Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@20:40:13 GMT

اصلاح‌طلبان در اين انتخابات يد واحده خواهند بود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۳۶۴۸

خبرگزاري آريا - يک عضو فراکسيون اميد مجلس شوراي اسلامي با اشاره به برخي بداخلاقي‌ها در فضاي رقابت‌هاي انتخابات رياست جمهوري گفت که اصولگرايان به دنبال اختلاف‌افکني بين اصلاح‌طلبان هستند در حاليکه اصلاح‌طلبان در اين انتخابات يد واحده خواهند بود.

علي کاظمي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: من فکر مي‌کنم بعد از اولين مناظره تلويزيوني جرقه کوچکي در فضاي رقابت‌هاي انتخاباتي به وجود آمده و فضا قدري گرم‌تر شده است اما باز هم نياز است که تنور انتخابات گرم‌تر شود که اميدواريم در مناظره‌هاي بعدي چنين تاثيري را شاهد باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در حال حاضر دو تفکر اصلاح طلبي و اصولگرايي در رقابت ها حضور دارند و برآيند من اين است که تفکر تيم آقاي روحاني و اصلاح‌طلبان تاکنون شفاف تر بوده است.
کاظمي اضافه کرد: البته شاهد تخريب‌هايي در فضاي رقابت‌ها بوده‌ايم که به نظرم عمدتا اين تخريب‌ها از جانب اصولگرايان رخ داده است. تا جايي که در برخي موارد مطالبي کاملا عکس آن چه وجود داشته بيان شده است.
نماينده مردم اردل و فارسان با بيان اينکه «اصلاح‌طلبان موفقيت بيشتري در مناظره تلويزيوني داشته اند» اضافه کرد:‌ طرف مقابل از ترفندهايي براي اختلاف افکني بين اصلاح‌طلبان استفاده مي‌کند. از جمله اينکه آن‌ها مي خواهند حضور همزمان آقاي روحاني و جهانگيري را پررنگ کنند و اين دو را روبروي هم قرار دهند در حاليکه اين چنين نيست و مطمئنا اصلاح‌طلبان در اين انتخابات نشان مي‌دهند که يد واحده خواهند بود.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تبلیغات نامزدهای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از ساعت صفر بامداد امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده است.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزدها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

کد خبر 6094825

دیگر خبرها

  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی