Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@18:44:35 GMT

فریاد‌های آقا صمد قبل از بیهوشی بر سر عمران زاده

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۰۳۱۲

فریاد‌های آقا صمد قبل از بیهوشی بر سر عمران زاده

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صمد مرفاوی پس از سقوط صبای قم مدافع این تیم را مقصر اصلی خواند. سرمربی صبا که به شدت از عملکرد این مدافع ناراضی بود در رختکن خطاب به این بازیکن گفت: هر چه می‌گویم کار دفاعی خودتان را انجام دهید، باز آقایان جلو می‌روند و می‌خواهند گل بزنند.نمی‌خواهد شماگلزنی کنید، به کار خودت مشغول باش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرفاوی با اشاره به اتفاقات بازی استقلال _صبا باز هم انتقاداتش را ادامه داد: بازیکن ما را در بازی استقلال جو گرفته بود. هواداران استقلال را دید و دچار جو گرفتگی شد. چند تا عکس سلفی با هواداران استقلال گرفت و بدترین بازی‌اش را انجام داد. اگر این جوگیری نشده بود ما بازی را نمی‌باختیم.

مرفاوی در حالی که به شدت این انتقادات را به عمران زاده می‌کرد از شدت ناراحتی در رختکن این تیم از حال رفت.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر با بازیکن سبزپوشان درگیر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن امروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بعد از برگزاری این مسابقه، صحنه درگیری امید حامدی‌فر بازیکن استقلال با مهرداد رضایی بازیکن تیم میهمان عجیب به نظر رسید، اما این صحنه به اتفاقاتی در بازی نیم‌فصل اول دو تیم گره خورده بود.

ربیعی: آنهایی که بازی ما و استقلال را دیدند ضرر نکردند

ماجرا از این قرار بود که در یکی از صحنه‌های بازی رفت دو تیم، رضایی روی توپ حامدی‌فر تکل زد که توپ به اوت رفت. رضایی خطاب به بازیکن استقلال با جمله منشوری اعلام کرد که از جایش بلند شود و دنبال خطا نباشد. حامدی‌فر که در کوران بازی قرار داشت در بازی رفت متوجه صحبت‌های بازیکن ذوب نشد، ولی بعد از مسابقه با انتشار استوری و تصویری از شخصیت‌های کارتونی پاسخ هافبک ذوب را داد و تأکید کرد که متوجه صحبت‌های وی نشده است، وگرنه جوابش را می‌داد.

این اتفاق در طول زمان برای افکار عمومی و رسانه‌ها در حال فراموشی بود که بعد از هفته بیست‌وششم لیگ برتر دوباره یادآوری شود. رضایی در میکسدزون خبری بعد از بازی استقلال با اینکه حاضر نشد با اصحاب رسانه مصاحبه کند، در مورد حامدی‌فر گفت:  او چه کسی است؟ او را نمی‌شناسم و به موقع جوابش را خواهم داد.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد احتمالاً هر دو بازیکن به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم