Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:45:51 GMT

تیم فوتبال عقاب تهران به لیگ دسته یک امید های کشور راه یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۴۳۶۸

تیم فوتبال عقاب تهران به لیگ دسته یک امید های کشور راه یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی فوتبال امیدهای منطقه سه کشور با حضور چهار تیم شهرداری اراک، پرسپولیس ایلام، عقاب تهران و سردار بوکان به مدت سه روز در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیاء این شهرستان برگزار و شامگاه روز گذشته/جمعه/ به پایان رسید.
در پایان این بازی ها تیم عقاب تهران به مقام نخست دست پیدا کرد و جواز حضور در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک امید های کشور را به دست آورد و تیم شهرداری اراک نیز با 2 برد و یک باخت و کسب 6 امتیاز به مقام دوم اکتفا کرد، تیم امید سردار بوکان نیز که میزبان مسابقات بود با 2 باخت و یک برد و کسب سه امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش در بازی نخست تیم عقاب تهران با نتیجه 6 بر صفر تیم پرسپولیس ایلام را شکست داد در بازی دوم تیم شهرداری اراک با نتیجه یک بر صفر بر میزبان خود تیم امید سردار بوکان پیروز شد.
در دیگر بازی های صورت گرفته، تیم شهرداری اراک با نتیجه 3 بر یک پرسپولیس ایلام را برد در بازی چهارم عقاب تهران با نتیجه 3 بر یک امید سردار بوکان را شکست داد و در بازی پنجم و در روز سوم رقابت ها عقاب تهران با نتیجه 3 بر یک شهرداری اراک را از پیش رو برداشت و بازی پایانی امید سردار بوکان با نتیجه 3 بر صفر پرسپولیس ایلام را شکست.
به گزارش ایرنا، تیم امید سردار بوکان در مرحله نخست این مسابقات که در زنجان با حضور 6 تیم برگزار شد مقام اول را از آن خود کرده بود.
مرحله نخست مسابقات فوتبال منطقه ای در استان زنجان با حضور 24 تیم در چهار گروه منطقه ای در زنجان برگزار شد.
شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد و یکی از شهرستان های موفق این استان در رشته های مختلف ورزشی است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود