Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:55:18 GMT

جشنواره سراسری عکس سرخاب تبریز نفرات برتر خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۴۸۷۶

جشنواره سراسری عکس سرخاب تبریز نفرات برتر خود را شناخت

به گزارش شنبه ایرنا، در این جشنواره که یکهزار و 561 اثر از عکاسان مختلف سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده بود، تعداد 34 اثر به عنوان آثار منتخب به بخش نهائی راه یافت که در نهایت نتایج ذیل به دست آمد:
نفر اول :علی حامد حق دوست از تبریز
نفر دوم: محسن کابلی از گرگان
نفر سوم: حمید سبحانی از مشهد
نفر چهارم: محمد درکاهی از سلماس
نفر پنجم: هادی زهرابی از تبریز
نفر ششم: مجتبی ملک پوریان از تهران
شهردار تبریز در مراسم پایانی این جشنواره ، با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جشنواره هایی برای شناساندن قابلیت های تبریز در عرصه های مختلف، گفت: از اینکه یک جشنواره دیگر به جشنواره های ملی استان اضافه شده است بسیار خرسندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادق نجفی اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در آستانه تبریز 2018 که به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی برگزیده شده است، اقدامی موثر و بسیار قابل ستایش است.
وی ادامه داد: برای تبریز 2018باید دولت و شورای اسلامی شهر در کنار شهرداری باشند تا همه با هم و در کنار هم برای میزبانی از گردشگران مختلف از کشورهای اسلامی کارنامه ای شایسته از خود به جای بگذاریم.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز

در مراسم پایانی این جشنواره که عصر امروز در بوستان قرآن تبریز برگزار شد، از ۹۳ نفر از منتخبان بخش حضوری و ۷۶ نفر از منتخبان بخش مجازی قدردانی شد.

دبیر اجرایی این جشنواره گفت: بخش حضوری این جشنواره به صورت استانی و با ۸۰۰ شرکت کننده از شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی در دو بخش حفظ و قرائت و برای سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۴ سال برگزار شد.

قربانی افزود: در بخش مجازی جشنواره نیز در بخش‌های نقاشی، عکس نوشته، دل گویه، اینفوگرافی و کلیپ پنج‌هزار و ۴۳۰ اثر از شرکت کنندگان گروه‌های سنی مختلف ۷ تا ۲۵ سال به صورت کشوری شرکت داشتند.

وی نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه به‌ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و زمینه‌سازی برای حل معضلات اجتماعی با استفاده از آموزه‌های قرآنی را اهداف اصلی برگزاری این جشنواره قرآنی اعلام کرد.

جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان»، یادبود زنده یاد قاری نوجوان سامان پور بیرامی در محور‌های اقامه نماز، قصه‌های قرآنی، امانت داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار برگزار شد.

این جشنواره با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم ویژه خواهران و برادران و در رده سنی کودک، نوجوان و جوان با مشارکت شهرداری منطقه ۷ تبریز ترتیب یافت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز