاره به نام گذاری سال های اخیر توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد:نام گذاری سال های اخیر از سوی رهبر انقلاب با نام های اقتصادی نشان از کاستی هایی دارد که در نتیجه عملکرد مسئولان کشور بوجود آمده است.

خطیب جمعه چرام در ادامه گفت:این مشکلات اقتصادی به تبع خود معضلات اجتماعی،سیاسی و فرهنگی را به دنبال دارد؛ما نیز امروز در کشور مبتلا به یک رکود اقتصادی هستیم.

امام جمعه چرام افزود:بیکاری بویژه در میان نسل جوان افزایش یافته و تورم و فقر نیز مردم را دچار مشکلات عدیده ای کرده است. دکتر افشار اضافه کرد:برخی از کارخانه ها با سابقه50ساله هم تعطیل شد اند که چنین شرایطی زیبنده ی نظام اسلامی نیست.

وی افزود:در عین حال از سوی دولتمردان آمارهایی ارئه می شود که به آن ها خدشه وارد است چراکه با واقعیت های زندگی مردم همخوانی و همسویی ندارد و آمار دردی را برای مردم دوا نمی کند.

امام جمعه چرام گفت:باید مردم رئیس جمهور آینده را با مدیریت انقلابی،روحیه جهادی و مدیران جوان و پرکار و تحرک انتخاب کنند.

خطیب جمعه چرام افزود:روحیه انقلابی و جوان نجات بخش وضع موجود است؛روحیه ای که انقلاب را به پیروزی رساند و در جنگ 8ساله اجازه تصرف از خاک ایران اسلامی را نداد.

افشار بیان کرد:در واقع از هر دستی که بدهیم از همان دست می گیریم و دست ما رای ماست.با دقت مناظره ها و برنامه های کاندیدها را ببینیم و انتخاب اصلح نماییم و همچنین میان خودمان و خداوند حجت شرعی برای رای دادن به نامزد مورد نظرمان را داشته باشیم.

امام جمعه لنده:سوء استفاده از جوانان در همایش های انتخاباتی/قطعی مکرر برق بازی با اعصاب و مال مردم است

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن اشاره به مشکلات موجود در جامعه اظهارکرد: صادق بودن مسئولان با مردم و پرهیز از دادن وعده های خلاف واقع از مهمترین ویژگی های یک مسئولانن دلسوز است.

وی افزود: مردم ما آن قدری زیرک هستند که میان وعده ها و عملکردها را به خوبی تشخیص دهند و همه ما نیز وظیفه داریم تا زمینه شناخت هرچه بهتر حرف حق و باطل را برای آگاهی هرچه بهتر فراهیم کنیم.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: همه مسئولان در هرپست و جایگاه حقیقی و حقوقی که هستند باید خود را خادم مردم بدانند و برای خدمت بی منت به این ملت شریف شبانه روز تلاش کنند.

وی ضمن همدردی با خانواده های کارگران حادثه معدن در استان گلستان تاکیدکرد: امروز ملت ایران شریک غم خانواده های عزادار حادثه ناگوار معدن در استان گلستان هستیم و مسئولان باید رسیدگی فوری به بهبود وضعیت معدن کاران باشند.

محمودی اصل اظهارکرد: مسئله انتخابات یکی از مهمترین مسائل مهم کشور و نظام است که نیازمند حضور آگاهانه مردم برای تجلی بخشی به این امر مهم و حساس است.

خطیب جمعه لنده گفت: ملت فهیم ایران به وعده های کاندیدای ریاست جمهوری به خوبی توجه کنند و به کسانی رای دهند که توجه آنان به رفع مشکلات معیشتی مردم با نگاه با داخل باشد نه نگاه به بیرون.

وی اظهارکرد: نگاه به خارج از کشور را تجربه کردیم و به خوبی دیدیم که هیچ فایده ای برای بهبود وضعیت معیشتی مردم نداشت و لذا لازم است مردم به نوع نگاه کاندیدای ریاست جمهوری به خوبی توجه کنند.

محمودی اصل گفت:عده ای براین باورند که در سایه تعامل با دنیا می تواند مشکلات مردم را حل کرد که لازم است خوب بدانیم که ما با همه دنیا منهای امریکا و اسرئیل کوچکترین مشکلی نداریم .

وی در ادامه اظهارکرد: مسئولان باید قدر ظرفیت های داخلی را بدانند و تنها راه حل مشکلات نیز تغییر نوع نگاه از خارج به داخل کشور است.

خطیب جمعه شهرستان لنده گفت: برنامه های باید به گونه ای تهیه و تنظیم شده باشند که در برگیرنده اقشار مستضعف و فقیر جامعه باشد نه برمبنای حمایت از ثروتمندان.

محمودی اصل خاطرنشان ساخت: مهمترین برنامه کاندیدای ریاست جمهوری باید برمبنای مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاچاق کالا به خصوص گردن کلفت ها و رفع محرومیت ها و توجه به وضعیت معیشتی اقشار آسیب پذیر جامعه باشد.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: در انتخاب فرد اصلح باید به کارنامه آنان و سوابق مدیریتی به همراه وعده های داده شده توجه همراه با دقت کافی کرد.

وی اظهارکرد:حضور حداکثری مردم در انتخابات یک امر مهم و ضروری برای تقویت نظام است لذا این حضور آگاهانه باید همراه با شناخت کامل چهره ها در شورای شهر و ریاست جمهوری باشد.

لازم است کاندیدای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری خوب توجه کنند که تا زمان اعلام نتایج قطعی باید پایبند به قانون باشند و مردم را نیز به این امر دعوت کنند و از بیان مطالب حاشیه ساز به شدت پرهیز کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: روز جوان فرصتی برای شناخت بهتر درد دل های جوانان و برنامه ریزی بهتر برای این نسل پویا است.

وی گفت: باید جامعه و خانواده ها قدر و ارزش و منزلت جوانان را به خوبی بدانند چرا که سرمایه واقعی جامعه همین جوانان هستند و آینده سازان واقعی جامعه نیز خواهند بود.

خطیب جمعه شهرستان لنده گفت: در همایش ها و رسانه ها و سایر مناسبت ها نباید از جوانان سوء استفاده کرد و تنها از ظرفیت جوانان برای اهداف سیاسی و انتخاباتی خود استفاده کرد بلکه باید برای آنان برنامه ریزی های دقیق و هدفمند داشت.

وی تاکیدکرد: خانواده ها و برنامه ریزان جامعه باید برای رفع مشکلات جوانان برنامه ریزی های اصولی و کاربردی داشته باشندچرا که دشمن به دنبال منحرف کردن جوانان از اعتقادات و اصول دینی است.

امام جمعه شهرستان لنده با اشاره به مشکلات قطعی مکرر برق شهرستان لنده گفت: متاسفانه قطعی چندین باره برق در روزهای گذشته باعث خسارت جدی به شهروندان شده است.

وی گفت: قطعی های مکرر برق در این شهرستان باعث ضرر وزیان های زیادی به مردم شده است که واقعا مردم رانگران کرده است.

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: باتوجه به گرمسیری بوده شهرستان لنده و گرمای طاقت فرسا، مسئولان اداره برق شهرستان و استان باید به دنبال رفع مشکلات اساسی این معضل اساسی باشند.

امام جمعه باشت: مردم همه چیز را میفهمند و نمی شود آنها را گول زد

عبدالرحیم عبودیدر خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته کارو کارگر اظهار داشت:حادثه تلخی در معدن زغال سنگ آزادگان اتفاق افتاد که بسیار ناراحت کننده بود،خدا به خانواده هایشان صبر عطا کند.


وی افزود:کار در معدن سخت ترین شغل در دنیا است،چیزی که انسان را ناراحت می کند کار به

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی خدمتكار آرانی، مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در گفتگوی رادیویی در مورد آغاز طرح ملی نهضت مشاركت اجتماعی در استان تهران اظهار كرد: این طرح اواخر سال گذشته در سازمان امور اجتماعی وزارت كشور طراحی و پیاده‌سازی آن آغاز شد. مشاركت مردمی همواره یكی از پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است كه نیازمند بسترسازی برای حضور مردم به صورت نظام‌مند در جهت حل مسائل حوزه‌های مختلف فراهم شود كه وظیفه متولیان است.

او در این باره افزود: در سازمان امور اجتماعی كشور وزارت كشور، ناظر به مسائل اجتماعی و فرهنگی در موضوع كنترل و كاهش آسیب‌های اجتماعی، دغدغه مشاركت مردمی وجود داشت و به این نگاه این طرح طراحی شد. در طرح ملی نهضت مشاركت اجتماعی تلاش می‌شود كار شناسایی دقیق ظرفیت‌های مردمی كشور به‌ویژه استان تهران صورت گیرد كه در سال‌های گذشته صورت نگرفته است. پس از این مرحله، ارزیابی ظرفیت‌ها در دستور كار قرار می‌گیرد و پس از آن نیز استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف است.

آرانی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تمهید مقدمات و بسترسازی‌ها تا اوایل تابستان و اواخر بهار صورت گرفته تا از آغاز تابستان بتوان ظرفیت مردمی را به كار گرفته و به صورت بهینه از آن در جهت حل مسائل مختلف استفاده شود.

مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به ارتباط نزدیك دستگاه‌های اجرایی با مجموعه‌های مردمی گفت: سازمان بهزیستی، كمیته امام خمینی (ره)، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری‌ها با مجموعه‌های مردمی در ارتباط هستند كه باید دور یك میز قرار گرفته و داشته‌ها و ظرفیت‌های مردمی را به میدان آورده و در فضای روشن از آنها به صورت هدفمند استفاده شود.

او لازمه برنامه‌ریزی روشن را تعریف گام‌های اجرایی و زمان‌بندی‌های مناسب دانست و ادامه داد: تا اواخر خردادماه شناسایی و ارزیابی اولیه صورت می‌گیرد و از اوایل تابستان در سطح كشور استفاده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود سكوی ظرفیت‌های مردمی استان تهران را در فضای مجازی بالا آورده تا برای همه ارگان‌ها و همه نهادها قابل شناسایی و استفاده باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!