Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@15:35:47 GMT

انتشار یک کتاب در یک صفحه در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۴۱۷۱

انتشار یک کتاب در یک صفحه در نمایشگاه کتاب

انتشارات نوید شیراز 48 عنوان کتاب منتشر شده‌اش در سال 96 را به نمایشگاه کتاب آورده است.

به گزارش مشرق،‌ داریوش نوید گویی مدیر مسئول انتشارات نوید شیراز گفت: کتاب‌های منتشر شده انتشارات نوید شیراز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده است. برای نخستین بار یک کتاب را در یک صفحه منتشر کردیم. یک داستان خوب را در یک صفحه آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب برای شروع کتابخوانی مفید است.


وی افزود: انتشارات نوید شیراز 48 عنوان کتاب منتشر شده‌اش در سال 96 را به همراه 125 عنوان کتاب منتشر شده اش در سال 95 ، در سی‌امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه کرد. کتاب های بهمن بیگی در نمایشگاه کتاب نیز پرفروش شد.


مدیر مسئول انتشارات نوید شیراز با اشاره به کتاب های بهمن بیگی اظهار داشت: کتاب بخارای من، دلیل من، حروف عادت در عشایر فارس، به اجاقت قسم، اگر قره قاچ بود و یک آلبوم عکس مجموعه چند جلدی بهمن بیگی است که در سی امین دوره نمایشگاه کتاب عرضه شد. فروش انتشارات نوید شیراز نسبت به سال گذشته متوسط بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور انتشارات بنیاد سینمایی فارابی با ۱۶ اثر جدید در نمایشگاه کتاب

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حمیدرضا بشیری‌فراز مدیر انتشارات فارابی، درباره حضور این نشر در نمایشگاه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: پس از سال‌ها رکود و توقف در این مرکز، انتشارات بنیاد سینمایی فارابی، امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، با بیش از یکصد عنوان کتاب در این رویداد بزرگ فرهنگی حضور پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه فارابی ۱۶ عنوان کتاب جدید را در این دوره از نمایشگاه کتاب رونمایی می‌کند، افزود: از این ۱۶ عنوان کتاب، ۱۵ اثر، تألیفی و حاصل پژوهش و نگارش برجسته‌ترین متفکران عرصه سینمایی در کشور است.

بشیری افزود: کتاب‌های تألیفی در سطح کاربردی هستند و تلاش شده تا اندکی از پژوهش‌های صرفاً نظری فاصله گرفته شود چراکه سینمای امروز ایران نیازمند تحقیقاتی است که بتواند در بهبود هرچه بهتر وضعیت سینمای ایران کارآمد باشد. از این رو این هم‌افزایی میان مجموعه بنیاد سینمایی فارابی صورت گرفته است.

مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش بنیاد سینمایی فارابی در اظهار کرد: تمام تلاش همکاران ما در این مرکز این است که به یک غبارروبی از مطالعات سینما در ایران دست یابیم و بتوانیم پابه‌پای تغییرات مباحث نظری و عملی در زمینه سینما در جهان گام برداریم که از این رو به سراغ موضوعات جدید مغفول در سینما رفته‌ایم.


لازم به ذکر است انتشارات بنیاد سینمایی فارابی در شبستان اصلی مصلای تهران، سالن ۳، راهروی شماره ۱۵، غرفه شماره ۲۷۵ از امروز تا ۲۹ اردیبهشت ماه پذیرای خانواده سینما، اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و عموم علاقمندان هنر هفتم است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229898 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • حضور فارابی با ۱۶ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب
  • نشر ۲۷ بعثت با ۲۱۰ عنوان به نمایشگاه کتاب آمد
  • حضور انتشارات بنیاد سینمایی فارابی با ۱۶ اثر جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشارات راه یار با ۲۱۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور دارد
  • حضور چاپ و نشر بین‌الملل با ۶۰ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب