Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دفاع جهانگيري از واردات پوشاک ايتاليايي دختر وزير آموزش‌ و پرورش در مناظره روز جمعه، با واکنش هاي کاربران شبکه هاي اجتماعي روبرو شد.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگيري در مناظره روز گذشته در دفاع از دختر دانش آشتياني، وزير آموزش و پرورش دولت يازدهم که به دليل کشف محموله واردات پوشاک ايتاليايي در ويلايش خبرساز شده بود، گفت: «من تا روز چهارشنبه فکر مي‌کردم وزير ديگري اين موضوع برايش پيش آمده که روز چهارشنبه مشخص شد وزير آموزش و پرورش اين مشکل برايش پيش آمده، مظلوميت اين دولت را ملت ببينيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به يکباره گفته مي‌شود در خانه يک وزير قاچاق بوده است، دختري اين وزير دارد که فوق ليسانس است، کار شرافتمندانه‌اي انتخاب کرده که آن واردات است و 200 ميليون کل ارزش مبلغي است که اين فرد از گمرک و به صورت قانوني وارد کرده است و حالا اين مي‌شود موضوع مصاحبه ما در مناظره. آيا اين درست است و اين وضعيتي است که امروز پيش آمده.»
باقر قاليباف نيز در پاسخ دفاعيات جهانگيري تاکيد کرد: درد اينجاست که ما مي‌گوييم دختر وزير آموزش‌وپرورش -به نقل از آقاي جهانگيري مي‌گويم- بيکار و مظلوم است بعد برود چنين کاري انجام دهد! پس بقيه مردم بيچاره چه کنند. تکليف آنها چيست، آنها مي‌توانند چنين کاري انجام دهند؟
اما دفاع بد معاون اول رئيس جمهور از وزير کابينه دولت يازدهم واکنش هايي را در فضاي مجازي به همراه داشت و حتي صداي کارشناس بي بي سي فارسي را هم در آورد. رضا حقيقت‌نژاد کارشناس اين شبکه در توئيترش نوشت: «جواب جهانگيري خيلي بد بود؛ دختر بيکار رفته 200 ميليون کالا وارد کرده؛اسحاق، گل به خودي زدي!»

در ادامه واکنش هاي کاربران فضاي مجازي از دفاعيات کانديداي پوششي را که برخي از آن ها با چاشني طنز همراه شده است را مي خوانيد:

- جهانگيري: دختر وزير کار شرافتمندانه واردات لباس داشته. مثل دختر صفدر حسيني که کار شرافتمندانه خريد و فروش قانوني ارز داشته در صرافي داشت؟ (محمد دهقان)
- گفتند دختروزير بطورقانوني وفقط 200ميليون تومان لباس از ايتاليا وارد کرده! بگوييد چرا 18ماه حقوق قانوني وبيمه کارگران معدن گلستان را نداديد؟ (عليرضا زاکاني)
-فوري! کميته امداد،سرپرستي دختر وزير آموزش وپرورش را برعهده گرفت. جهانگيري گفت که اين بنده خدا بيکار بوده رفته از ايتاليا 200 ميليون لباس آورد.(عليرضا ابوالفتحي)
- تا اينجا زرشک طلايي مناظره تقديم جهانگيري ميشه براي موضوع دختر وزير مظلوم بيکاري که فقط200ميليون تومان جنس وارد کرده. (ساده)
- وضعيت هيئت وزيران به گونه‌اي است که جناب جهانگيري مي‌گويد تا چهارشنبه فکر مي‌کردم بحث قاچاق مربوط به دختر آن يکي وزير است! (ياسر جلالي)
- وزير ما اينقدر سالمه که دخترش جاي بيکاري، لباس وارد ميکنه. مظلوم هم هستيم. (احسان تقدسي)
- کلا دختران مسئولان دولت کار شرافتمندانه دارن مثل دختر صفدر حسيني. مثل دختر وزير آموزش پرورش. (احمد خسروي)
- از مناظره فقط اونجاش که يه بيکاري مثل دختر وزير تجارت دويست ميليوني ميکنه بعد مظلوم ميشه.(جهاني )
اينکه جهانگيري گفت فکر کردم وزيرديگري متهم بوده است معلوم ميشود شايد وزراي ديگر هم فرزندانشان بيکار هستند وحداقل 200 ميليون سرمايه دارند. ( ابراهيم جلاليان)
- جهانگيري: دختر بيکار وزير فقط 200 ميليون تومان پوشاک وارد کرده. ولي نگفت که يک دختر بيکار مبلغ 200 ميليون تومان را از کجا آورده است؟! حتي اگر فرض کنيم حقوق گمرکات هم نداده باشد و همان 200 ميليون را قبول کنيم.
تعدادي از مخاطبان خبرگزاري فارس نيز درباره اظهارات روز گذشته جهانگيري نظر گذاشتند که در ادامه ميخوانيد:
- پس دولت چجوري حرف از اقتصاد مقاومتي ميزنه وقتي که دختر وزيرش يک واردکننده لباس از ايتاليا هست. مگه داخل کشور توليدي لباس نداريم؟
- دخترمظلوم 200مليون خدا28سال سابقه نمي تونم لب تاب بخرم ياابوالفضل
- اسحاق يه جوري گفت فک کردم دخترک کبريت فروشه نه دختر وزير.بنده خدا بيکار بوده يهويي 200 ميليون لباس وارد کرده.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم جناب آقای دکتر قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه کردند.
سپس میهمان ویژه مراسم جناب آقای دکتر سعدالله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح کردند.
در این همایش ، بسیج دانشجویی بیانیه‌ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آماده کردند که متن بیانیه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی قرائت شد.
در پایان ، رئیس دانشگاه از استادان برتر گروه‌های مختلف آموزشی تجلیل کرد.
همچنین دانشجویان طوماری در محکومیت جنایات و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان بصیر و بیدار آمریکا و همینطور همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه امضاء کردند.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند