Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@21:38:09 GMT

تقدير از نقش بانك صادرات در رفع مشكل پديده شانديز

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۰۳۳۱

​ اعضای ستاد تدبیر ساماندهی مؤسسات و تشکل‌های مالی و پولی استان خراسان رضوی از نقش ارزشمند بانک صادرات ایران در ساماندهی موسسه منحله میزان و بستر سازي براي تكميل پروژه پديده شانديز تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، جلسه اي با حضور دین پرست معاون وزیر کشور، رشيديان استاندار خراسان رضوی، زراعتی مدیرعامل این بانک، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماينده بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و مدیران عالی برخی از بانک‌ها با هدف رسیدگی به امور مربوط به مسائل پدیده شاندیز برگزار و اعضای سندیکای بانکی شامل بانک‌های؛ صادرات ایران، ملی، ملت، سپه، تجارت و شهر با محوریت بانک صادرات ایران، مقرر کردند اعتبار مورد نیاز برای تکمیل عملیات ساخت شهر پدیده شاندیز از سوی سندیکای یادشده تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر کشور با اشاره به اقدامات ارزشمند بانک صادرات ایران در زمینه سامان دهی مؤسسه منحله میزان از مدیرعامل بانک صادرات ایران برای حل مشکل پدیده شاندیز و ایجاد زمینه از سرگیری فعالیت پروژه شرکت مذکور در قالب تأمین مالی مستقیم و مدیریت سندیکای بانکی تشکر کرد.

در بخش ديگري از جلسه استاندار خراسان رضوی ضمن برجسته خواندن نقش بانک صادرات ایران در سامان‌دهی مؤسسه اعتباری منحله میزان و پرداخت تمامی وجوه مربوط به سپرده‌گذاران مؤسسه ياد شده از تلاش‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک تشکر و اظهار داشت: اهتمام بانك صادرات ايران در اين خصوص كه توانست مشكل و معضل استان و كشور را حل كند شايسته تقدير است.

وی افزود: نقش اين بانك در بستر سازي براي از سرگیری عمليات اجراي پديده شانديز تحسين برانگيز است.

بحرینی، نماینده مردم شریف مشهد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از خدمت بزرگ بانک صادرات ایران برای حل مشکل مربوط به مؤسسه میزان از زراعتی به دليل تلاش، پیگیری مجدانه و سعه صدر در مدیریت موضوع، تقدیر به عمل آورد.

در ادامه مقرر شد بانک‌های عضو سندیکا٢٠ درصد از سهم تخصیصی خود را نزد بانک صادرات ایران جهت ادامة پروژه پدیده شاندیز واریز كنند.

لازم به ذکر است با تدبیر مدیریت عالی بانک صادرات ایران مشکل سپرده‌گذاران مؤسسه منحله میزان به طور کامل مرتفع شد و با همت این بانک عملیات اجرایی پروژه پدیده شاندیز کلید خورد تا بالغ بر ١٦٠ هزار سهامدار شرکت مذکور با امیدواری، امور مربوط به سرمایه‌گذاری خود در پروژه ياد شده را پيگيري کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود

نایب رئیس اتحادیه گل و گیاه مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش صادرات گل و گیاه این استان در طی سال‌های آتی گفت: میزان صادرات گل و گیاه مازندران به اندازه ۱۰ درصد تولیدات استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، الیاس لاریجانی، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران یکی از بخش‌های زنجیره ارزش در این استان را با توجه به ظرفیت مازندران در تولید برگ شاخه بریده و گیاهان زینتی دانست و اظهار کرد: این تولیدات استان در سطح کشور به همین سبب بالاترین میزان تولید را دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت این استان و برگزاری نمایشگاه‌ها و نیز ایجاد انگیزه در میان تولیدکنندگان، امیدواریم در سال‌های آتی میزان صادرات گل و گیاه مازندران بیش از ۲۰ درصد رشد می‌کند.

نایب رئیس اتحادیه گل و گیاه مازندران میزان صادرات گل و گیاه این استان را به اندازه ۱۰ درصد تولیدات مازندران دانست و گفت: هم‌اکنون در این استان شش‌هزار بهره‌بردار در سطح ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی استان در بخش تولید گل و گیاه مشغول به فعالیت هستند.

لاریجانی ادامه داد: میزان تولید گل و گیاه مازندران در سه بخش در مقام اول کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه صادرات گل و گیاه مازندران به کشورهای حاشیه خزر، کشور عراق و حاشیه خلیج فارس صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته میزان صادرات گل و گیاه مازندران و کشورهای هدف صادراتی این استان افزایش پیدا کند.

کد خبر 748823

دیگر خبرها

  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان