Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در حالي که مقامات کره شمالي، واشنگتن و سئول را به تلاش براي ترور کيم جونگ اون متهم کردند، گمانه زني هايي دربارۀ آيندۀ اين کشور در صورت مرگ رهبرش منتشر شده است.
العالم - آسيا
ايرينا لانتسووا، استاد علوم سياسي و پژوهشگر مطالعات شرق در دانشگاه سن پتزبورگ روسيه، به خبرگزاري ان اس ان گفت حتي در صورت ترور موفقيت آميز رهبر کره شمالي، کشور از آن متأثر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ايرينا لانتسووا خاطرنشان کرد در صورت وفات کيم جونگ اون در کره شمالي ناآرامي هايي رخ خواهد داد اما نمي توان با قاطعيت گفت بين مرگ او و سرنگوني کل نظام ارتباط حتمي برقرار است؛ زيرا غير از اون، يک گروه نخبه حکومتي وجود دارد.
وي افزود: بعد از مرگ رهبر کره شمالي، احتمالا تا مدتي اين خبر اعلام نمي شود و در اين مدت تصميم گيري خواهد شد. اگرچه در صورت مرگ اون احتمالا وضع معيشتي مردم بهتر خواهد شد اما سرنگوني نظام  به اين شکل مورد انتظار نيست و باعث اعتراض و خشم مردمي خواهد شد.
گفتني است کره شمالي روز 29 آوريل، يک موشک بالستيک پرتاب کرد که البته موفقيت آميز نبود. نظاميان آمريکايي و ژاپني معتقدند اين موشکل 50 کيلومتري محل شليک، سقوط کرده و از نوع کوتاه برد اسکاد بوده است.
منطقه در برهه اخير در پي آزمايش موشکي کره شمالي و گمانه زني ها درباره انجام ششمين آزمايش هسته اي پيونگ يانگ شاهد افزايش تنش ها بود. آمريکا اعلام کرده که هر گزينه اي براي مقابله با اقدامات کره شمالي محتمل است.
202
 

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم

ادموند بارسقیان یوتیوبر ایرانی ساکن کالیفرنیا که پست‌هایش مربوط به خودرو است، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در حال شوآف رانندگی با مک لارن سنا ۱.۵ میلیون دلاری بود که کنترل خودرو را از دست داد و ماشین گرانقیمت را به آهن پاره تبدیل کرد. ماشین به دیوار نمایشگاه اتومبیل لکسوس برخورد کرد و متوقف شد. ادموند موندی که خود را یک کارآفرین معرفی کرده، در پستهایش سوار بر خودروهای گرانقیمت شده و با آنها ویراژ می‌دهد. به گفته کارشناسان نوع برخورد طوری است که شرکت بیمه خسارت را پرداخت نخواهد کرد و هزینه تعویض و تعمیر نیز سرسام آور خواهد بود./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • (ویدئو) بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!
  • بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد! (فیلم)
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • ببینید | بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم