Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@18:01:01 GMT

سريال «بحران در شش پرده»؛ شوخي دهه شصتي وودي آلن!

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۴۳۲۲

خبرگزاري آريا - هفته نامه کرگدن - اسم نويسندگان، به متن رجوع شود: سريال «بحران در شش پرده» کافي بود تا نام وودي آلن دوباره سر زبان ها بيفتد. حالا هواداران دوآتشه وودي آلن احتمالا از شادترين مردمان جهان هستند.

وودي آلن در شش قسمت

رامين پيروزان: وقتي خبر آمد «وودي آلن» سريال درست کرده است و خبرهاي تکميلي اين سريال در سايت هاي مختلف منتشر شد، دو نکته براي خوانندگان اين اخبار جالب بود؛ يکي اين که وودي آلني که پِش از اين يکي، دو بار در حرف هايش گفته بود سکه اش با سکه تلويزيون رخ نيست، سريال تلويزيوني درست کرده است و دوم اين که «مايلي سايروس» پرحاشيه در اين سريال بازي کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وودي آلن از «مچ پوينت» به اين طرف در بيشتر کارهايش از ستاره هايي استفاده کرد که جنس و جنم آن ها با جنس و جنم کارهايش سازگار نبود؛ ستاره هايي همچون «اسکارلت يوهانسون»، «پنه لوپه کروز»، «خاوير باردم»، «انتونيو باندارس»، «هيو جکمن» و...





هيچ کدام از اين ستاره ها از کارهاي آلن بيرون نزدند و در حال و هواي وودي آلني خوش نشستند، اما در مورد مايلي سايروس به نظر مي آمد وودي آلن بيشتر از اين که اعتقادي به استفاده از او در سريال داشته باشد، به حاشيه هاي ناشي از وجود او در سريالش احتياج دارد. از همين جا بود که شک کردم وودي آلن در اين سريال چه در مقام کارگردان، چه در مقام نويسنده و چه در مقام بازيگر زيادي وودي آلن است.

در اولين صحنه او نشسته است زيردست استاد سلماني. در همان ديالوگ هاي ابتداي مي فهميم مدت هاست مشتري همين آرايشگر است و اين دو کم و بيش همديگر را مي شناسند. آرايشگر ديالوگ هايي از جنس مقدمه «مرگ در مي زند» را به وودي آلن مي گويد و او را متهم مي کند به همان چيزي که وودي آلن در مقدمه کتاب به آن اعتراف کرده بود و بعد از آن وودي آلن بريده روزنامه اي را از جيبش در مي آورد و از آرايشگر مي خواهد موهايش را شبيه مرد توي عکس کوتاه کند و آرايشگر ما را مطلع مي کند که مرد توي عکس جيمز دين است. (داستان سريال مربوط به اوايل دهه شصت ميلادي است.)

در ادامه همين ماجراي مدل موي جيمز ديني را موتيف مي کند و هر که به او مي رسد، مي گويد موهايش شبيه فلان بازيگر شده است؛ بازيگري که هيچ کس او را نمي شناسد. اين که وودي آلن در اولين صحنه حضورش در سريال چنين شوخي با خودش بکند يا سريالش را با اين شوخي شروع کند که مي خواهد موهايش را شبيه جيمز دين آرايش کند، يعني او در اين سريال زيادي وودي آلن است.

ديدن اين سريال شش قسمتي دلچسب است. هم موقعيتي که وودي آلن در درامش خلق مي کند هوشمندانه است و هم شخصيت هايش را در کوتاه ترين زمان آن قدر خوب به ما مي شناساند که فقط دو دقيقه بعد از حضور هر شخصيت با لايه هاي دروني شخصيت ها شوخي مي کند و شما هم در پاسخ به شوخي هاي او لبخند مي زنيد و اين يعني شما مي فهميد که نويسنده با اين جمله يا با اين کنش، کجاي شخصيت را نشانه گرفته است. براي کسي که وودي آلن را نمي شناسد و ازاين و آن اسم و فاميل او را زياد شنيده و کنجکاو آثار او شده است، اين سريال مواجهه خوبي است تا بفهمد وقتي ديگران از وودي آلن حرف مي زنند، از چه چيزي حرف مي زنند؟

در همان صحنه هاي ابتدايي لحظه اي هست که دوستان زن شخصيتي که وودي آلن نقشش را بازي مي کند، به خانه آن ها مي آيند تا در يک جلسه ادبي خانگي شرکت کنند. لحظه ورود به خانه آن ها يک لظحه وودي آلني ناب است؛ هم به جهت خوش ذوقي در کارگرداني و زاويه و قابي که براي نمايش اين لحظه انتخاب کرده است، همبه خاطر شوخي ناب مستتري که در اين صحنه وجود دارد و هم به خاطر خود جناب آلن که با حضورش در قاب، اين مثلث را تکميل مي کند.





ماجرا از آن جا شروع مي شود که مايلي سايروس به ماجرا وارد مي شود و تضاد ميان شخصيت بي پرواي او با شخصيت محافظه کار وودي آلن درام را شکل مي دهد و به اين بهانه با دولت امريکا، ملت امريکا و روياي امريکايي هم شوخي مي کند؛ از همان شيطنت هايي که هميشه شبيه فوت کوزه گري در آثار وودي آلن خودشان رانشان مي دهند.

تماشاي شش قسمت بيست و دو دقيقه اي با اين داستان بانمک و تمپوي بالا سخت نيست. راستش را بخواهيد آقاي وودي آلن سريال نساخته است؛ يکي از فيلم هايش را به شش قسمت مساوي تقسيم کرده است. پس اگر اهل سريال هم نباشيد مي توانيد به بهانه آقاي آلن آن را تماشا کنيد.

به تلويزيون باز خواهيم گشت!

سحر سرمست: تا قبل از دهه اخير، هر که ادعايي داشت سراغ تلويزيون نمي رفت! هر بار در جمعي صحبت از سريال، تاک شو يا خلاصه هرجور برنامه ديگري مي شد، عده اي بودند که بادي در غبغب مي انداختند و عينک هايشان را روي تيغه بيني جابجا مي کردند و جوري خود را با فيگورهاي انتلکتوالي پشت نقابي از سکوت پنهان مي کردند که خيال مي کردي از ضايعه اي بزرگ حرف به ميان آمده است!

من خودم جزو آن دسته از افرادي هستم که با اين که هيچ گونه ادعايي در هيچ زمينه اي ندارم، اما سال هاست تلويزيون را با همه برنامه هاي خوب و بدش کنار گذاشته ام. مگر برنامه اي تخصصي را در جايي اعلام کنند و من هم ساعتي مشخص را به تماشاي آن بنشينم که همين هم نقد و بحث هاي خاص خودش را به همراه دارد.

خلاصه سال هاست مانند بسياري از شما تلويزيون را به چشم حقيري که فقط زيادي حرف مي زند، مي بينم، اما با برگشت يا ورود بسياري از بزرگان سينما به مديوم تلويزيون، همه چيز فرق کرده است و تلويزيون توانسته مقاوم ترين و حتي سرسخت ترين مخالفان را هم سرانجام پاي خود بکشاند و با پوزخند محافظه کارانه بگويد: «کجاي سينما اين را به تو نشان مي دهد؟!» تا جايي که اسکورسيزي بزرگ، در جايي گفته است: «به نظرم اتفاقي که در اين نه، ده سال اخير در تلويزيون افتاده خيلي جالب است و همان چيزي است که اواسط دهه شصت انتظارش را داشتيم، يعني زماني که فيلم ها براي تلويزيون ساخته مي شدند.

اين اتفاق در دهه هفتاد و هشتاد و حتي نود در تلويزيون رخ نداد، ولي حالا با سريال هاي درخشاني که ساخته مي شود (عموما در شبکه اچ بي او) که اتفاقا چفت و بست خوبي نيز دارند، فرصت تازه اي براي قصه گويي پرمغز و هوشمندانه فراهم شده که به مراتب با وضعيت تلويزيون در گذشته فرق مي کند. چرا که آن قدر داستان ها و شخصيت هايي در اين برهه از تاريخ و ميراث کشورمان وجوددارند که يک فيلم دو ساعته نمي تواند تمام و کمال به آن بپردازد.»





البته در کنار فيلمساز بزرگي چون مارتين اسکورسيزي، بسياري از قدرهاي سينماي هم در ستايش بيزنس يا هنر اين روزهاي تلويزيون نظري داده اند. انگار که همه شان متفق القول مي گويند: «از تلويزيون آمديم و به تلويزيون باز خواهيم گشت!» البته مي دانم اين جلمه آن قدر سنگين است که ممکن است بسياري را عصباني کند، اما اگر فارغ از فرم سينما و تلويزيون و تعصب هاي فسيل شده مان نگاه کنيم، در مي يابيم هنرمند کاري به اين کارها ندارد و فقط نياز به فضا و بستري تميز براي خلق يک اثر دارد.

امسال وودي آلن، اين پيرمرد دوست داشتني نيز با ساخت سريال «بحران در شش صحنه» اولين حضور خود در تلويزيون را رقم زد و خيلي ها را شوکه کرد. البته همان طور که گفتيم با جان گرفتن دوباره تلويزيون در چند سال اخير، حضور کمدين محبوب و کاربلدي چون آلن امري بعيد هم نبود. بسياري معتقدند پول آلن را به تلويزيون کشاند و با همين صراحت آن را در رسانه هايشان تيتر مي زنند! اما به نظر من اين جمله همانقدر احمقانه است که بگوييم وودي آلن از نيويورک متنفر است.

خالق شاهکارهايي چون «آني هال»، «نيمه شب در پاريس»، «هانا و خواهرانش» و بسياري ديگر از سي ام سپتامبر پخش سريال شش قسمتي اش ار در شبکه آمازون شروع کرد. آلن که مي گويد سريالش تنها يک فصل خواهدداشت، نه تنها با حضورش در مديوم تلويزيون همه ما را شوکه کرد، بلکه با کستنيگ و انتخاب بازيگران نيز صداي بسياري از منتقدان را درآورد. به غير از خود وودي آلن به عنوان بازيگر، اِلين مي، مايلي سايروس، ريچل برازناهان و جان ماگارو به ايفاي نقش پرداخته اند. حضور هيچ کدام از اين چهره ها به اندازه مايلي سايروس- خواننده جوان امريکايي که پيش تر سابقه بازي در سريال هاي طنز را نيز داشته- آن قدري سر و صدا به راه نينداخت.

توشات هاي وودي آلن و مايلي سايروس در صفحه ها و شبکه هاي اجتماعي از يک طرف و عنوان سريال که دقيقا به حضور و نقش پررنگ سايروس اشاره دارد (چرا که با ورود او به قصه بحران شروع مي شود) از سوي ديگر، اين روزها نقل هر مجلسي شده و خلاصه براي اهالي حاشيه و گاسيپ خبرهاي داغي را آماده ساخته است.

وودي آلن که 81 سال سن دارد، تمام شش قسمت سريال را نوشته و کارگرداني کرده است. همه ما مي دانيم کارنکردن براي آلن يعني مرگ، چرا که اين جمله را بارها در مصاحبه هايش گفته و هم جابجاي فيلم هايش در خلال ديالوگ هاي شيرينش شنيده ايم.

اميدوارم اين پيرمرد دوست داشتني هميشه باشد و دست هايش را با آن آب و تاب هميشگي اش هنگام حرف زدن برايمان تکان دهد و با همان لهجه نيويورکي و لحن تندش ديالوگ هاي فيلسوف مابانه اش را پشت سر هم بگويد و ما نيز در مقابل تصويرش و در ستايش نبوغش بخنديم و بخنديم و کيف کنيم.




يک کمدي سبک با داستاني کند

بهاره خداوردي: وودي آلن در سه دهه فعاليت سينمايي اش بيشتر از چهل و پنج فيلم سينمايي ساخته است و به واسطه آن ها جوايز زيادي را در عالم سينما کسب کرده است که از مهم ترين آن ها چهار جايزه اسکار و دو جايزه گلدن گلوب است؛ دو جايزه بهترين کارگرداني و شش جايزه بهترين فيلمنامه نويسي از مراسم بفتا و خرس نقره اي برلين در سال 1975، جايزه فيپرشي از جشنواره کن، جوايز سزار فرانسه، گوياي اسپانيا، شير طلاي افتخاري جايزه ونيز و...

او به تازگي فصل اور سريال «بحران در شش پرده» را براي کمپاني آمازون نوشت و کارگرداني کرد. در جريان جشنواره کن از روي شوخي يا جدي تجربه ساخت سريال را فاجعه دانست و گفت: «فکر مي کردم ساخت شش قسمت سريال سي دقيقه اي کار آساني باشد، اما اين طور نيست و بسيار بسيار سخت است. دارم دست و پا مي زنم و اميدوارم کمپاني آمازوني را مايوس نکنم.»

او پس از پايان مراحل ساخت اين سريال و در مراسم نمايش اين سريال در نيويورک گفت: «بسيار دشوارتر از آن بود که فکر مي کردم، با خودم مي گفتم من هميشه در حال ساخت فيلم هستم و ساخت شش قسمت سي دقيقه اي در تلويزيون براي من چيزي نيست، اما اين گونه نبود. چرا که شما همواره مجبوريد کار را به پايان برسانيد و دوباره آغاز کنيد.»

«جان ماگارو» بازيگر سريال بحران در شش پرده مي گويد: «وودي آلن در همه پروژه هايش دست به خودانتقادي مي زند و به هر پروژه اي که وارد مي شود، فکر مي کند که چرا دارد چنين کاري را انجام مي دهد. با اين حال اين کار را خيلي دوست دارد و آلن هر سال يک فيلم مي سازد. امسال هم اين سريال را ساخته و ساخت يک فيلم را هم در دستور کار دارد.»

بازيگران اصلي اين سريال خود آلن، «مايلي سايروس» و «آلن مي» هستند. الين مي و الين زوج پيري هستند که مهمان جواني زندگي آن ها را دچار تغيير مي کند. مايلي سايروس خواننده جنجالي و ستاره اين روزهاي موسيقي پاپ، نقش اين مهمان جوان را بازي مي کند؛ دختري سرکش و عاصي که از سياست هاي جنگ طلبانه دولت امريکا خشمگين است و خواستار توقف جنگ امريکا در مقابل ويتنام است.





وقتي مشخص شد مايلي سايروس يکي از هنرپيشه هاي سريال وودي آلن است، منتقدان به وودي آلن خرده گرفتند که چرا انتخابي تجاري داشته است. حتي بعد از تماشاي فصل اول اين سريال هم از حجم اين انتقادات کاسته نشد. با وجود موفقيت فيلم هاي اخير آقاي آلن منتقدان اين سريال را يک کمدي سبک با داستاني کند معرفي کرده اند.

وودي آلن قبل از اين در مصاحبه اي گفته بود اميدوارم سريالم از نظر مردم سرگرم کننده باشد. تنها چيزي که مي توانم در رابطه با تم کمدي سريال عنوان کنم اين است که قصد ندارم تجربه جديدي از طنز را پي بگيرم. خواستم سريال بسازم تا از بقيه عقب نيفتم.

وودي سال ها پيش در برنامه اي تلويزيوني شرکت کرد و بعد از آن تا مدتها خودش را سرزنش کرد. او در مورد حضور در اين برنامه تلويزيوني گفته بود: «در آن برنامه حس کردم تبديل به تنقلات ميان دو برنامه شده ام. اين يعني تلويزيون؟» اما حالا نظرش فرق مي کند. حس مي کنند نبايد تا آخر عمر براي حضور در آن برنامه تلويزيوني پشيمان باشد. معتقد است اين بار مانند پنجاه سال پيش وودي آلن را به تلويزيون نياورده است.

در آن دوران هر چيز احمقانه اي را به تلويزيون راه مي داده اند، اما در اين سال ها تلويزيون دستخوش تغيير شده است و پيشرفت کرده است. با اين وجود او سريال هاي موفق اين سال ها را به ادعاي خودش نديده است و هنوز وقتي براي تماشاي تلويزيون ندارد. او مي خواهد ايده اش را به تلويزيون بياورد، با اين وجود هنوز هم وقتي صحبت از اين سريال است، بيشتر آدم ها به جاي اين که بگويند سريال بحران در شش پرده، مي گويند سريال وودي آلن.

مختصر و مفيد درباره سريال «بحران در شش پرده»

تهيه و ترجمه: مستانه تابش

• باورتان بشود يا نه، وودي آلن گفته سريال «بحران در شش پرده» را فقط به اين علت ساخته که آمازون پيشنهادي به او داده که نمي توانسته رد کند. او از ساخت اين سريال لذتي نبرده و نمي داند که خوب از آب درآمده يا نه و حتي اهميت نمي دهد که آيا مردم اين سريال دوست خواهندداشت يا خير!



• وودي آلن در يکي از مصاحبه هايش در مورد ساخت اين سريال گفته: «با خودم فکر کردم دو، سه هفته که بيشتر طول نمي کشد، فقط تلويزيون است و من مي توانم خيلي راحت تمامش کنم، اما بعد معلوم شد قضيه خيلي سخت تر از اين حرف هاست. کار مدتي طول کشيد. بنابراين، بله البته که نااميدکننده بود»

• وودي آلن اين سريال را در طول شش هفته از مارس تا آوريل فيلمبرداري کرده و بعضي از صحنه ها دوباره در ماه جولاي گرفته شده است.





• تماشاگران سريال جديد وودي آلن قرار است اين سريال را به صورت استريم دريافت کنند. جالب است تا قبل از بستن قرارداد با آمازون، اين کلمه حتي به گوش وودي آلن هم نخورده بود.

• همه صحنه هاي سريال در نيويورک، شهر مورد علاقه وودي فيلمبرداري شده و داستان آن به دهه شصت ميلادي باز مي گردد.

• از سال 2013 تاکنون وودي آلن در هيچ فيلمي ظاهر نشده و اين اولين بار بعد از سه سال است که در اين سريال در کنار مايلي سايروس و الين مي به ايفاي نقش پرداخته است.

• وقتي که اولين خبرها در مورد ساخت اين سريال منتشر شد، وودي آلن پيش بيني کرده بود روي پرايس، رييس بخش فيلمسازي آمازون بعد از ساخته شدن بحران در شش پرده از پيشنهادي که به او داده پشيمان شود. اگرچه پرايس در اين زمينه اظهارنظري نکرده، ولي اين سريال در يکي، دو هفته اول انتشار توجه منتقدان را به خود جلب نکرده است.

• هاليوود ريپورتر در نقدي بر اين سريال نوشته است که کسي نيابد آمازون را به خاطر درخواست از وودي آلن براي ساخت سريال مقصر بداند، چون اين ايده که اين کارگردان سريالي را کارگرداني کند قطعا براي هر شبکه اي جذاب است. حتي به گفته هاليوود ريپورتر شبکه هاي ديگري هم در اين رقابت بزرگ شرکت داشتند و الان مشخص شده برد آمازون آن قدرها هم باارزش نبوده است.

• ورايتي نيز در نقدي بر سريال جديد وودي آلن نوشته است که اگر بيننده اين کارگردان کهنه کار را دوست داشته باشد، احتمالا سريال هم برايش جذاب است، در غير اين صورت ممکن است حتي به نظرش خنده دار هم نباشد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید

علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی درباره سریال جدید خود با نام «بدل» که با پایان مجموعه «هفت سر اژدها» از این شبکه پخش می شود به خبرنگار مهر بیان کرد: قصه و اتفاقات سریال «بدل» در سال ۱۴۰۲ رخ می دهد و درباره خانواده عطاران است؛ شهرام قائدی نقش پدر را در خانواده عطاران بازی می کند که نسل اندر نسل عطار هستند. پریسا مقتدی نقش همسرش را بازی می کند و عرفان آصفی نقش پسر خانواده را با نام رضا عطاران دارد.

وی درباره عرفان آصفی که بیشتر در تئاتر فعالیت داشته است توضیح داد: رضا عطاران که تحصیلات مرتبط با هوا و فضا در خارج از کشور دارد پس از پنج سال به ایران باز می گردد. نقش او را عرفان آصفی بازی می کند که سال گذشته در فیلم «ویلای ساحلی» کیانوش عیاری نقش اصلی را داشت و اینجا هم نقش اصلی سریال را دارد.

این نویسنده و کارگردان درباره قصه «بدل» بیان کرد: طرح این قصه را حدود ۲۰ سال پیش نوشتم و کنار گذاشتم و بعد از سال ها فکر کردم الان وقت آن است که ساخته شود.

مسعودی درباره نام رضا عطاران و اینکه برای این قصه با خود عطاران گپ و گفتی داشته است یا خیر بیان کرد: به هر حال من سال هاست در مقام نویسنده کار می کنم و سال های اخیر هم کارگردانی کرده ام. عطاران هم از مدل کاری من خبر دارد و برایش سوال نبود که چرا سراغ اسم او رفته ام. اما من زنگ زدم و برای استفاده از نامش از او اجازه گرفتم.

این فیلمنامه نویس درباره کمدی های سال های اخیر که نتوانسته است مخاطب را راضی کند، بیان کرد: من همه سریال های تلویزیون را می بینم چون آثار همکاران من است و همیشه این آثار را دنبال کرده ام. مساله این است که الان چهار یا پنج پلتفرم اصلی داریم و فضای مجازی هم بسیار فعال است. فضا نسبت به ۲۰ سال پیش خیلی تغییر کرده است. گرفتاری مردم هم بیشتر شده است. آن زمان شاید ساعت ۷ شب خانه بودید اما الان آنقدر دلمشغولی ها زیاد شده است که باید تا آخر شب کار کنید.

وی درباره اینکه سریالش چقدر می تواند فضای جدیدی در میان کمدی ها داشته باشد، عنوان کرد: این سریال هم از موقعیت های کمدی و هم از کمدی کلامی برخوردار است. شخصیت ها در این سریال فانتزی نیستند. شخصیت هایی که در این سریال انتخاب کرده ام به گونه ای هستند که مردم با آنها همذات پنداری دارند و ما به ازای آنها را می بینند. پیش از این هم سال ها تلاش کرده ام که مردم با شخصیت های آثارم ارتباط بگیرند و کاراکترها و شخصیت ها را اطراف خود دیده باشند.

نویسنده «کوچه اقاقیا» اضافه کرد: نویسنده هایی مثل پیمان و محراب قاسم خانی تخصص شان در فانتزی است ولی من هرچه ساختم مابه ازای آن را در زندگی خودم دیده ام مثل «نوروز رنگی» که چند سال پیش پخش شد و «بدل» هم چنین ویژگی ای دارد. غیر از شخصیت ها، بخشی از داستان هم براساس یک واقعیت است.

مسعودی در ادامه درباره حضور بازیگران در سریال های تلویزیونی با توجه به دستمزدهای شبکه خانگی بیان کرد: الان دستمزدها در پلتفرم ها آنقدر بالا و عجیب و غریب است که بسیاری از بازیگران را نمی توانید در تلویزیون داشته باشید. با این ارقامی که آن طرف رد و بدل می شود مگر می توانید به بازیگرانی چون جواد عزتی بگویید به تلویزیون بیاید. خود من با رقم های تلویزیون رویم نمی شود به اینها که رفقایم هستند بگویم به تلویزیون بیایند.

وی در پایان درباره اینکه چرا خودش به پلتفرم ها نمی رود و کار بسازد، بیان کرد: تلویزیون مخاطب بسیار بالایی دارد من ادعایم می شود تمام ایران را گشته ام و در سراسر ایران دیده ام که هنوز تلویزیون شان روشن است. شک نکنید یک سریال تلویزیونی در شبکه سه میزان بیننده اش خیلی بیشتر از سریالی است که در شبکه نمایش خانگی درباره اش بحث می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم