Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:00:27 GMT

مرگ دو کارتن‌خواب زیر آوار بتن یک کارخانه

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۰۶۷۱

روز گذشته به دلیل ریزش دیوار یک کارخانه تولید بتن در شهرک کارون تهران، یک مرد افغانستانی و یک ایرانی به دلیل شدت جراحات وارده جان باختند.

به گزارش ایلنا، ساعت 17:40 روز گذشته (چهاردهم اردیبهشت) حادثه ریزش آوار در خاوران شهرک کارون به آتش‌نشانی اعلام شد و ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل سازمانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از قرار معلوم، درکنار دیوار یک کارخانه تولید بتن، حجم بسیار زیادی از مواد اولیه نگهداری می‌شد که به دلایل نامشخص این دیوار دچار ریزش شد. به هنگام ریزش دیوار 3 کارتن خواب در پشت دیوار قرار داشتند که هر 3 نفر در زیر آوار محبوس شدند.

نیروهای امداد یکی از آنها را که از ناحیه سر و دست مجروح شده بود به بیمارستان منتقل کردند. ولی دو کارتن خواب دیگر، یکی افغانستانی و دیگری ایرانی، به دلیل حجم بالای آوار و شدت جراحات وارده، جان خود را از دست دادند.



منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: پاکسازی آوار در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد

یک مقام سازمان ملل امروز گفت که برداشتن حجم عظیمی از آوار از جمله مهمات منفجر نشده به جای مانده از حملات ویرانگر اسرائیل در نوار غزه ممکن است حدود ۱۴ سال طول بکشد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سازمان ملل اعلام کرد: کمپین نظامی اسرائیل علیه غزه، بخش بزرگی از قلمرو باریک و ساحلی ۲.۳ میلیون نفری غزه را به زمینی بایر تبدیل کرده است که اکثر غیرنظامیان آن بی خانمان، گرسنه و در معرض خطر بیماری هستند.

پهر لودهمار (Pehr Lodhammar)، افسر ارشد در سرویس مبارزه با مین سازمان ملل متحد (UNMAS)، در یک نشست توجیهی در ژنو گفت که جنگ حدود ۳۷ میلیون تن زباله در منطقه غزه به جا گذاشته است.

او گفت که اگرچه تعیین تعداد دقیق مهمات منفجر نشده در غزه غیرممکن است، اما پیش‌بینی می‌شود که پاکسازی آوار‌ها از جمله آوار ساختمان‌های ویران‌شده تحت شرایط خاص ۱۴ سال طول بکشد.

او گفت: ما می‌دانیم که معمولاً حداقل ۱۰ درصد مهماتی که شلیک می‌شود و کار نمی‌کند در غزه وجود دارد. ما در مورد ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون صحبت می‌کنیم.

حداقل ۳۴۳۰۵ فلسطینی در حمله نظامی اسرائیل به غزه شهید و ۷۷۲۹۳ زخمی شده اند و ده‌ها هزار نفر مفقود هستند که گمان می‌رود در زیر آوار خانه‌های خود محبوس شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • سازمان ملل: پاکسازی آوار در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان